مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 8

خودرو چری تیگو ۸ (Tiggo 8) را بهتر بشناسیم

چری یک شرکت چینی است که در صنعت ماشین‌سازی این کشور بسیار مشهور شده است. خودرو تیگو ۸ یکی از محصولات جدید و پرفروش این شرکت بزرگ است که قصد داریم در این مقاله مشخصات آن را با هم بررسی کنیم.

طراحی خارجی خودرو تیگو ۸

تیگو۸ از لحاظ اندازه، بزرگتر از کراس اوور طراحی شده است، اما فرم‌های نرم و گرد بومی این مدل خودرو همچنان حفظ شده است. وقتی به جلو ماشین نگاه می‌کنید، بلافاصله متوجه جلوپنجره خواهید شد که اندازه بزرگی دارد.

هرچند غیر معمول است، اما جلوپنجره این خودرو به جز برخی از خطوط افقی، تقریباً با کروم پوشانده نشده است. این قسمت مشبک، رنگ مشکی دارد که زیبا و دلپذیر به نظر می‌رسد، اما شکل آن کمی غیر عادی است. می توان گفت جلوپنجره تیگو۸ چندان با سایر اجزا هماهنگی ندارد به خصوص با چراغ‌های جلو که کوچک و دارای انحنای صاف هستند.

اگر بخواهیم در مورد کیفیت این خودرو صحبت کنیم، بدون شک کارشناسان چینی در این خصوص توجهی به صرفه جویی در هزینه ها نکرده‌اند و از بالاترین کیفیت لامپ‌های LED برای تیگو۸ استفاده کرده اند.

در تمام بدنه این خودرو، از جمله قسمت پایین، محافظ پلاستیکی باکیفیتی مورد استفاده قرار گرفته که با توجه به جاده‌ها و اولویت های رانندگان ما بسیار مناسب است.

فیس لیفت تیگو چری ۸ پلاس، دارای ابعاد ۴۷۲۲ میلی متر طول، ۱۸۶۰ میلی متر عرض، ۱۷۴۵ میلی متر ارتفاع و فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلی متر و همچنین سه ردیف صندلی است.

چراغ جلو و عقب LED  وچرخ های آن نیز ۱۸ اینچی است.

از تفاوت های آن در مقایسه با تیگو ۸ معمولی می توان به سپرهای متفاوت و رینگ های آلیاژی جدید اشاره کرد.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

طراحی داخلی خودرو چری تیگو ۸

در طراحی داخلی تیگو ۸، صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی A/C ضد گرد و غبار، ضد آب و مقاوم در برابر خوردگی اولین ویژگی است که توجه شما را جلب می کند. سبک طراحی پنل تهویه مطبوع نه تنها هوشمند و ایمن است، بلکه برای سرنشینان عقب نیز هوای مطبوع را فراهم می کند.

صفحه نمایشTiggo 8 از یک جلوه نمایش خوب و روان برخوردار است و می تواند اطلاعات بسیار زیادی را نشان دهد. ال سی دی آن نیز به خوبی طراحی مدرن را با عناصر قدیمی ترکیب کرده و حاکی از جذابیت و لوکس بودن آن است.

ظرفیت بسیار بالای صندوق عقب، صندلی های ارگونومیک، سانروف پانوراما و دکمه های کروز کنترل و فرمان صوتی از دیگر ویژگی هایی است که میتواند شما را ترغیب به خرید این شاسی بلند خوش ساخت کند.

مزایای خودرو چری تیگو ۸

 

از مهمترین مزایای TIggo 8 می توان به مصرف سوخت پایین، راحتی و هندلینگ، کابین بسیار جمع و جور با فضای کافی به خصوص برای سرنشینان قد بلند اشاره کرد. چری سه بار به عنوان “محبوب ترین برند خودروی چینی” در روسیه مورد تقدیر قرار گرفته و در عین حال برنده “بهترین خودروی خارجی” در بین “۲۰ برند برتر شرکت های چینی” شده و برای دو سال متوالی رتبه اول را در بخش تولید تجهیزات کسب کرده است.

 

مشخصات فنی چری تیگو ۸

Cherry Tiggo 8 2021 با دو انتخاب موتور در دسترس است.  موتور ۱.۵ لیتری (۱۴۹۸ سی سی) TCI DOHC 16 سوپاپ، حداکثر قدرت ۱۱۵ کیلووات (۱۵۵ اسب بخار) را در ۵۵۰۰ RPM و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ تا ۴۰۰۰ RPM تولید می کند. موتور ۱۶ ولت DOHC با حجم ۱.۶ TGDI با حجم ۱۵۹۸ سی سی حداکثر قدرت ۱۴۵ کیلووات (۱۹۵ اسب بخار) را در ۵۵۰۰ RPM و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ RPM تولید می کند. موتور GDI با یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه جفت می شود، در حالی که موتور ۱.۵ لیتری با گیربکس اتوماتیک سازگار است.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

ایمنی ماشین چری تیگو ۸

بدنه Cherry Tiggo 8 از فولادی با مقاومت بالا ساخته شده که استحکام آن تا ۲۱۰۰۰ نیوتن متر است و باعث بهبود مقاومت در مواقع تصادف و برخورد می شود. برخی از ویژگی های ایمنی ارائه شده در آن عبارتند از:

  • دزدگیر ضد سرقت
  • کروز کنترل تطبیقی
  • شش کیسه هوا
  • ABS
  • EBD
  • سنسورهای پارک عقب
  • دوربین دید عقب

 

سخن پایانی

شما می‌توانید جهت مشاوره خرید درباره چری تیگو ۸ و سایر خودروها از شرکت ما یعنی شرکت آسیا خودرو که نماینده رسمی فروش مدیران خودرو می‌باشد، مشاوره‌های لازم را دریافت کنید. اصالت ما، آرامش ش


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *