مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تجربه رانندگی با تیگو 7

دانستیهای خرید و فروش اقساطی خودرو صفر و کارکرده تیگو ۷

خودرو تیگو ۷ چری یک کراس اوور است که قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، تجهیزات ایمنی، طراحی، مصرف سوخت، سرعت، محاسن، معایب و شرایط فروش آن توسط مدیران خودرو باعث نظرات متفاوت مصرف کنندگان شد. شما می توانید برای خرید و فروش خودروی صفر در آسیا خودرو مراجعه نمایید. در ادامه نکاتی را جهت خرید خودرو تیگو ۷ عرض می کنیم.

فروش خودرو های دست دوم وکار کرده بازار خوبی در این برهه زمانی پیدا کرده است. به علت قیمت بالای خودرو های داخلی و خارجی و هم چنین کاهش قدرت خرید مردم، تمایل به خرید خودرو های دست دوم و کار کرده بیشتر شده است. مردم ترجیح می دهند خودروی چند سال تولید را با قیمتی پایین تر خریداری کنند. مخصوصا این مورد در خصوص خودرو های چینی و افت قیمت قابل توجه شان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. حال اگر فروشگاه و یا شرکتی طرح های فروش اقساطی برای خودرو های کار کرده و دست دوم را در نظر بگیرد. در جهت تامین نیاز مردم در زمینه خودرو کمک شایانی کرده است.

خرید خودروی تیگو ۷ صفر ، سود آور است یا خیر؟

این روزها سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی و حتی تولید داخل ، تبدیل به یک دغدغه پیچیده برای ذهن خریداران شده. خریدار بین انتخاب های خود مردد می شود، با بودجه ای مشخص خودروی صفر بخریم یا یک خودروی مدل بالاتر اما کارکرده؟ چه بخریم که ارزش افزوده آن در میان مدت اندوخته شود و از طرفی در مدت تملک خودرو لذت بیشتری از سواری و مسافرت با آن ببریم؟

در میانه رو به بالای بازار فعلی، حفره های خالی بزرگی در بازه قیمت وجود دارد. و به جز خودروهایی که آن هم پراکنده در این بازه جا خوش کرده اند، گزینه صفر کیلومتر دیگری به چشم نمی خورد. یکی از گزینه هایی که می شود روی آن حساب کرد ، چری تیگو۷ است که در حال حاضر یکی از با کیفیت ترین محصولات چری در ایران به حساب می آید. شاسی بلندی با موتور ۱.۵ لیتری توربو و گیربکس دبل کلاچ محسوب می شود.

این خودرو حدود یک سال قبل توسط مدیران خودرو به بازار عرضه شد و تا امروز از استقبال خوبی برخوردار بوده است. کیفیت ساخت و آپشنهای کاربردی تیگو۷ آن را به یک خودروی مقبول تبدیل کرده است.

شاید بتوانید با قیمت معینی یک شاسی بلند کوچک کره ای و البته کارکرده در بازار پیدا کنید، اما باید تبعات و خرج های آن را نیز بپذیرید. اما تیگو۷ از گارانتی با استاندارد جهانی بهره می برد و ضریب اطمینان مشتری را تا حد زیادی افزایش می دهد. ضمن اینکه برای مسافرت خانوادگی می توانید روی راحتی این شاسی بلند زیبا حساب کنید.

شرایط فروش اقساطی چری تیگو 7 | مشخصات فنی و قیمت تیگو Chery Tiggo 7

چند نکته ی اساسی قبل از خرید خودروی تیگو ۷ دست دوم

۱)به خوردگی و زنگ زدگی بدنه ماشین توجه کنید راه تشخیص آن حرکت دادن آهن ربا روی بدنه ماشین است .اگر آهن ربا به قسمت وسیعی از بدنه نچسبد نشانگر آن است که این قسمت به خاطر تصادف از بین رفته و با بتونه پر شده است. اگر قسمتهایی از بین رفته زیاد باشد از خریدن ماشین صرف نظر کنید.

۲)به همه جای ماشین به صورت عمودی فشار زیادی وارد کنید در حالت طبیعی باید ماشین به شکل اولیه خویش بازگردد. اما اگر ماشین شروع به لرزیدن کرد نشانگر آن است که سیستم تعلیق اتومبیل نیاز به تعمیر دارد.

۳)درها و پنجره ها و در کاپوت و صندوق عقب را چک کنید و ببینید که به راحتی باز و بسته می شوند و کلیدها راحت در قفل ها می چرخند.

۴)پارگی صندلی ها را بررسی کنید و کفی ماشین را کنار بزنید اگر قسمتی از کف ماشین زنگ زده باشد این به آن معناست که آب به زودی به داخل ماشین نفوذ می کند.

۵)برق ماشین را به دقت بررسی کنید چراغها ,راهنماها , بوق …..و آب پاش ها .

۷) موتور را بررسی کنید تا هر گونه علامت تعمیری را در آن بیابید این علامات عبارتند از:روغن کاری جدید یا لحیم و گاهی اوقات تمیزی غیر عادی زیر در پوش موتور.

۸ ) مکانهایی را که آب به بیرون ترشح می کند به دقت بررسی کنید تعویض شیلنگ آب کار آسانی است اما اگر آب از رادیاتور ترشح کند باید آن را تعویض کنید و این کار هزینه سنگینی در بر دارد .

۹) موتور را روشن کنید و بگذارید به آرامی حرکت کند (بچرخد)دیده شده که بعضی از بنگاه داران متقلب روغن غلیظ در موتور و جعبه دنده میریزند تا مانع شنیده شدن صداهای ناهنجار موتور شوند.

خرید و قیمت سپر عقب چری تیگو 7 | سلیم سنتر

برای خرید اقساطی خرید خودرو تیگو ۷ صفر به چه نکاتی دقت کنیم؟

اوضاع اقتصادی کشور به گونه‌ای است که بخش قابل توجهی از مردم کشور تنها با شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو می‌توانند صاحب ماشین دلخواهشان شوند. همین عامل سبب شده است تا شرکت‌های لیزینگی غیرمجاز بسیاری سر برآورند و مدعی فروش خودرو شوند. از این رو تشخیص اینکه بهترین مرکز برای فروش قسطی ماشین کدام است نیازمند در نظر گرفتن نکاتی است که با رعایت آن‌ها می‌توانید لذت یک خرید اقساطی دلچسب را تجربه کنید.

علاوه بر اینکه مجموعه‌ای که برای معامله انتخاب می‌کنید باید خوشنام و در بازار خودرو شناخته شده باشد. میزان رضایت مشتریان قبلی از عملکرد آن مجموعه نیز بسیار مهم است. هم چنین مجموعه باید متعهد شود که در طرح فروش اقساطی خودرو ماشین را به صورت آنی و فوری به شما تحویل دهد. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنیم به دنبال مرکز دیگری برای معامله بگردید.

فروشنده باید در قبال هر مقدار پولی که از شما دریافت می‌کند. رسید محکمی ارائه دهد که اگر به هر علتی معامله دچار مشکل شد، دست شما برای بازگرداندن وجه پرداختی باز باشد. برخی مجموعه‌های صاحب‌نام مانند فرنام خودرو حتی در قبال مبلغی که دریافت می‌کنند. سند خودرو را به نام خریدار ثبت می‌کنند که این شیوه، ایده‌آل‌ترین برای خرید و فروش خودروی صفر است.

کلام آخر

در شرایطی که امکان خرید نقدی خودرو برای بخش قابل توجهی از مردم وجود ندارد. شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو یک راه حل منطقی است. فرنام خودرو به عنوان معتبرترین مرکز فروش قسطی ماشین با شرایط ویژه و استثنایی انواع خودروهای ایرانی، مونتاژی و وارداتی را عرضه می‌کند. برای اطلاع از جزییات خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ و خرید و فروش خودروی صفر با مرکز فروش آسیا خودرو تماس حاصل نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *