مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7 پرو - فروش اقساطی

آیا شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ مدیران خودرو به صرفه است؟

این روزها اگر به فکر خرید یک کراس اوور خوش ساخت و به قیمت باشید، مطمئنا به خرید یکی از خودروهای چری فکر می کنید و البته با وجود شرایط فروش اقساطی که نمایندگی های فروش مدیران خودرو از جمله آسیا خودرو برای خودروهایی نظیر تیگو ۷ و تیگو ۸ پرو در نظر گرفته اند، خرید این خودرو ها واقعا به یک گزینه قابل تامل تبدیل شده است.

برای خرید خودروی مناسب خود و خانواده تان باید بسیاری از فاکتورها را مقایسه کنید و تنها دلیل برای  انتخاب یک خودرو قطعا نمی تواند فقط شرایط فروش اقساطی آن باشد. اگر از خودتان می پرسید چه دلایل دیگری می تواند شما را قانع کند که خرید تیگو ۷ یا تیگو ۸ پرو را جزو اولویت های خود قرار دهید، مطالعه ادامه مقاله را از دست ندهید.

چرا خرید تیگو ۷ پرو با شرایط فروش اقساطی به صرفه است؟

تیگو ۷ پرو جدیدترین خودروی چری است که بعد از تیگو ۸ پرو و MVM x22وارد بازار خودرویی کشورمان شده است. این خودرو که به عنوان فیس لیفت تیگو ۷ عرضه شده، با طراحی جدید و بی نظیر چری توانسته انتظارات بسیاری از طرفداران کراس اورهای لوکس را براورده می کند.

طراحی جلو تیگو ۷ پرو

  • ظاهر تیگو ۷ پرو با توجه به ویژگی های زیر کاملا متفاوت از تیگو ۷ قبلی است:
  • فرم جلو پنجره شبیه تیگو ۸
  • چراغ های ال ای دی طراحی شده به صورت نوار باریک
  • تغییر فرم چراغ های عقب
  • تغییر شکل رینگ ها

 

کابین داخلی

کابین داخلی تیگو ۷ پرو با ترکیبی از ایکس ۵۵ پرو و تیگو ۸ طراحی شده و به یک  مانیتور هوشمند نسبتا بزرگ مجهز شده است.

 

امکانات تیگو ۷ پرو

  • از مهمترین امکانات تیگو ۷ پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ۶ کیسه هوا
  • اهرم تعویض دنده دیجیتال
  • پنل سیستم تهویه لمسی
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • فرمان D-CUTمجهز به دکمه های کنترلی
  • شارژ وایرلس در پنل وسط

 

مشخصات فنی تیگو ۷ پرو

تیگو ۷ پرو به عنوان نسخه به روز شده تیگو ۷ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو است که دارای قدرت بسیار بیشتری نسبت به مدل قبلی است. در این خودروی جدید یک گیربکس ۹ سرعته CVT جای گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه قبلی را گرفته که امکان استفاده از آن با تعویض دستی به صورت ۹ سرعته وجود دارد.

این ویژگی های فنی تیگو ۷ پرو موجب کاهش مصرف سوخت و همچنین روان تر شدن تعویض دنده شده که قطعا با توجه به شرایط فروش اقساطی تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ ارائه شده توسط آسیا خودرو می تواند به عنوان یکی از آپشن های ایده ال برای افرادی که بودجه محدودی در اختیار دارند، باشد.

 

 

چرا خرید تیگو ۸ با شرایط فروش اقساطی به صرفه است؟

برای اینکه تصمیم درست و منطقی برای خرید یک خودرو با شرایط اقساطی بگیرید، باید تمامی مشخصات، امکانات و آپشن های آن را بررسی کنید. در مورد خرید تیگو ۸ نیز همین شرایط صادق است. در ادامه مشخصات این خودروی شاسی بلند چینی را با هم مرور می کنیم تا بتوانید در تصمیم نیری برای خرید این خودرو تردید را کنار بگذارید.

مشخصات فنی

تیگو ۸ مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه با حجم ۱۵۹۸ سی سی است که می تواند ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

امکانات تیگو ۸

از مهمترین امکانات تیگو ۸ می توان به سیستم ترمز و پایداری ABS, EBD, BA, TCS, ESP, HSA, HDCاشاره کرد. این خودرو مجهز به صفحه نمایش بزرگ لمسی با امکان کنترل سیستم صوتی از طریق voice و بلوتوث است.

آپشن های تیگو ۸

تیگو ۸ به آپشن های به روز و بسیار پیشرفته ای مجهز شده که از جمله آنها می توان به ترمز پارک برقی، سیستم کنترل باد لاستیک ها، سیستم کنترل نقطه کور، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو، سان روف برقی دوحالته و تهویه یونیزه کابین اشاره کرد.

با توجه به این آپشن ها ومشخصات فوق العاده، و در نظر گرفتن این نکته که می توانید با پرداخت فقط نیمی از قیمت اصلی این خودرو سواری با ان را تجربه کرده و مابقی مبلغ را طی اقساط بلند مدت پرداخت کنید، آیا بازهم جای تردیدی برای سفارش این خودروی بی رقیب باقی می ماند؟

آیا شرایط فروش اقساطی خودرو به صرفه تر از خرید نقدی است؟

خرید اقساطی خودرو به خریداران اجازه می‌دهد پرداخت های خود را به اقساط مساوی تقسیم کنند، که معمولا بهره کمی دارد و امکان خرید خودروهای به روز و پیشرفته را به روشی مقرون به صرفه برای آنها امکان پذیر می کند.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو خودرو با توجه به اینکه مصرف‌کنندگان می توانند قبل از پرداخت تمام مبلغ، خودروی مورد نظر خود را سوار شوند و هزینه آن را بعدا پرداخت کنند، برای آنها جذاب است.

خرید اقساطی خودرو بدان معناست که خریداران می‌توانند پس از ارائه یک پیش پرداخت، از تسهیلات کوتاه‌مدت استفاده کنند تا تقریباً هر مدل خودرویی را خریداری کرده و طی چند ماه مبلغ باقیمانده را پرداخت کنند.

این روزها، خرید اقساطی با توجه با امکان پرداخت آنلاین، شتاب بیشتری گرفته و نمایندگی های فروش نیز این امکان را برای مشتریان، فراهم آورده اند که بتوانند مدل های متنوع خودروی تیگو و آریزو را به صورت قسطی و به روش های مختلف متناسب با بودجه شان، تهیه کنند.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات تیگو و آریزو می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *