مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید آریزو 6

قبل از خرید آریزو ۶ بخوانید

وسایل حمل و نقل باعث تحول در زندگی بشر شده است. خودرو یکی از وسایل حمل و نقل است که امروز فراگیر شده و زندگی بدون آن مختل می شود. شاید هنگام خرید آریزو ۶، کم تر کسی فکر می کرد که روزی ماشین ها جزء ملزومات باشند و تقریبا زندگی بدون آن غیرممکن شود.

با توجه به افزایش تقاضا برای تنوع در خودروها و افزایش کیفیت، کشورها سعی در تولید محصولات متنوع با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر کردند. با وجود گذشت زمان زیادی از ظهور صنعت خودروسازی در ایران و تولید انواع خودرو در داخل کشور، خودروسازان نتوانسته اند خودرو باکیفیت و استاندارد لازم تولید کنند.

به همین دلیل خودروسازان داخلی توان رقابت با خودو سازان خارجی را ندارند و مردم خرید خودرو خارجی را ترجیح می دهند. درمیان خودروهای خارجی، کشورهای کره جنوبی، امارات و چین توانسته اند بازار خودرو ایران را در دست بگیرند. در این میان خودروهای ساخت کشور چین به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، توانسته اند سهم بیش تری از بازار را به خود اختصاص دهند.

شرکت چری

یکی از شرکت های خودروسازی خارجی در ایران که محبوبیت بالایی در بازار ایران پیدا کرده است، شرکت چری می باشد. این شرکت خودروسازی دولتی در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد. محصولات این شرکت در برندهای مختلفی تولید می شوند که در این میان تیگو، ام وی ام و آریزو در بازار ایران به فروش می رسند.

این شرکت در سال ۲۰۰۶ و با خودروی QQ3 وارد بازار ایران شد. شرکت چری در حال حاضر در بعضی از کشورهای در حال توسعه مانند ایران، مصر، اندولزی، برزیل، ترکیه و… شعبه دارد. خودرو هاچ بک، خودروی سدان و خودروی کراس اوور از جمله تولیدات این شرکت می باشد. همچنین قصد تولید خودرو های برقی را دارد.

آریزو ۶ محصولی پیشرفته از چری

پس از فروش موفق در آریزو ۵، شرکت چری تصمیم به تولید یک نمونه پیشرفته تر افتاد. آریزو ۶ نسبت به نسخه قبلی بزرگ تر و لوکس تر بود و قیمت بالا تری نیز نسبت به آریزو ۵ دارد. خودروی آریزو در مدل های مختلفی مانند آریزو ۵، آریزو ۶ و آریزو ۷ تولید و روانه بازار می شود. آریزو ۶ یا آریزو GX، از سری خودروهای سدان شرکت چری می باشد. این خودرو در نمایشگاه پکن در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و جای خالی که بین آریزو ۵ و آریزو ۷ وجود داشت را تکمیل کرد و ترکیبی از این دو خودرو است.

خرید آریزو 6

نسخه ۶ آریزو توانست موفقیت زیادی را در فروش به دست بیاورد. به همین جهت شرکت چری در راستای عرضه خودرو های لوکس تر و مجهز تر تصمیم گرفتند آریزو ۶ پرو را تحت برند فولیکس تولید کنند. با افزودن آپشن و ویژگی های دیگر مانند افزایش قدرت پیشرانه، سعی داشتند نسخه قبلی را تکمیل کنند.

مشخصات آریزو ۶

هنگام خرید هر خودرویی به مشخصات آن توجه زیادی می شود. افرادی که قصد دارند خودرو بخرند، دارای سلیقه هایی متفاوت هستند. در ایران از خودروهای سدان یا خانوادگی استقبال بیش تری می شود. با توجه به اینکه آریزو ۶ نیز جزء خانواده سدان می باشد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مشخصات ظاهری، طراحی داخلی، ویژگی های فنی و… از جمله عواملی است که در انتخاب خودرو موثر هستند. در ادامه به بررسی مشخصات آریزو ۶ می پردازیم و سعی می کنیم آن را از زوایای مختلف مورد تحلیل قرار دهیم. از لحاظ ظاهری این خودرو بسیار شبیه آریزو ۵ می باشد. در مقایسه با سایر محصولات چینی آریزو ۶ طراحی کاملا متفاوتی دارد.

جنس به کار رفته در ساخت چراغ ها، آینه های بغل، اگزوز و… بسیار مستحکم است. طراحی داخلی این خودرو نیز بسیار جذاب و شیک است و سعی شده تا در عین قرارگیری تمامی عناصر، سادگی آن حفظ شود. همچنین نورپردازی، عدم استفاده از لوگو، طرح صندلی و… از جمله مواردی است که باعث شده طراحی داخلی این ماشین بسیار زیبا جلوه کند.

از لحاظ فنی تفاوت زیادی با دو نسخه قبل و بعد از خود یعنی آریزو ۵ و آریزو ۷ ندارد. پیشرانه توربو شارژ یک و نیم لیتری، قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخار، باک ۵۵ لیتری، شتاب ۱۰ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر و… از جمله مشخصات فنی این ماشین می باشد.

برخورداری از ۴ ایربگ، سیستم تهویه دوگانه، سقف سانروف، چراغ که شکن LED، نمایشگر فشار باد چرخ و… از جمله دیگر امکانات این خودرو می باشد که می تواند افراد را مجاب به خرید آن کند.

خرید آریزو ۶

قیمت خودرو، از جمله مواردی است که در تصمیم گیری نهایی هنگام خرید تاثیرگذار است. بسیاری از افراد به خرید خودروی خارجی علاقه زیادی دارند و تمایل دارند تحت هر شرایطی نسبت به خرید اقدام کنند. بسیاری از شرکت ها راهکارهایی برای فروش در نظر گرفته اند. سود کم تر، فروش اقساطی، ارائه تسهیلات برای خرید و… از جمله روش هایی است که برای تشویق مردم به خرید ارائه می شوند.

خرید آریزو 6

با توجه به اینکه قیمت خودروهای چری در ایران، از جمله خودروهای گران قیمت چینی محسوب می شوند. شرایط فروش ویژه محصولات این شرکت باعث شده تا محصولات آن فروش خوبی داشته باشند. آریزو ۶ یکی از خودروهایی است که با توجه به قیمتی که دارد، شاید هر کسی به خرید آن تمایل نشان ندهد. با توجه به طرح های پیش فروش این شرکت؛ خرید اقساطی چری آریزو ۶، باعث افزایش تقاضا شده است.

سخن پایانی

خرید خودروی خارجی با توجه به کیفیت آن،مورد استقبال مردم قرار گرفته است. نیاز مردم به خودرو به عنوان یک کالای مورد نیاز و عدم توانایی خودروسازان داخلی در رقابت با شرکت های خارجی، باعث شده افراد خودرو خارجی خریداری کنند. شرکت های چینی از جمله چری توانسته اند گوی سبقت را به دست گیرند و فروش خوبی در بازار ایران داشته باشند.

آریزو ۶ یکی از خودروهای وارداتی شرکت چری است که در ایران استقبال خوبی از آن شده است. با توجه به قیمت این خودرو در بازار ایران، خرید اقساطی چری آریزو ۶ می تواند یک گزینه ایده آل برای خرید خودرو باشد. اگر برای اولین بار اقدام به خرید خودروی خارجی می کنید یا قصد استفاده از محصولات سایر شرکت ها مانند شرکت چری را دارید، این خودرو می تواند یک انتخابی مناسب باشد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *