مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ریخد خودرو صفر

قانون جدید خرید و فروش خودروی تیگو

خرید خودرو صفر یکی از راه ها و کارهایی است که معمولا افراد مختلفی آن را انجام می دهند. این افراد ترجیح می دهند تا پول بیشتری را برای ماشین نو بپردازند، اما دائما در تعمیرگاه و جلوبندی سازی و… برای برطرف کردن عیب های ماشینشان نباشند. در خصوص خرید خودروی صفر می توانیم به موارد مختلفی اشاره کنیم. این موارد مختلف می توانند شامل خرید از بنگاه های ماشین، خرید از شرکت های لیزینگ و یا شرکت هایی همچون آسیا خودرو باشد.

شرکت آسیا خودرو و خرید خودرو صفر

در خرید خودرو صفر و به خصوص خودروهایی که تحت نام مدیران خودرو هستند، می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کرده و خودروهای مدنظر خودتان را از آنجا با توجه به شرایطی که برایتان فراهم می شود، خریداری کنید. به طور مثال می توانیم به روش های خرید قسطی و خرید نقدی اشاره کنیم. هر کدام از این روش ها می توانند مزایا و معایب خاص خودشان را داشته باشند که هر کدام نیز با توجه به شرایط شما خواهد بود.

شرایط خرید اقساطی تیگو و آریزو

برای فرهنگیان و به طور کلی برای افرادی که جز ارگان های ویژه و نهادهای دولتی هستند، شرایط به خصوصی به وجود آمده است که بتوانند خودروی مورد نظر خودشان از جمله تیگو ۷ را به سادگی خریداری کنند. این خودروها را می توانید با خیال آسوده و راحت و به شکل اقساطی از نمایندگی های آسیا خودرو خریداری نمایید. در این نمایندگی ها می توانید با توجه به شرایطی که برای شما در نظر گرفته شده است و همچنین خودرویی که نیاز به خرید آن دارید، خرید خود را انجام دهید.

به طور مثال در نمایندگی های آسیا خودرو، فروش اقساطی برای تمامی افراد امکان پذیر است. این موضوع برای افرادی که با نهادهای دولتی خاصی در تعامل و همکاری هستند نیز وجود دارد و حتی شرایط بهتری را نیز برای آن ها در نظر گرفته اند. فروش اقساطی فرهنگیان و دیگر نهادهای رسمی در این مراکز و نمایندگی ها به این شکل انجام می شود که شما می توانید با شرایط ویژه ای خرید خود را انجام دهید. این شرایط ویژه در حقیقت شامل پرداخت ۴۰ درصدی پیش پرداخت است. در حقیقت شما نسبت به دیگر افراد ۱۰ درصد پیش پرداخت کمتری خواهید داشت.

الباقی اقساط خودرو نیز همچون دیگر موارد در تعداد قسط های دلخواه شما تعیین خواهد شد. می توانید تعداد اقساطی که می خواهید را از بین اقساط ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه انتخاب کنید. این موارد سبب می شوند تا شما بتوانید به شکل راحت تر و بهتری آن چیزی که می خواهید را خریداری کنید. در ادامه در خصوص خودروهای تیگو و آریزو نیز اطلاعاتی جزئی و تکمیلی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بررسی تیگو ۸

تیگو ۸ یکی از کراس اورهای شرکت چری است که دارای ویژگی هایی همچون گیربکس ۷ دنده اتومات دو کلاچه، موتور ۴ سیلندر توربوشارژ، ظرفیت موتور ۱.۶ لیتری یا ۱۶۰۰ سی سی، قدرت ۲۵۴ اسب بخار، گشتاوری ۳۹۰ نیوتن بر متر، شتاب ۷.۵ متر بر ثانیه و سرعت نهایی ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. این موارد را باید در کنار قیمت بالاتر این خودرو نسبت به دیگر خودروها در نظر داشته باشید و در صورتی که بودجه کافی و لازم برای خرید آن را دارید، این خودرو را انتخاب نمایید.

خرید خودرو صفر

بررسی تیگو ۷

تیگو ۷ مدل پایین تر خودروی تیگو ۸ است. این خودرو نیز دارای گیربکس اتوماتیک ۲ کلاچه است اما ۶ دنده دارد. موتور تیگو ۷ از نوع ۴ سیلندر توربوشارژ می باشد که سبب می شود تیگو ۷ برخلاف هیکل بزرگ و تقریبا سنگینی که دارد، بتواند به خوبی شتاب و سرعت بگیرد. حجم موتور آن برابر با ۱.۵ لیتر است و قدرت موتور آن نیز ۱۴۷ اسب بخار می باشد. این میزان قدرت موتور در کنار گشتاوری ۲۱۰ نیوتن بر متر تقریبا در حد متوسط رو به بالا قرار دارد و می تواند انتظارات شما را تا حد زیادی برآورده کند.

میزان شتاب گیری تیگو ۷ برای رسیدن از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در حدود ۱۰.۲ ثانیه است و نهایت سرعت آن نیز برابر ۱۹۰ کیلومتر می باشد. میزان مصرف بنزین این خودرو نیز به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت در حدود ۶.۷ لیتر است که سبب می شود این ماشین جز خودروهای کم مصرف محسوب شود.

آریزو ۶ و خرید خودرو صفر

خودرو بعدی که برخلاف خودروهای سری تیگوف از نوع سدان خانوادگی می باشد، خودرویی با نام آریزو ۶ است. آریزو ۶ دارای دیفرانسیل جلو و گیربکس cvt 9 دنده مصنوعی می باشد. نوع پیشرانه این موتور ۴ سیلندر توربوشارژ است و می تواند قدرت و شتاب گیری زیادی را به ماشین بدهد. حجم کلی موتور نیز براب بنزین چیزی در حدود ۱.۵ لیتر است که آریزو ۶ را جز خودروهای کم مصرف بازار طبقه بندی می کند. قدرت موتور این خودرو ۱۴۷ اسب بخار است و گشتاوری آن نیز برابر با ۲۱۰ نیوتن بر متر می باشد. میزان شتاب گیری این ماشین ۹ متر بر ثانیه است و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر صرفا به ۹ ثانیه زمان نیاز دارد. حداکثر سرعتی که می توانید با این ماشین طی کنید نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.

خرید خودرو صفر

جمع بندی

موارد مختلفی را در خصوص قوانین مربوط به خرید و فروش خودروهای تیگو و آریزو بیان کردیم. در صورتی که قصد ثبت نام خودروی تیگو و خرید این خودروها را چه به صورت نقدی و چه به صورت اقساطی دارید، بهتر است بدانید که هر کدام از این خودروها می توانند به دلیل مولفه های مختلف و آپشن های گوناگونی که دارند، گزینه های بسیار خوبی برای مشتریان مختلف باشند. در صورتی که قصد ثبت نام خودروی تیگو را دارید، می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کنید و با خیالی آسوده نسبت به خرید خودرو خود اقدام نمایید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *