مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ارزانترین خودرو چینی

آیا خرید محصولات خودرو تیگو و آریزو به صورت  اقساطی بدون پیش پرداخت امکان پذیر است؟

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت یکی از مواردی است که این روزها به دلیل نوسانات قیمتی بسیار بالا و همچنین قیمت های سرسام آور خودروها، کمتر در مورد آن می شنویم و تقریبا می توان گفت که نمایندگی ها و شرکت های کمی هستند که بخواهند به شما به عنوان یک مشتری در طولانی مدت، یک خودرو را به صورت قسطی بفروشند. اما این موضوع در نمایندگی های آسیا خودرو کاملا متفاوت و برعکس است.

در آسیا خودرو می توانید خودروی مدنظر خودتان را چه ایرانی و چه خارجی باشد، به راحتی و طی شرایط اقساطی که خودتان تعیین می کنید، بخرید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا در مورد شرایط خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت و با پیش پرداخت به شما توضیحاتی را ارائه کنیم.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

شرایط خرید اقساطی

ابتدا بهتر است از بررسی شرایط خرید اقساطی خودروهای چری تیگو و چری آریزو مطلع شوید. این کار سبب می شود که بتوانید به سادگی و به راحتی تصمیم خود را بگیرید و همچنین مطابق با بودجه و برنامه ریزی که برای خرید خودرو دارید، اقدام نمایید.

در نمایندگی های آسیا خودرو نمی توانید بدون آن که هیچ گونه پیش پرداختی داشته باشید، یک خودرو را خریداری کنید. در این نمایندگی ها در صورتی که قصد خرید خودرویی را داشته باشید باید به چند مولفه و فاکتور مهم توجه کنید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

*پیش پرداخت

اولین مورد مربوط به پیش پرداختی می شود که برای این خودروها باید بپردازید. در واقع پیش پرداخت معمولا نصف مبلغ کلی خودرو است. این مبلغ می تواند با توجه به قیمت کلی خودرو متغیر شود. نکته مهم بعدی در خصوص پیش پرداخت آن است که هر روز به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار ارز و خودرو وجود دارد، ممکن است مبلغ این پیش پرداخت نیز کمتر و بیشتر شود که البته با توجه به شرایط فعلی، غالبا این مبلغ بیشتر می شود.

*تعداد اقساط

مورد بعدی در خصوص تعداد اقساطی است که باید پرداخت کنید. معمولا تعداد اقساط را در نمایندگی های آسیا خودرو می توانید از بین ۱۲ قسط تا ۶۰ قسط انتخاب کنید. ۱۲ قسط یعنی شما یک سال و ۶۰ قسط یعنی شما ۵ سال را باید به پرداخت قسط خودروی خود بپردازید. مسلما ممکن است ترجیح دهید که بازپرداخت ۶۰ ماهه یا همان ۵ ساله را انتخاب کنید، اما عجله نکنید. مولفه دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر روی این موضوع اثر بگذارد. این مولفه بسیار مهم است و در قسمت بعد به آن نیز اشاره خواهیم کرد.

*سود

این مورد همان چیزی است که می تواند شما را از انتخاب بازپرداخت های طولانی مدت منصرف کند. هر قدر تعداد اقساطی که در نظر دارید تا الباقی پول خودرو را بر طبق آن ها پرداخت کنید، بیشتر باشد، میزان سودی که باید به نمایندگی و شرکت پرداخت کنید نیز بیشتر می شود. این موضوع می تواند کار را بسیار سخت کند، زیرا گاهی اوقات اگر تعداد اقساط بسیار زیاد شود، امکان آن وجود دارد که حتی میزان سود پرداختی با مبلغ خود قسط برابری کند.

*مدارک

معمولا برای خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت و یا با پیش پرداخت، لازم است تا مدارکی را ارائه کنید. علاوه بر مدارک هویتی که ارائه می دهید، بایستی چک، سفته و یا مدارکی که نشان دهد که می توانید از پس پرداخت اقساط بربیایید را نیز به نمایندگی ارائه کنید. این مدارک سبب می شود تا بتوانید خرید خود را هرچه بهتر و ساده تر انجام دهید. فراموش نکنید که ارائه تمامی این مدارک در زمانی است که می خواهید قرارداد خودرو را ببنید.

خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

محصولات چری

کارخانه خودروسازی چری یک شرکت کاملا چینی است که چندین سال است در این حوزه مشغول فعالیت است و خودروهای بسیاری را نیز به بازارهای جهانی فرستاده است. محصولات این کارخانه در ایران نیز بسیار زیاد هستند، اما افراد زیادی نبودند که تمایل به خرید آن ها داشته باشند. این عدم تمایل به دلیل نگرانی هایی در مورد کیفیت این ماشین ها بود.

اما در یک الی دو سال گذشته، مشخص شده است که هم خودروهای تیگو و هم خودروهای آریزو دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی هستند و در کنار تمام آپشن هایی که نسبت به خودروهای اروپایی دارند، از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. این کیفیت بالای خودروها سبب می شود که به سادگی بتوانید با قیمتی بسیار پایین تر، خودروهای لوکس چری را خریداری نمایید.

در بین محصولات چری آریزو در حال حاضر چند خودرو آریزو ۵، آریزو ۶ و آریزو ۶ پرو وجود دارد که هر کدام از آن ها ویژگی ها و آپشن های خاص خودشان را دارند. این خودروها جز سدان های خانوادگی به حساب می آیند که طرفداران بسیار زیادی نیز دارند. این در حالی است که در بین خودروهای کراس اور این شرکت می توانید خودروهای تیگو ۷، تیگو ۸، تیگو ۷ پرو و همچنین تیگو ۸ پرو را نیز پیدا کنید.

جمع بندی

موضوع خرید خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت را به طور کامل در این مقاله مورد بررسی و بازبینی قرار دادیم. این موضوع سبب می شود که بتوانید برای خرید خودرو مورد نظر خودتان به طور کامل یک تصمیم درست را اتخاذ کنید. فراموش نکنید که هر راه حلی همچون خرید نقدی و یا اقساطی را که انتخاب کنید، سبب می شود که در نحوه پرداخت مبلغ اصلی و اقساط برای شما تفاوت ایجاد شود. مولفه های ذکر شده هم در مورد خودروهای چری تیگو و هم در مورد خودروهای چری آریزو صدق می کند. با این وجود می توانید به سادگی با توجه به شرایط محصولات تیگو و آریزو که در سایت آسیا خودرو وجود دارد مراجعه کرده و راحت تر در این مورد تصمیم گیری کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *