مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مقایسه تیگو 8 با سانتافه

تمام نقاط ضعف و قوت تیگو ۸ پرو را با شرایط فروش اقساطی بدانید

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو یکی از مواردی است که افراد علاقه مند به خرید این خودروها را ترغیب به خرید می کند. برای آن که بتوانید از این شرایط آگاه شوید، لازم است تا به یکی از نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کرده و در آن جا با کارشناسان فروش این خودرو صحبت کنید تا بتوانید از تمام جزئیات آن آگاه شوید. فراموش نکنید که به جز مراجعه حضوری به این نمایندگی ها، می توانید حتی به سایت آسیا خودرو نیز مراجعه کنید. در ادامه سعی کرده ایم تا تمام شرایط لازم برای خرید این خودرو و همچنین مولفه هایی که باید در نظر بگیرید را توضیح دهیم.

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

ابتدا به شرایط این کار می پردازیم و سپس مولفه های مهم در این زمینه را توضیح خواهیم داد. برای خرید اقساطی تیگو ۸ پرو، نمایندگی و شرکت آسیا خودرو تمام سعی و توانش را به کار بسته است تا بتواند بهترین شرایط را برای شما به وجود بیاورد. با این کار شما می توانید شرایط پرداخت اقساط را خودتان تعیین کنید. چند مولفه مهم در زمینه خرید اقساطی هر خودرویی اعم از تیگو ۷، تیگو ۸ و…از این نمایندگی ها وجود دارد که هر کدام را جداگانه توضیح خواهیم داد.

*پول نقد

شما برای خریدن هر کدام از خودروهای مدنظرتان ابتدا باید نیمی از قیمت خرید نقدی خودرو را به صورت نقد و در زمان تحویل گرفتن ماشین، پرداخت کنید. این مقدار بر اساس قیمت روز خودروها محاسبه می شود و امکان دارد که با نوسانات دلار و ارزهای مختلف، بالاتر رفته و یا پایین تر بیاید.

*مبلغ اقساط

مورد دوم مربوط به باقی مانده پول ماشین می شود که به صورت قسطی پرداخت خواهید کرد. این مبلغ را باید بر اساس میزان قیمت ماشین و همچنین تعداد اقساط در نظر بگیرید. در واقع هرقدر قیمت ماشین بیشتر باشد و تعداد اقساطی که انتخاب می کنید نیز بالاتر رود، مبلغ هر قسط شاید کمتر شود، اما در نهایت سود بیشتری را باید پرداخت کنید.

یعنی تعداد اقساط با میزان سودی که برای پول باقی مانده پرداخت می کنید، رابطه مستقیم دارد. اقساط بیشتر، سود بیشتر و اقساط کمتر، سود کمتر دارند.

*تعداد اقساط

مورد بعدی در خصوص اقساطی است که باید پرداخت نمایید. نیمه دیگر هزینه ماشین را می توانید به صورت قسطی پرداخت کنید. نمایندگی های آسیا خودرو که توسط هیئت مدیره اداره می شوند، تصمیم گرفته اند تا تعداد اقساط را به انتخاب خود مشتری واگذار کنند. در واقع شما اگر بخواهید می توانید حداقل اقساط یعنی ۱۲ ماهه و اگر دوست داشته باشید، می توانید حداکثر اقساط یعنی ۶۰ ماهه یا همان ۵ ساله را انتخاب نمایید.

*مدارک لازم

یکی از شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو مربوط به مدارکی می شود که نیاز دارید. این مدارک را باید به طور کامل تهیه کنید تا بتوانید پروسه خرید خودرو را انجام دهید. مدارک هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، مدارکی که نشان می دهد شما توانایی خرید قسطی خودرو را دارید و…همگی مورد نیاز هستند. به منظور آن که بتوانید پروسه خرید را هرچه سریع تر تکمیل کنید، لازم است تا این مدارک را از قبل آماده کرده و همراه خود داشته باشید.

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

مولفه های مهم در خرید خودرو

اما چه مولفه هایی را باید برای خرید ماشین های مختلف که تیگو ۸ پرو نیز یکی از آن ها می باشد، در نظر بگیریم. مولفه های مهم در این زمینه می توانند شامل چند مورد خاص و مهم شوند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

مشخصات فنی

اولین و مهم ترین مورد مربوط به مشخصات فنی یک ماشین می شود. شما زمانی که می خواهید یک خودرو را خریداری کنید، ابتدا به موتور آن خودرو و ویژگی های فنی که دارد، می پردازید. در صورتی که خودرو از لحاظ ظاهری بسیار مناسب باشد، اما در عین حال از قدرت موتور پایینی برخوردار باشد، هیچ فایده ای نخواهد داشت؛ زیرا آن چیزی که سبب آسایش و راحتی شما در هنگام رانندگی می شود، مربوط به مشخصات موتور و فنی خودرو است.

در خصوص تیگو ۸ پرو باید بدانید که این ماشین می تواند تا سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت را طی کند. این مقدار سرعت برای یک خودروی نیم شاسی یا همان کراس اور بسیار مناسب و حتی بیشتر از حد انتظار نیز می باشد.

مورد بعدی در خصوص میزان شتاب گیری ماشین است. میزان شتاب این خودرو چیزی در حدود ۹ ثانیه است. یعنی اگر شما در یک جاده صاف و بدون مانع در حال سکون باشید و شروع به حرکت کنید، می توانید اگر از توان حداکثری موتور استفاده کنید، در عرض ۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در خصوص موتور این ماشین وجود دارد آن است که بسیار قدرتمند است زیرا می تواند یک خودروی یک و نیم تنی را با چنین قدرت و سرعتی به جلو برده و به هیچ وجه دچار مشکل یا افت سرعت و شتاب نیز نشود.

موارد بعدی مربوط به دیفرانسیل و همچنین گیربکس خودرو می شود. دیفرانسیل نوع جلویی که برای این ماشین در نظر گرفته شده است، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد و به شما این امکان را بدهد که به سادگی در جاده های مختلف رانندگی کنید. گیربکس قرار گرفته بر روی این ماشین نیز از نوع اتومات بوده و دیگر نیازی به دنده عوض کردن های متعدد و یا کلاچ گرفتن های پی در پی ندارید.

جمع بندی

در خصوص شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو توضیحات زیادی را مطرح کردیم که با توجه به آن ها می توانید به سادگی خودرو مورد نظر خودتان را خریداری نمایید. فراموش نکنید که این موضوع در خصوص تمام خودروهایی که در این نمایندگی به فروش می رسند، صدق می کند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *