مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آریزو 5 مدل 1400

لیست قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۰

قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۰ موضوع مقاله امروز است. همان طور که می دانید نمایندگی های آسیا خودرو که زیرمجموعه مدیران خودرو محسوب می شوند، می توانند به خوبی و به راحتی به شما در ماشین دار شدن کمک کنند. این موضوع را فراموش نکنید که هر کدام از مواردی که لازم است تا شما در زمینه خرید اقساطی خودرو بدانید را می توانید به صورت کامل و با جزئیات دقیق از کارشناسان بخش فروش آسیا خودرو دریافت کنید. بهتر است ابتدا این مطلب را مطالعه کرده و در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر و تکمیلی در این زمینه داشتید، به سایت آسیا خودرو مراجعه نمایید.

قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۰

در ادامه برای آن که بهتر بتوانید قیمت گذاری خودروهای شرکت چری را متوجه شوید، در خصوص هر کدام از آن ها توضیحاتی مختصر را ارائه کرده ایم.

آریزو ۵

اولین خودرو که ارزان ترین خودرو در بین ماشین های چری نیز می باشد، خودروی آریزو ۵ است. این خودرو می تواند یکی از مواردی باشد که هم پیش پرداخت اولیه کمتری دارد و هم مبلغ هر قسط آن کمتر است. این موضوع را می توانید به طور دقیق و کامل با بررسی اطلاعات موجود در سایت آسیا خودرو متوجه شوید.

آریزو ۵ دارای گیربکس و یا همان جعبه دنده ای معمولی است که ۵ دنده نیز می باشد. این گیربکس عادی یکی از وجوه شباهت این ماشین با خودروهای داخلی است. نوع دیفرانسیل آریزو ۵ همچون اغلب خودروهای سواری از نوع دیفرانسیل جلو است که می تواند شتاب و سرعت لازم را برای خودرو فراهم کند.

پیشرانه استفاده شده در آریزو ۵ نیز از نوع پیشرانه های معمولی می باشد و خبری از موتور توربوشارژ بر روی این ماشین نخواهد بود، بنابراین اگر به دنبال چنین چیزی هستید بهتر است آریزو ۵ را رها کرده و به سراغ خودروی دیگری بروید.

و موضوع آخر که موضوع بسیار مهمی نیز می باشد در خصوص قدرت موتور و گشتاوری آن است. قدرت موتور این ماشین ۱۱۶ اسب بخار و میزان گشتاوری آن نیز ۱۴۱ نیوتن بر متر خواهد بود. این دو مورد هستند که اندازه قدرت و سرعت خودروی شما را تعیین می کنند.

قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1400

آریزو ۶

یکی از سدان های جمع و جور و مناسبی که این روزها در خیابان های کشور نیز دیده می شود، آریزو ۶ است. این خودرو هم دارای موقعیت و شرایط مناسب از لحاظ بدنه و هم دارای وضعیت فنی و موتوری خوبی است. نمره کلی که این خودرو از کارشناسان دریافت کرده است ۷۰ نمره از ۱۰۰ نمره می باشد.

دیفرانسیل جلو، گیربکس اتوماتیک، پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ، حجم موتور ۱۵۰۰ سی سی یا همان ۱.۵ لیتری، وجود نیروی ۱۴۷ اسب بخار و همچنین گشتاوری ۲۱۰ نیوتن بر متر، شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه ای، بدنه زیبا و مناسب که دارای خطوط DTS می باشد، چراغ های کشیده و زیبا، کابین جا دار، آپشن های داخل خودرو، صندلی های راحت و… همگی جز مهم ترین ویژگی هایی هستند که این خودرو دارد و می توانید در هنگام خرید آن ها را مدنظر قرار دهید.

تیگو ۷

اما سری تیگو که یک سری محبوب و شناخته شده در بین خودروهای شرکت چری است را چگونه می توانیم مورد بررسی قرار دهیم؟ خودروی سری تیگو ۷ در حقیقت کراس اورها و یا نیم شاسی هایی هستند که محبوبیت زیادی نیز دارند.

خودروهای سری تیگو در حوزه گیربکس باید گفت که دارای گیربکس اتوماتیک بوده و این موضوع کار رانندگی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد. نوع دیفرانسیل این ماشین نیز از نوع دیفرانسیل جلو بوده و باعث می شود که خودروی مدنظر ما دارای سرعت و شتاب بسیار بیشتری شود.

قدرت موتور این ماشین برابر ۱۴۷ اسب بخار و گشتاوری آن نیز در اندازه ۲۱۰ نیوتن بر متر است. با این قدرت موتور و گشتاوری می دانید که تا حد خوبی می توانید از خودروی خودتان انتظار سرعت و شتاب گیری داشته باشید.

پیشرانه استفاده شده در تیگو ۷ از نوع توربوشارژ است و همین موضوع سبب می شود تا بهتر بتوانید سرعت و شتاب بگیرید. استفاده از پیشرانه توربوشارژ به چند دلیل در این ماشین بوده است.

اولین دلیل آن است که ظرفیت کلی موتور تیگو ۷ برابر ۱.۵ لیتر یا همان ۱۵۰۰ سی سی است. این ظرفیت موتور برای تیگو ۷ در نگاه اول بسیار کم به نظر می رسد و به شکلی است که گمان می کنیم این ماشین نمی تواند با سرعتی بیشتر از ۱۰۰ کیلومتر حرکت کند. اما چیزی که اهمیت دارد این است که توربوشارژ این مشکل را حل کرده است.

دومین مورد مربوط به هیکل و وزن سنگین تیگو ۷ است. همان طور که گفته شد تیگو ۷ نوعی کراس اور یا نیم شاسی است، بنابراین وزن زیادی نیز خواهد داشت. اگر قدرت و اسب بخار موتور کم باشد، شتاب و سرعت ماشین نیز کم خواهد بود؛ این در حالی است که موتور توربوشارژ این مشکل و معضل را حل کرده است.

تیگو ۸

تیگو ۸ یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودروهایی است که شرکت خودروسازی چینی ساخته است و در حال حاضر در خیابان های کشور آن را می بینیم. مشخصات و ویژگی های موتوری این خودرو در چند بخش به خصوص، دارای یک جهش خاص و بزرگ بوده است و سبب شده است تا افراد زیادی مشتاق خریدن آن و تجربه رانندگی با آن شوند.

تیگو ۸ دارای دیفرانسیلی از نوع محور جلو بوده که به آن اجازه شتاب گیری و سرعت گیری بسیار خوبی را می دهد. نوع گیربکس این ماشین اتومات است و سبب می شود راحتی بیشتری را در رانندگی تجریه کنید.

قدرت موتور این ماشین ۱۹۷ اسب بخار و میزان گشتاوری آن نیز ۲۹۰ نیوتن بر متر خواهد بود. مسلما این دو مورد تفاوت های زیادی با مدل قبلی یعنی تیگو ۷ دارند.

قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی 1400

جمع بندی

در خصوص قیمت محصولات مدیران خودرو اقساطی ۱۴۰۰ لازم بود تا ابتدا خودروهای مدنظر خودمان از از چند جهت بیشتر بشناسیم و سپس برای خرید اقساطی اقدام کنیم. آسیا خودرو توانسته است تا با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی، خرید محصولات تیگو و آریزو و همچنین شرایط ویژه برای فرهنگیان و دیگر نهادها و سازمان های دولتی، به افراد و عموم مردم جامعه کمک بسیار زیادی در خرید خودرو خارجی کند.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *