مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تصاویر آریزو 6

آیا خرید اقساطی چری صفر به صرفه است؟

شرایط محصولات تیگو و آریزو و خرید اقساطی خودرو های چری صفر در کلیه خریدهای اینترنتی در سایت آسیا خودرو  و دیگر سایت های فروش غیرحضوری اعلام شده است. اخیرا به منظور خرید اقساطی یک خودرو حتما احتیاج به  شرایط و فاکتورهای زیادی داریم. برای خرید یک ماشین تیگو ۷  به صورت اقساطی هم احتیاج به شرایطی داریم. این خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست و به خاطر اینکه از نوع ماشین های خارجی به حساب می‌آید، در مواردی نیز کار سخت تر خواهد شد. در ادامه مطالب درباره شرایط خرید اقساطی این خودرو از نمایندگی های آسیا خودرو و همین‌طور خصوصیاتی که دارد توضیحات مفصلی را ارائه خواهیم داد تا مشتریان بهتر بتوانند درباره آن تصمیمات لازم و ضروری را بگیرند.

شرایط محصولات تیگو و آریزو درخرید اقساطی چری صفر

بررسی خصوصیات فنی و تکنیکی برای خرید اقساطی خودرو چری صفر تیگو ۷ از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ابتدا بهتر این است که بدانید آیا تیگو ۷ ارزش این را دارد که شما  متحمل پرداخت اقساط آن باشید و همینطور تامین شرایط خرید اقساطی را از نظر فنی و موتوری دارد یا نه. به صورت کلی بر اساس نظرسنجی هایی که از افراد در مورد شرایط محصولات تیگو و آریزو شده است و همینطور نظرات کارشناسان و متخصصان خودرو در قسمت‌های  گوناگون، این خودرو از نظر کیفیت، کابین و امکانات، طراحی ظاهری و همینطور عملکرد فنی چیزی در حدود امتیاز ۶۰ درصد را دارد که معمولا برای خودرویی با این ظاهر و این قیمت اندکی ناچیز می‌باشد.

در این مدل خودرو نوع محور حرکتی تیگو ۷ دیفرانسیل جلو می‌باشد که  با تعداد زیادی از  خودروهای سدان و شاسی بلند که در بازار وجود دارد تفاوتی ندارد.  گیربکس تیگو ۷ برعکس خودروهای داخلی و یا خودرو خارجی آریزو ۵ که گیربکس دستی دارند، از مدل گیربکس۶ دنده اتومات دو کلاچه می‌باشد در بخش پیشرانه شرکت های چینی سخاوت به خرج داده‌اند و در عوض پیشرانه معمولی، پیشرانه های ۴ سیلندر و توربو شارژ را مورد استفاده قرار داده اند.

 

جدول خرید نقد و اقساط

بررسی اجمالی شرایط خرید اقساطی چری صفر محصولات تیگو و آریزو

امنیت بسیار بالا، داشتن امکانات رفاهی و همچنین داشتن لیست آپشن های بیشتر و دوام بالاتر محصولات تیگو و آریزو در استفاده روزانه از خودروهای کراس اوور پیش از پیش در میان مصرف کنندگان در تمام دنیا باعث محبوبیت ساخت آنها شده است. مصرف کنندگان ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و تجربه های موفقی برای شرکت مدیران خودرو در عرضه خودروهایی چون: X33 ،X22 و تیگو ۵ شرکت آسیا خودرو را بر آن داشتند تا یک محصول پرچمدار و استراتژیکی را به منظور رقابت با رقبای  ژاپنی و کره ای خود به بازار عرضه کنند.

خودرو تیگو ۷ با داشتن تفاوت های در طراحی ساخت و داشتن امکانات و مجهز بودن به تکنولوژی های روز صنعت یکی از خودروهایی است که مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است. تعدادی از آپشن های استفاده شده در  تیگو ۷ به شرح زیر میباشد :

  • امکانات رفاهی که در این خودرو موجود است از قبیل سیستم اتوهلد و داشتن ترمز پارک برقی در خودرو تیگو ۷
  • داشتن راحتی بسیار و امنیت در زمان رانندگی که باعث شده رانندگی راحت تر باشد.
  • با به کارگیری از صفحه نمایش لمسی ۹ اینچی می‌توانید  خیلی از تنظیمات نظیر پخش موسیقی، به کار گیری از دوربین ۳۶۰ درجه و سیستم تهویه خودرو را مورد استفاده قرار دهید.

مزیت خرید اقساطی چری صفر با پنج ستاره ایمنی از موسسه C_NCAP

60 درصد از بدنه خودرو تیگو ۷ از جنس فولاد مقاوم است که با داشتن نقاط جذب گوناگون در پلتفرم خودرو ماکزیمم ایمنی در تصادفات را ایجاد می‌کند. مجموعه شرایط محصولات تیگو و آریزو ذکر شده باعث شده که  خودرو تیگو ۷ در تست تصادف C-NCAP چین موفق باشد و ۵ ستاره ایمنی را کسب نمایید.

این دستاورد نشان می‌دهد که بالاترین میزان امنیت در یک خودرو برای سرنشینان ایجاد شده است.

سیستم پایداری الکترونیکی ساخت شرکت بوش آلمان

سیستم پایداری الکترونیکی ساخت بوش آلمان در این خودروها بکار گرفته شده است و در خودرو تیگو ۷ موجب شده است که در مواقعی که تعادل خودرو بهم می‌خورد با وارد شدن به مدار و کنترل سیستم ترمز و قدرت موتور راننده بدون اینکه  کنترل را از دست بدهد بتواند خودرو را بدون هیچگونه لغزشی کنترل کند.

مجموع آمار جهانی نشان داده است که با مجهز بودن خودروها به سیستم کنترل پایداری الکترونیک تا یک سوم از  آمار تصادفات کم شده است و ایمنی افزایش پیدا کرده است.

سیستم کنترل در سربالایی (HHC)

از جمله مزایای خرید اقساطی چری صفر، سیستم کنترل این خودروها می باشد. سیستم کنترل در سربالایی (HHC) در زمان شروع به حرکت در یک سربالایی موجب جلوگیری از به عقب رفتن خودرو می‌شود و در عرض ۲ ثانیه بعد از آزاد گشتن پدال ترمز اجازه می‌دهد که خودرو به آسانی شروع به حرکت نمایید. سیستم کنترل در سراشیبی (HDC) به راننده کمک خواهد کرد تا بتواند در سراشیبی های تند و لغزنده از سرعت مشخصی بیشتر شتاب پیدا نکند و موجب تصادفات احتمالی و حادثه های جبران ناپذیری نشود .

 

 

قیمت چری تیگو ۷ صفر (tiggo7) در بازار امروز ،۲ خرداد ۱۴۰۱

نام تیپ قیمت بازار (تومان) تغییرات
tiggo7 1,060,000,000 -0.00%

 

قیمت جدید کارخانه چری تیگو ۷(tiggo7) ،۲۰ خرداد ۱۴۰۱

ماه tiggo7
خرداد ۱۴۰۱ ۱,۰۵۱,۰۰۰,۰۰۰

 

 

مشتریان گرامی می‌توانند خرید اقساطی چری صفر تیگو و آریزو را از سایت آسیا خودرو پیگیری کنند و به نفع مشتریان است که خودرو تیگو را به صورت اقساطی خریداری نمایند. زیرا با افزایش قیمت خودرو شما همان میزان قسط تعیین شده را پرداخت می کنید و با توجه به تغییرات ارز و بالا رفتن دلار و ارزهای دیگر و در صورتی که بودجه شما کم است می‌توان این خودروها را اقساطی خریداری کنید و بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید.

شرایط محصولات تیگو و آریزو در فروش غیرحضوری

بنابراین بهتر است جهت خرید خودرو مورد نظر خود با سایت‌های مربوط به این خودرو ها تماس حاصل فرمایید و از تمامی شرایط خودرو  و همچنین شرایط اقساط آن اطمینان حاصل کنید و بر طبق قانون و بر اساس راهنمایی های این سایت مقداری از مبلغ خودرو را پرداخت نمایید و مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

جمع بندی

با خرید اقساطی خودرو تیگو و آریزو از سایت آسیا خودرو می توانید با هر بودجه ای که هستید صاحب خودرو مورد علاقه خود شوید. خرید اقساطی چری صفر بسیار به صرفه است زیرا از امکاناتی مانند ضمانت پس از فروش تا یکسال و بسیاری امکانات دیگر برخوردار خواهید شد.

 

 

 

https://www.cheryinternational.com/pc/models/arrizo/arrizo6/index.shtml

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *