مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
معایب آریزو 6

مزایا و معایب آریزو ۶ را پیش از ثبت نام و سفارش آنلاین آن بدانید

خرید اقساطی چری آریزو ۶ برای شناخت معایب آریزو ۶ می تواند یکی از گزینه های روی میز برای خانواده های ایرانی محسوب شود. هر خانواده ای که به دنبال خرید یک ماشین است مسلما مولفه های متفاوتی را مدنظر دارد و مطابق با آن ها ماشین مورد نظرش را انتخاب می کند. چری آریزو ۶ یکی از مواردی است که غالبا در نمایندگی های فروش خودرو و یا بنگاه های ماشین به خانواده ها پیشنهاد داده می شود.

در این مطلب که توسط تیم تخصصی آسیا خودرو تهیه و تنظیم شده است، پیش از معرفی شرایط خرید اقساطی چری آریزو ۶ سعی داریم تا خود این خودرو را بیشتر به شما معرفی کنیم.

بررسی ویژگی های چری آریزو ۶ پیش از خرید اقساطی چری آریزو ۶

آریزو ۶ را می توان از لحاظ جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار داد. ویژگی های ظاهری خودرو، امکانات رفاهی داخل کابین، چگونگی عملکرد فنی خودرو و…همگی جز ویژگی های یک ماشین به حساب می آیند مه توجه به آن ها در هنگام خرید آن خودرو جز الزامات اصلی و حیاتی است.

ویژگی های ظاهری چری آریزو ۶

در طراحی ظاهری آریزو ۶ چند مولفه با یکدیگر تلفیق شده اند. اگر خوب و با دقت به این ماشین نگاه کنید متوجه می شوید که کشیدگی چراغ های جلو و عقب، خطوط روی بدنه و همچنین جلو پنجره کشیده سبب شده اند تا خودرو بزرگ تر و لوکس تر به نظر برسد. این در حالی است که از قسمت ابتدایی کاپوت تا روی سقف و تا روی صندوق عقب خودرو دارای یک شیب ملایم است. حتی سقف خودرو در قسمت صندوق عقب نیز زاویه دار نبوده و با همان شیب ملایم تا انتهای صندوق عقب کشیده شده است.

چراغ های مه شکن که بر روی سپر قرار گرفته اند و سپری که کاملا با رنگ بدنه ست شده است، باعث می شوند تا قسمت جلویی این خودرو بزرگ تر به نظر برسد. علامت شرکت چری نیز دقیقا در وسط جلو پنجره کرومی با طرح کهکشانی و رنگ مشکی آریزو ۶ نصب شده است. بهتر است پیش از خرید اقساطی چری آریزو ۶ به این موارد دقت کنید و اگر طراحی ظاهری خودرو باب میلتان بود، آن را خریداری نمایید.

معایب آریزو 6

ویژگی های موتور چری آریزو ۶

دومین قسمتی که باید در خصوص معایب آریزو ۶ به آن توجه کنیم در خصوص ویژگی های موتور و نحوه عملکرد فنی چری آریزو ۶ است. زمانی که چری آریزو ۶ به بازار آمد یک وظیفه بسیار مهم داشت و آن هم تغییر نظرات منفی مردم نسبت به خانواده آریزو بود. آریزو ۵ به عنوان یک سدان خانوادگی به هیچ وجه گزینه مناسبی در نظر گرفته نشده بود و اغلب افراد از خرید آن ناراضی بودند. با ورود آریزو ۶ چری به بازار نیز این موج منفی همچنان وجود داشت و اگر آریزو ۶ نیز دارای همان مشکلات و پایین بودن کیفیت ها بود، احتمال عدم ورود واردات آریزو به ایران بسیار شدت می گرفت.

اولین مورد گیربکس یا همان جعبه دنده CVT با ۹ دنده مصنوعی بود که نسبت به آریزو ۵ ارتقا پیدا کرده بود و همین موضوع رفاه راننده را بیشتر می کرد. موتور ۴ سیلندر که حالا مجهز به پیشرانه توربوشارژ نیز شده بود باعث می شد تا خودرو قدرت و شتاب بیشتری داشته باشد. حجم موتور در حد همان ۱۵۰۰ سی سی باقی ماند و افزایش پیدا نکرد. پایین بودن حجم موتور باعث می شد میزان مصرف بنزین آن پایین تر بیاید و مسلما هزینه های کمتری را در بر داشته باشد که برای خانواده های ایرانی مقرون به صرفه تر است، اما ضعف پایین بودن حجم موتور با موتور توربوشارژ از بین رفته است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری ۲۱۰ نیوتن بر متر است. میزان شتاب گیری این خودرو حدود ۹ ثانیه است و نهایت سرعتی که می توانید با این سدان خانوادگی بروید نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. همان طور که گفته شد حجم موتور پایین است که مصرف بنزین نیز متناسب با آن پایین می آید. در آریزو ۶ میزان مصرف ترکیبی برابر ۶.۴ است که مسلما نسبت به بسیاری از خودروهای هم رده اش مقدار کمی است.

شرایط خرید اقساطی چری آریزو ۶

حالا که در مورد خود خودرو اطلاعات کافی و مناسبی را به دست آوردیم، بهتر است در خصوص شرایط خرید اقساطی چری آریزو ۶ نیز اطلاعاتی را داشته باشیم. برای خرید این خودرو می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید. مهم ترین ویژگی که باید مدنظر قرار دهید در خصوص قابل اعتماد بودن نمایشگاه و یا نمایندگی است که می خواهید خودرو را به صورت اقساطی از آن ها خریداری کنید.

در برخی از نمایندگی ها حدودا نصف ارزش ماشین را به صورت نقد و الباقی را طی قسط های مختلف از شما دریافت می کنند. ممکن است پلاک خودرو از همان ابتدا به نام شما ثبت شود و یا ممکن است این اتفاق نیفتد و سند و پلاک تا پایان تسویه اقساط نزد نمایندگی فروش خودرو باقی بماند. در نمایندگی های آسیا خودرو شرایط بسیار ویژه ای برای خرید خودرو و به خصوص چری آریزو ۶ فراهم شده است. شما می توانید شرایط خرید اقساطی چری آریزو ۶ را در سایت این نمایندگی ها به طور کامل و با جزئیات مطالعه کنید.

معایب آریزو 6

جمع بندی

چری آریزو ۶ سدان خانوادگی محصول شرکت چینی “چری” است که این روزها در خیابان های ایران بسیار به چشم می خورد. تاکنون این خودرو توانسته است نسبت به آریزو ۵ محبوبیت بسیار بیشتری را بین مردم ایران پیدا کند و قطعا با توجه به تحریم بازار خودروهای خارجی و قیمت های سر به فلک کشیده خودروهای کره ای، ژاپنی و اروپایی، خرید خودروهای چینی می تواند گزینه بسیار مناسبی تلقی شود. اگر به دنبال پیش ثبت نام و سفارش آنلاین آریزو ۶ هستید می توانید به سادگی و همان طور که گفته شد به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کرده و خرید اقساطی چری آریزو ۶ را با شرایط ویژه و استثنایی انجام دهید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *