مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آموزش آریزو 6

فونیکس آریزو ۶ پرو

فونیکس آریزو ۶ پرو یکی از ۳ محصولی است که توسط کارخانه چری ساخته شده است و به دلیل ویژگی ها و اپشن های بیشتری که دارد، توسط مدیران خودرو با برند جدید فونیکس به بازار عرضه می شود. بسیاری از افراد نسبت به خرید این مدل و همچنین وجود یا عدم وجود تناسب بین قیمت و آپشن های این خودرو دچار شک و تردید هستند.

به همین دلیل نیز این مقاله توسط تیم تخصصی آسیا خودرو تهیه و تنظیم شده است تا به شما بگوید که آریزو ۶ پرو چه ویژگی هایی دارد و آیا خرید این خودرو می تواند رضایت خاطر شما را از تمام جنبه ها فراهم کند یا خیر. بنابراین اگر شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو هستید، می توانید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فونیکس آریزو 6 پرو

مزیت ها و معایب کلی آریزو ۶ پرو

در خصوص مزیت ها و معایب فونیکس آریزو ۶ پرو می توان گفت که این خودرو در واقع ارتقا یافته آریزو ۶ معمولی است. در آریزو ۶ معمولی چندین ویژگی مثبت و مهم و چندی ویژگی منفی وجود دارد که سعی شده است در آریزو ۶ پرو، ویژگی های منفی آن را از بین ببرند.

نقاط قوتی که همچنان در آریزو ۶ پرو نیز وجود دارند مربوط به جادار بودن فضای داخلی کابین، پایین بودن مصرف سوخت، شتاب و عملکرد فنی مناسب، بزرگ بودن فضای صندلی های ردیف عقب، بهتر بودن شرایط گیربکس نسبت به مدل قبلی که آریزو ۵ بود، می شوند.

اما نقاط ضعف این خودروها بسیار نسبت به نقاط قوت آن ها کمتر هستند. به طور مثال ساختار ساده سیستم فنربندی خودروها و همچنین عدم وجود سنسور نقطه کور در آریزو ۶ معمولی به چشم می خورد که سعی شده است تا در فونیکس آریزو ۶ پرو، این موارد نیز اصلاح شوند.

فونیکس آریزو 6 پرو

ویژگی های موتور آریزو ۶ پرو

اولین موردی که می توانیم به بررسی آن بپردازیم و همچنین می توانیم بگوییم که مرجع اختلاف و تفاوت بین آریزو ۶ معمولی و آریزو ۶ پرو است، در خصوص ویژگی های متفاوتی است که بیشتر در موتور این خودرو با نمونه ساده آن وجود دارد. به صورت کلی موتور آریزو ۶ پرو همچون موتور آریزو ۶ معمولی است و از این بابت تفاوتی بین آن ها وجود ندارد و جای نگرانی درباره اینکه موتور جدید چه نقاط ضعفی خواهد داشت، وجود ندارد.

اما نکته ای که سبب تفاوت عملکردی موتور اریزو ۶ پرو با آریزو ۶ می شود، مربوط به تقویت کردن این موتور است. با تقویت موتور، قدرت آن به ۱۵۶ اسب بخار و گشتاوری آن نیز به ۲۳۰ نیوتن بر متر رسیده است. دیگر موارد همچون ظرفیت و حجم موتور در همان حد ۱.۵ لیتری باقی مانده است. موتور توربوشارژ ۴ سیلندر نیز همچنان به قوت خود در فونیکس آریزو ۶ وجود دارد و می تواند سرعت و شتاب لازم را به خودرو بدهد.

شتاب گیری صفر تا صد آریزو ۶ پرو در حد ۹ ثانیه است که برای یک خودرو سدان چینیف رقم بسیار خوبی به حساب می آید.

آپشن ها و امکانات رفاهی فونیکس آریزو ۶ پرو

اما قسمت بعدی که سبب ایجاد تفاوت های بیشتر بین آریزو ۶ معمولی و آریزو ۶ پرو می شود، مربوط به ویژگی ها و همچنین آپشن هایی است که در این خودروها دیده می شود. در خودرو آریزو ۶ معمولی سیستم کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش خودرو و کنترل پایداری دیده می شود. تمامی موارد در آریزو ۶ پرو نیز وجود دارند. علاوه بر این موارد در فونیکس آریزو ۶ پرو می توانید از سیستم اتوهلد و ترمز پارک برقی نیز استفاده کنید.

موارد دیگری که در آریزو ۶ پرو دیده می شوند، بیشتر مربوط به آپشن های داخل کابین هستند.

 

جمع بندی

اطلاعات بیان شده در خصوص فونیکس آریزو ۶ پرو با توجه به تجربیات و نظرات کارشناسانی بود که این خودرو را به طور کامل و از تمام زوایا مورد بررسی قرار داده اند. این بررسی ها سبب می شود تا افراد مختلفی که در خرید یا عدم خرید این خودرو دچار شک و تردید هستند، بتوانند به سادگی در خصوص خرید و یا عدم خرید این محصولات تصمیم گیری کنند. برای آن که بهتر بتوانید تصمیم بگیرید، می توانید به صفحه مربوط به خرید اقساطی چری آریزو ۶ نیز سری بزنید تا اطلاعات مندرج در این صفحه که در خصوص مواردی همچون شرایط خرید اقساطی، شرایط پیش پرداخت و…می شود را نیز درک کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *