مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 7 پرو

قبل از ثبت نام فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت بخوانید

احتمالا این پیشنهاد جذاب “اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید” که بسیاری از نمایندگی های فروش خودرو در حال حاضر به علت افزایش قیمت ماشین ها مطرح کرده اند و شاید با لیزینگ خودرو نیز اشتباه گرفته می شود، توجه شما را نیز جلب کرده باشد. بسیاری از کارشناسان اقتصادی معتقدند که روش خرید اقساطی می تواند گزینه ایده ای برای افرادی باشد که در حال حاضر بودجه کافی برای خرید خودرویی که واقعا دوست دارند سوار شوند را ندارند. اگر شما هم تصمیم گرفتید در طرح فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت، ثبت نام کنید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید.

فروش اقساطی خودرو به چه صورت است؟

فروش اقساطی خودرو یا همان روش اکنون بخرید، بعداً بپردازید(BNPL)نوعی تامین مالی کوتاه مدت است که به مصرف کنندگان اجازه می دهد خرید کرده و در آینده، اغلب با بهره کم و ارائه چک، هزینه آن را بپردازند. نحوه فروش اقساطی خودرو که جدیدا طرفداران زیادی پیدا کرده، به یک گزینه پرداخت ایده ال، به ویژه با خرید آنلاین تبدیل شده است.

فروش اقساطی خودرو می تواند برای مصرف کنندگان راحت باشد، اما برخی از جنبه های منفی بالقوه وجود دارد که باید در نظر گرفت.

در حال حاضر امکان خرید اقساطی خودرو طبق شرایط فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت به صورت زیر وجود دارد:

خریداران نیمی از قیمت خودرو تیگو ۷ پرو را به صورت پیش پرداخت می پردازند و سپس مابقی را در تعداد اقساط از پیش تعیین شده پرداخت می کنند.

سود دریافت شده در این طرح‌ چندان زیاد نیست و معمولا اقساط نیز با توجه به شرایط بودجه مشتری می تواند تا ۶۰ ماه نیز پرداخت شود.

از آنجاییکه شرایط فروش تمامی خودروها با هم مشابه نیست، پیشنهاد می کنیم قبل از ثبت نام، با کارشناسان فروش تماس گرفته و میزان پیش پزداخت و اقساط بلند مدت را جویا شوید.

مراحل ثبت نام فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت

مراحل ثبت نام ، در حال حاضر به طور دقیق مشخص نشده و پس از عرضه این خودرو در بازار در سایت آسیا خودرو اطلاع رسانی می شود.

در حال حاضر امکان خرید اقساطی بسیاری از سدان ها و کراس اوور های مدیران خودرو از جمله تیگو ۸، آریزو ۶ و غیره در نمایندگی های ما وجود دارد که مراحل ثبت نام آنها به صورت زیر است:

با کارشناسان ما تماس گرفته و مدارک لازم را ارسال می کنید.

در صورت تایید (معمولا در کمتر از ۲ روز کاری)، یک پیش پرداخت حدود ۵۰٪ از کل قیمت خودرو را پرداخت می کنید.

نوع قسط بندی را انتخاب می کنید و چک های ضمانت را نیز ارائه می دهید

خودروی مورد نظرتان را تحویل می گیرید

سپس مبلغ باقی مانده را طی اقساط بلند مدت با بهره بسیار کم پرداخت می کنید

 

قبل از ثبت نام فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت به چه نکاتی توجه کنیم؟

شرایط اقساطی خرید خودرو هرچقدر هم جذاب به نظر برسد، بهتر است قبل از ثبت نام در هر طرحی، نکات زیر را در نظر بگیرید:

شرایط بازپرداخت به چه صورت است؟

قبل از ثبت نام، درک شرایط بازپرداختی که با آن موافقت می کنید، بسیار مهم است. این شرایط می توانند برای هر خرید متفاوت باشند، بنابراین، به دقت تمام شروط را بررسی کنید. برای مثال، برخی از شرکت‌ها ممکن است از شما بخواهند که باقیمانده موجودی را با پرداخت‌های دو ماهه با ارائه چک بپردازید. نمایندگی های فروش دیگر ممکن است به شما سه ماه، شش ماه یا حتی بیشتر فرصت دهند تا اقساط را پرداخت کنید.

نرخ بهره چقدر است؟

نرخ بهره از نکاتی است که حتما باید قبل از ثبت نام، بررسی کنید چون ممکن است بسته به شرایط اقساط تان متفاوت باشد. مهم است بدانید که محاسبه نرخ بهره چگونه انجام می شود تا بتوانید در بودجه خود برای آنها برنامه ریزی کنید. این تضمین می کند که نه تنها قادر به پرداخت هزینه های خود هستید، بلکه آنها را به موقع نیز انجام دهید.

 

آیا خودروی مورد نظرتان ارزش خرید اقساطی دارد؟

در کشور ما که قیمت ها، ثبات و پایداری چندانی ندارند و قیمت تمام انواع خودرو روز به روز در حال افزایش است، قطعا پاسخ این سوال مثبت است. هزینه ای که شما امروز برای خرید یک خودروی شاسی بلند با آپشن های فوق العاده مانند تیگو ۷ پرو می پردازید، می تواند تا یک سال آینده دو برابر شود. بنابراین، وقتی می توانید همین الان با ثبت نام فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت سوار خودروی دلخواه تان شوید، چرا این کار را نکنید؟ اگر نسبت به مزایا و امکانات چری تیگو ۷ پرو اطلاعات کافی ندارید و همین مسئله شما را دچار تردید کرده، مطمئنا مطالعه مقاله “” نظر شما را عوض خواهد کرد.

 

کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما قبل از ثبت نام فروش اقساطی چری تیگو ۷ پرو با تحویل یک روزه و اقساط بلند مدت هستند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *