مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین چری شاسی بلند

آیا قیمت شاسی بلندهای چینی با شرایط اقساطی به نفع ما است؟

با بالا رفتن نرخ ارز در ایران قیمت شاسی بلند چینی نیز افزایش یافته است با این حال هنوز هم با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارد جز بهترین و خوش قیمت ترین خودروهای SUV هستند.

اگر شما هم طرفدار خودرو SUV چینی از جمله خودروهای چینی هستید می توانید از طریق سایت آسیا خودرو برای ثبت نام خودروی چری تیگو اقدام کنید.

محبوبیت SUV و قیمت شاسی بلند چینی در ایران

این روزها بازار خودروهای شاسی بلند چینی در ایران کاملا رواج یافته است، زیرا برخلاف آپشن‌ها و امکانات زیادی که دارد، قیمت کاملا منطقی و مناسبی دارد.

در مقاله پیش رو قصد داریم در مورد قیمت شاسی بلند چینی و مزایای ثبت نام خودروی چری تیگو صحبت کنیم تا شما را در امر خرید یاری دهیم.

کیفیت مونتاژ و قطعات و قیمت شاسی بلند چینی

حدود ۲۰ سال قبل کسی تصور نمی کرد روزی فروش شاسی بلندهای چینی این چنین رونق بگیرد. دلیل آن هم این بود که نه تنها این ماشین ها شکل ظاهری خوبی نداشتند، در زمینه لوازم یدکی و قطعات نیز ضعیف تر از ماشین های رقیب بودند.

با این حال، خیلی زود چینی ها بازار ایران را در دست گرفته و جایگزین ماشین های اروپایی در ایران شدند. پس از مدتی نیز با افزودن آپشن هایی به آن شروع به رقابت از نظر کیفیت نمودند.

مهمترین مزایای خریداری خودرو شاسی بلند چینی

اگر قصد ثبت نام خودروی چری تیگو را دارید، بد نیست قبل از همه یک بررسی اجمالی در مورد مشخصات این خودرو داشته باشید.

خودروهای شاسی بلند چینی از جمله ماشین های فونیکس تیگو مانند تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو از جمله بهترین تولیدات خودرو تیگو می باشند که از بدو ورود به ایران مورد استقبال واقع شده است.

از جمله مزایای این شاسی بلند های لاکچری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

مقرون به صرفه بودن قیمت شاسی بلند چینی

احتمالا اولین ترسی که از خرید یک شاسی بلند دارید قیمت دور از تصور آن است. با این حال اگر یک SUV چینی را انتخاب کنید دیگر مشکلی با قیمت نخواهید داشت. زیرا نه تنها با بررسی اجمالی مشخصات و آپشن های آن متوجه مقرون به صرفه بودن آن می شوید بلکه نمایندگی فروش تسهیلاتی را برای فروش اقساطی انواع خودرو SUV چینی فراهم نموده که در کمتر خودرویی دیده می شود.

پس می توان گفت دیگر ضرب المثل هر ارزانی بی علت نیست صحت ندارد.

علل مناسب بودن قیمت شاسی بلند چینی

دلایل زیادی برای مناسب بودن قیمت این خودروها وجود دارد. یکی از دلایل آن می تواند ارزان بودن قیمت کارگر در چین باشد.

طبیعی است که وقتی دستمزد نیروی کار پایین می آید قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می یابد. لذا اگرچه کیفیت SUV چینی هنوز در مقابل رقبای اروپایی حرفی برای گفتن ندارد، قیمت شاسی بلند چینی جای این خودرو را در بین اکثر مردم ایران باز کرده است.

به واسطه تسهیلاتی که نمایندگی فروش آسیا خودرو برای عرضه این خودروها ارائه نموده است دیگر ثبت نام خودروی چری تیگو تصوری دور از ذهن برای قشر متوسط جامعه نمی باشد.

هدف از کاهش قیمت ها و یا ارائه شرایط فروش اقساطی و تسهیلات ویژه ارتقا فروش این مدل SUV های چینی می باشد که در دیگر خودروهای چینی مشاهده نمی شود.

بررسی اجمالی خدمات خودرو تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو از خانواده خودروهای چری است که علمدار خودروهای چینی پر فروش در ایران می باشد که از نظر ظاهری و کاربردی سطح بسیار بهتری در مقایسه با خودروهای هم ردیف خود دارند. با اطلاع از کلیه آپشن ها و امکانات این خودرو می توانید یک سواری هوشمندانه و فوق العاده بی نظیر را تجربه کنید.

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو

مشخصات برجسته فنی خودرو از عوامل بسیار تاثیرگذار بر قیمت شاسی بلند چینی می باشد. تیگو ۷ پرو دارای قدرت ۱۵۶ اسب بخار و دور موتور ۵۵۰۰ با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می باشد.

اگرچه مدل پرو تفاوت زیادی با مدل معمولی از نظر فنی ندارد اما مدل فونیکس تیگو ۷ پرو مجهز به یک گیربکس ۹ سرعتی سی وی تی است که فاقد اکثر مشکلات مشاهده شده در مدل های قبلی از جمله داغ شدن کلاچ است.

عملکرد این خودروی شهری ارتقا یافته و حرکت آن نرم تر از مدل های قبلی می باشد، بدین معنا که کمتر حالت اسپرت دارد. حرکت نرم این خودرو از دیگر مزایای آن است که کیفیت آن را در جاده های پر پیچ و خم و  پیست های اتومبیل رانی نشان می دهد.

این خودرو دارای کیفیت بسیار برتری است که تجربه لذت بخشی را برای شما می سازد.

امکانات و آپشن های رفاهی و ایمنی  TIGGO 7 PRO

همانطور که می دانید با افزایش امکانات ایمنی و کمک رانندگی، قیمت شاسی بلند چینی نیز افزایش می یابد. تیگو ۷ پرو از این قاعده مستثنی نیست. به خاطر آپشن های رفاهی افزوده شده به این خودرو حتی ساعت ها رانندگی با این خودرو شما را خسته نمی سازد. برخی از مهمترین آپشن های این ماشین خوش فرم عبارتند از:

  • مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی با قابلیت شیر کردن محتوا
  • سیستم برجسته TPMS
  • گرمکن صندلی جلو برای راننده و شاگرد
  • شارژر وایرلس
  • کیسه هوا
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سقف پانورامیک برقی
  • تنظیم برقی صندلی راننده
  • سیستم حرکت در سربالایی

ثبت نام خودروی چری تیگو

برای ثبت نام خودرو تیگو می توانید با مراجعه به سایت آسیا خودرو در صفحه فروش از آخرین شرایط خرید اقساطی اطلاع یافته و خرید خود را با اطمینان انجام دهید.

جمع بندی

قیمت شاسی بلند چینی به آپشن های رفاهی و امکاناتی که این خودرو در اختیار شما قرار می دهد بستگی دارد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *