مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
امکانات مانیتور تیگو 5

درباره امکانات مانیتور تیگو ۵ بیشتر بدانید

امکانات مانیتور تیگو ۵ شامل موارد مختلفی می شود که می تواند به سادگی به داشتن رفاه بیشتر راننده و سرنشینان در طول مدت رانندگی و بودن در خودرو، کمک کند. امکانات لوکس خودرو که مانیتور نیز یکی از آن ها به حساب می آید را می توانید در خودروهای مختلفی همچون تیگو و آریزو پیدا کنید. این دو دسته از خودروها را می توان گفت که پرفروش ترین خودروهای بازار خودرویی هستند که توسط شرکت چینی چری تولید شده اند. فراموش نکنید که هر کدام از خودروهای آریزو یا تیگو برای یک سلیقه خاص مناسب می باشند و شما نیز بایستی به طور کامل و دقیق به مشخصات هر خودرو نگاه کنید تا متوجه شوید که کدام یکی از این خودروها می تواند گزینه بسیار بهتر و راحت تری برای شما باشد.

امکانات مانیتور تیگو 5

مانیتور تیگو ۵

ابتدا بهتر است در خصوص مانیتور تیگو ۵ صحبت کنیم و بدانیم که چه ویژگی هایی در این مانیتور وجود دارد و در صورتی که روزی خودروی تیگو ۵ را خریداری کردیم، در چه زمینه هایی این مانیتور می تواند به ما کمک کند. در بخش های مختلفی همچون قابلیت های سخت افزاری، قابلیت های نرم افزاری، نوتیفیکیشن ها، قابلیت های پخش مانیتور و…می توانیم اطلاعات مربوط به این مانیتور را در اختیار شما قرار دهیم تا هرچه بهتر و ساده تر بتوانید عملکردها و ویژگی های این دستگاه را تعیین کنید.

اگر بخواهیم ویژگی های کلی این مانیتور را توضیح دهیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

*سیستم عامل اندروید

اولین مورد وجود سیستم عامل اندرویدی در این مانیتورها است. سیستم عامل اندرویدی سبب می شود که به سادگی بتوانید گوشی و یا تبلت خود را با آن هماهنگ ساخته و به راحتی به انتقال برنامه ها بین گوشی و مانیتور تیگو ۵ بپردازید. البته مورد دیگر نیز مربوط به امکان نصب کردن برنامه های مختلف بر روی این مانیتور و استفاده راحت تر از آن است.

*ابعاد صفحه نمایش

مورد بعدی در خصوص ابعاد و اندازه های این صفحه نمایش است. ابعاد صفحه نمایش مانیتور تیگو ۵ چیزی در حدود ۱۰ اینچ است. چنین ابعادی می تواند به سادگی حتی برای دیدن فیلم و سریال ها نیز به کار رود. مانیتور ۱۰ اینچی نه بسیار کوچک است که آیتم های برنامه ها را در آن بسیار ریز ببینید و نه بسیار بزرگ است که دست و پا گیر شود و نتوانید با وجود آن، راحت به رانندگی بپردازید. در کل اندازه ۱۰ اینچ بسیار مورد خوبی برای ابعاد یک مانیتور خودرویی می تواند باشد.

*تاچ صفحه

مورد بعدی در خصوص تاچ صفحه است. مانیتور این خودرو به صورت تمام لمسی و یا فول تاچ است که سبب می شود به راحتی و بدون نیاز به دکمه های صفحه نمایش، عملکردی که نیاز دارید را پیاده سازی کنید.

*پخش فایل های تصویری

مورد بعدی در خصوص قابلیت این پنل لمسی در پخش کردن فایل های تصویری همچون فیلم ها، موزیک ویدئوها و…است که گزینه بسیار مهمی نیز در نظر گرفته می شود. کیفیت پخش تصاویر در این پنل ها در حد فول اچ دی است که کیفیت بسیار بالایی خواهد بود.

*مدیریت دوربین ها

یکی از مهم ترین مزیت هایی که مانیتور تیگو ۵ دارد، مربوط به مدیریت کردن بخش های مختلف و همچنین قسمت هایی است که در خودرو وجود دارند. دوربین دنده عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و…همگی نیاز دارند تا به این مانیتور متصل شده و تصویر اطرا۶ف خودرو را به طور واضح به شما نشان دهند.

امکانات مانیتور تیگو 5

قابلیت های سخت افزاری

مواردی که مطرح شدند، همگی جز موضوعاتی بودند که به عنوان ویژگی های کلی مانیتور این خودروها در نظر گرفته می شوند. این در حالی است که در خصوص دیگر قابلیت های این پنل ها همچون ویژگی های سخت افزاری آن ها در این قسمت توضیح خواهیم داد.

*مانیتور فول لمس حرارتی که نسبت به ضربه نیزبسیار مقاوم است.

*افزایش و بالا بردن کیفیت تصویر فوق العاده زیاد به منظور افزایش کیفیت رنگ ها و همچنین بالا بردن زاویه دید.

*رزولوشن بالای صفحه نمایش که در حدود ۶۰۰*۱۰۲۴ پیکسل است.

*دارای رم ۲ گیگابایتی به منظور ذخیره برنامه ها، شماره های تلفن و…

*پردازنده یا همان CPU 4 هسته ای که می تواند سرعت عملکرد پنل را بسیار بالا ببرد.

*دارای حافظه داخلی ۱۶ گیگی و یا ۳۲ گیگ که می توانید ان را تا حدود ۲۵۶ گیگابایت رم ارتقا دهید.

*امکان متصل کردن پنل صفحه نمایش به وای فای و اینترنت که معمولا تا برد ۳G را پشتیبانی می کند.

*امکان نصب دوربین جلو و عقب در خودرو و اتصال آن ها به پنل نمایشگر یا همان مانیتور تیگو ۵

*امکان نمایش اطلاعات در خصوص باز و بسته بودن درب های خودرو

*نمایش اطلاعات مربوط به کولر، بخاری، تعیین جهت باد و همچنین دماسنج خودرو

*قابلیت تنظیم شرایط تهویه مطبوع داخل اتومبیل از طریق پنل نمایشگر

*امکان نصب دوربین ۳۶۰ درجه در اطراف خودرو به منظور پارک کردن و رانندگی بهتر

*امکان پشتیبانی از فرمت DVR برای ضبط تصاویر به شکل کاملا خودکار و اتوماتیک

*امکان اتصال به تلویزیون

*امکان ارتقا دادن برنامه های نصب شده بر روی مانیتور تیگو ۵

جمع بندی

امکانات مانیتور تیگو ۵ را در چند بخش به صورت جامع و کامل برای شما معرفی کرده و توضیحات مربوط به آن را نیز به شما ارائه دادیم. دانستن این موارد و مسائل می توانند کاری کنند که افراد به سادگی و به راحتی با این مزیت خودروی لوکس و امروزی خود آشنا شوند و نسبت به استفاده از آن نیز بیشتر تمایل پیدا کنند. در صورتی که شما هم قصد خرید خودروهایی همچون تیگو و یا آریزو را دارید، می توانید به سادگی و به راحتی به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید. در این سایت به طور کامل و دقیق در خصوص شرایط ثبت نام خودروی چری تیگو به شکل نقد و اقساط، توضیح داده شده است. فراموش نکنید که اگر بودجه کافی برای خرید نقدی خودرو مورد نظر خود را نداشته باشید، جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ زیرا می توانید با خرید اقساطی باز هم به خودروی مورد نظر خودتان برسید. البته لازم به ذکر است که انتخاب روش بازپرداخت اقساط نیز تا حد زیادی در دستان خود شما است و قدرت انتخاب زیادی خواهید داشت.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *