مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ماشین چری شاسی بلند

مقایسه قیمت ماشین های چری شاسی بلند جدید

قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید با توجه به تغییرات این خودرو نسبت به نمونه های قبلی قطعا تا حدودی افزایش خواهد داشت. یکسال بعد از ارائه تیگو ۵ و به‌طور دقیق‌تر در آغاز زمستان ۹۵، آسیا خودرو همزمان با خطوط تولیدی چری در چین، مدل فیس‌ لیفت شده تیگو ۵ را معرفی نمود که در بخش ظاهری، تغییراتی در گرافیک چراغ‌های جلو و طراحی دوباره سپر و درب  عقب داشت. این تغییرات از مهم ترین و اصلی ترین اختلاف های معرفی شده این خودرو با نسخه های قبلی آن می باشد.

بررسی قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید با توجه به مشخصات فنی آن

ویژگی های جدید مثل داشتن آینه های تاشو برقی و دوربین دینامیک دنده عقب یا نمایش خطوط کمکی پارک به منظور حرکت به فهرست تجهیزات استاندارد این خودرو اضافه گردیده است.

در ابتدا سال ۹۷  یعنی ابتدای بهار هم دومین به‌روزرسانی تیگو ۵ صورت گرفت و در ایران معرفی گردید. در حالیکه هیچگونه تغییری در ظاهر این خودرو صورت نگرفت، ولی موارد جدید و بروزتری به تجهیزات خودرو اضافه گردید که اصلی‌ترین آنها عبارت است از:

  • تریم جدید کابین یا چرم دو رنگ شبیه تیگو ۷ اکسلنت،
  • مانیتور ۱۰ اینچی عمودی،
  • نویگیشن، و همچنین
  • اضافه نمودن سنسور جلو و سنسور باران و در آخر
  • لوگولایت یا به عبارتی چراغ خوش آمدگویی با داشتن آرم چری که در زیر درب های جلو بود.

آسیا خودرو از بهار ۱۴۰۰ هم تیگو ۵ توربو را در حالت تیپ TE و به تعداد کمی روانه بازار نمود و هم اکنون قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید را بروز رسانی می کند.

شرایط فروش اقساطی و قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید

شرکت آسیا خودرو در حال حاضر هیچگونه قیمتی برای خودرو های شاسی بلند جدید اعلام نکرده‌ است. به نظر می‌آید که شرکت های خودروسازی هم تاکنون در حال آماده سازی مراحل رونمایی از چری تیگو ۸، جدیدترین مدل چری شاسی بلند می‌باشند.

تا وقتی که تیگو  شاسی بلند ۸ رونمایی نشده است، نمی‌توانیم درباره قیمت قطعی آن اطلاعاتی به مشتریان بدهیم.

شرایط فروش اقساطی ماشین چری شاسی بلند جدید

عنوانی که قبلا بیان نمودیم، شاسی بلند تیگو ۸ فعلا از سوی شرکت‌های خودروسازی رونمایی نگشته است. در نتیجه تا وقتی که این خودرو رونمایی نشده است نمی‌توانیم در مورد قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید فروش نقد و اقساط و همینطور شرایط فروش آن نظر بدهیم.

به منظور خرید این مدل بایستی تا موقع رونمایی از آن منتظر باشیم تا ببینیم که شرکت آسیا خودرو به جهت فروش این شاسی بلند بسیار لوکس و  زیبا چه قیمت و شرایطی را قصد دارد در نظر بگیرد.

امیدواریم که کمپانی‌های خودروسازی  برای این مدل محصول و همچنین سایر محصولات قیمت‌های مناسبی و  همچنین شرایط فروش معقول‌تری را در نظر بگیرند تا اشخاصی که به این خودرو علاقه دارند بتوانند این خودرو را با اطمینان خاطر بخرند و از رانندگی کردن با آن لذت ببرند.

 ثبت نام و قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید  توسط نمایندگی آسیا خودرو

نمایندگی‌ آسیا خودرو محصولات خودروهای MVM و چری CHERY را با شرایطی ویژه و فروش متفاوت و بهتر عرضه می‌کند. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های رسمی آسیا خودرو یا با تماس با این وب سایت خرید خودرو مورد علاقه خود را انجام دهند.

مشخصات خودرو شاسی بلند TIGGO 8 و بررسی اجمالی خدمات آن

یکی از  خدمات لوکسی که با معرفی این برند به وسیله شرکت آسیا خودرو عرضه میگردد، تیگو ۸ پرو  می‌باشد. تیگو ۸ شامل موتور ۱.۶ لیتری توربو  می‌باشد که دارای سیستم سوخت مستقیمی نیز می باشد.  مدل گیربکس این خودرو ۷ با سرعت دابل کلاچ می‌باشد که می‌تواند در ترافیک ها بدون داغ شدن کار کند و هیچگونه مشکلی برایش پیش نیاید.

تیگو ۸ پرو، یک کراس ۷ نفره تک دیفرانسیل می‌باشد که علاوه بر اینکه دارای ظاهری جذاب و شیک است، دارای سیستم های کمک رانندگی نیز می‌باشد. همچنین این خودرو به یک سیستم کنترل فعال و رادار نقطه کور مجهز می‌باشد که رانندگی  کردن با آن را خیلی راحت و لذت بخش نموده است.

مشخصات فنی خودرو TIGGO 8

یکی دیگر از خصوصیات  فنی آن در مورد گیربکس تیگو ۸ پرو می باشد. این نوع از گیربکس ها شامل مقادیر بیشتری روغن می‌باشند و همین توان زیادتر موجب بهبود بخشیدن به عملکرد گیربکس می شود.

مشخصات ظاهری تیگو ۸ پرو

ولی درباره خصوصیات درون کابین این خودرو، می‌توانیم بگوییم که مواردی در تیگو ۸ پرو، نسبت به تیگو ۸ معمولی تغییر یافته است. نخستین مورد دو نمایشگر ۱۲.۲ اینچی می‌باشد که به یکدیگر چسبیده‌اند و در کل ۲۴.۴ اینچ نمایشگر  پشت آمپر را در اختیار شما قرار داده است. شارژر وایرلس و کول باکس قرار گرفته در این خودرو هم می‌تواند موجب راحتی و آرامش زیادتر این ماشین شود.

از دیگر مزایای خودرو تیگو ۸ پرو می‌توان به خصوصیات ظاهری آن و به مواردی دیگر اشاره نمود که عبارتند از:  گروه‌های اهرمی دیجیتال، کروز کنترل تطبیقی ​​و همین طور چراغ های منطبق با جاده. این چراغ ها به صورتی طراحی و تنظیم شده‌اند که با چرخش ماشین، چراغ ها هم می‌چرخند و راه را در جاده به راحتی نشان می‌دهند.

تیگو ۸ پرو  دارای  چراغ های باریک و جلو پنجره شش ضلعی و  همچنین ورودی های هوا  می باشد که دارای طراحی جوان پسند و به روز است و دارای کیفیت در  کابین داخلی است که نسبت به سایر محصولات ارتقا پیدا کرده است.

در طراحی داخلی تیگو ۸ پرو از بهترین متریال آلمانی استفاده نموده اند و نسبت به دیگر محصولات تیگو بنچ مارک شده‌اند. لذا، همه امکانات مورد احتیاج برای یک ماشین به روز مثل نمایشگر در آن نصب گردیده است .

آپشن های تاثیرگذار بر قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید

تیگو ۸ یکی از  کامل ترین خودروهایی است که آپشن های زیادی در آن موجود می باشد و با امکانات فوق العاده‌ای مثل دوربین ۳۶۰ درجه وارد بازار گردیده است.

همچنین این خودرو دارای ورود بدون کلید است و  کنترل تطبیقی دارد و همینطور مجهز به ترمز پارک برقی و هشدار خروج از خطوط جاده و سنسور نقطه کور و صفحه نمایش بزرگ ۲۴ اینچی می باشد.

جمع بندی

قیمت ماشین چری شاسی بلند جدید در بازار ایران هنوز اعلام نشده است زیرا این خودرو در حال رونمایی و معرفی به ایران است. لذا تا آن موقع شما می توانید قیمت کلیه محصولات آسیا خودرو را از سایت تخصصی این شرکت مشاهده کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *