مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
پیش فروش تیگو 7 پرو

آسیا خودرو بررسی تیگو ۸ پلاس

در طی بررسی تیگو ۸ پلاس می توان گفت که در حین رانندگی، نگرانی‌هایی در مورد ترمزهای خودرو وجود داشت، زیرا پدال ترمز چوبی به نظر می ‌رسید، و شما باید واقعاً روی آن بایستید تا خودرو را حتی از سرعت ‌های حومه شهر متوقف کنید. در این جا قصد داریم تا به بررسی تیگو ۸ پلاس و شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پلاس بپردازیم.

بررسی تکنولوژی تیگو ۸ پلاس

در بررسی تیگو ۸ پلاس به این ویژگی برخورد می کنید که هر هفت صندلی آن با مواد چرم با کیفیت ساخته شده اند.

همچنین با درهای زیبا و ظریفی را مشاهده می کنید که بدون هیچ صدای اضافه و اعصاب خورد کنی در خدمت شما هستند. شما اگر در حین رانندگی به نمای کابین دقت کنید، بسیار صحنه ی دلفریبی را تجربه خواهید کرد.

سانروف و سیستم صوتی ضربه ‌ای که از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می‌کند، بسیار جالب هستند. علاوه بر این این خودرو همچنین دارای سیستم کنترل صوتی می باشد. شما به سادگی می گویید “سلام چری”، و تقریباً هر کاری را که بخواهید انجام می دهد. این یکی از معدود خودروهایی است که با کنترل صوتی می‌تواند پنجره‌ ها و سانروف را با استفاده از صدا باز و بسته کند.

بررسی سیستم موتور

چری موتور بنزینی ۱.۶ لیتری توربوشارژ خود را در تیگو ۸ پرو انتخاب کرد. این موتور که در چین به دلیل طراحی پیشرفته ‌اش ستایش می‌شود، ۱۴۵ کیلووات (۵۵۰۰ دور در دقیقه) و ۲۹۰ نیوتن متر (۲۰۰۰ – ۴۰۰۰ دور در دقیقه) ارائه می‌کند که از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

به گفته چری، این موتور دارای “سطوح راندمان ناشناخته ای است که هم به قدرت و هم مصرف سوخت کمک می کند.”

این خودرو در سه حالت رانندگی (استاندارد، اکو، اسپورت) در دسترس است و سیستم فرمان برقی هم برای بازخورد بهبود یافته بازسازی شده است.

عملکرد ترمز نگرانی هایی را ایجاد می کند

مسئله ای که درباره ی ترمز تیگو ۸ پلاس وجود دارد این است که زمانی که ترمز می کنید، خودرو احساس می کند که تمام وزن خود را به محور جلو منتقل می کند. با امتحان چند ترمز اضطراری متوجه می شوید که ، از سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در یک محیط کنترل شده. اما خودرو دیرتر از سایر SUV‌هایی عمل خواهد کرد که روی همان آسفالت آزمایش کرده اید.

ممکن است این خودرو دارای هفت کیسه هوا و تمام فناوری کنترل کشش باشد، و ممکن است با فلزات محکم ساخته شود، اما چری باید ایراد ترمزهای این خودرو را برطرف کند. این یکی از انتقاد های عجیبی است که از این خودرو شده.

بررسی ویژگی های منحصر به فرد تیگو ۸ پلاس

در مرکز داشبورد، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا ۱۰.۲۵ اینچی از کنترل ‌های صوتی، تلفن شما (با شارژ بی‌سیم) با Apple CarPlay یا Android Auto وجود دارد.

صفحه سوم تمام عملکردهای کنترل آب و هوا را انجام می دهد و مدل Executive دارای سومین سیستم تهویه مطبوع برای عقب ترین صندلی ها است.

آینه دید عقب منظره ای منحصر به فرد را به شکل تونل مانند ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کل خودرو و سرنشینان آن را ببینید.

همه اینها توسط یک موتور ۱.۶ لیتری توربو بنزینی با توان تولید ۱۴۵ کیلووات و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متری چرخ های جلو را از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دو کلاچه تامین می کند.

کالیبراسیون روی گیربکس، به خصوص از تعویض اول به دوم، ایده آل نیست. مدتی طول می کشد تا ثبت شود.

به طور کلی، با توجه به ویژگی ‌ها، هفت کیسه هوا، ترمزهای ضد قفل، یک برنامه پایداری الکترونیکی، و یک مجموعه دوربین فوق ‌العاده که رانندگی و تردد را آسان می‌ کند، می توان تیگو ۸ پلاس را ماشین رویاها نامید. صندوق عقب نیز مناسب است، زیرا می‌ توانید حدود ۱۹۳ لیتر بار را در پشت با همه صندلی ‌ها در حالت عمودی بارگیری کنید. با  بررسی تیگو ۸ پلاس می توان به ویژگی های بی نظیر آن پی برد.

طراحی بیرونی و ویژگی ها

تیگو ۸ پلاس مدل ۲۰۲۱ به‌خاطر فاسیای شیک خود که دارای صورت جلویی خمیده ببر است، شهرت دارد. قسمت جلویی توسط دو مدل کرومی برجسته شده است. بدنه ساده تیگو ۸ پلاس دارای سه خط اصلی بر روی بدنه آن می باشد. چراغ های جلو اتوماتیک LED به طور منحصر به فردی طراحی شده و دارای چراغ های روشنایی در روز هستند. قسمت عقب به شکل جعبه ای معمولی است که به آن ظاهری سنتی SUV می دهد و چراغ های عقب براق آن از نظر ظاهری استثنایی هستند. چرخ های آلیاژی هجده اینچی به شیوه ای هنرمندانه طراحی شده اند که به تیگو ۸ پلاس وقار بیشتری می بخشد.

بررسی طراحی داخلی تیگو ۸ پلاس

قسمت داخلی تیگو ۸ پلاس به خاطر کابین جادار و فناوری پیشرفته اش شناخته شده است. تریم بالاتر دارای تودوزی چرمی است که حس ممتازی به فضای داخلی می‌ دهد. صندلی راننده به صورت الکترونیکی در شش جهت قابل تنظیم است و طراحی نوع H در کاهش خستگی در حین رانندگی بیشتر کمک می کند. تکیه گاه مرکزی جلو، بازوهای راحت را برای رانندگان و سرنشینان پشتیبانی می ‌کند و کنترل آب و هوای منطقه دوگانه با دریچه‌های AC عقب دوباره محیط را مساعدتر می‌کند. سانروف پانوراما شما را قادر می سازد از آسمان آبی لذت ببرید و اجازه دهید هوای تازه وارد کابین شود. این یک SUV هفت نفره است و ظرفیت صندوق عقب آن برای حمل چمدان برای یک سفر خانوادگی کافی است. یک صفحه نمایش LCD هفت اینچی به عنوان خوشه ابزاری استفاده می شود، در حالی که صفحه نمایش LCD شناور ۱۰.۲۵ اینچی برای ارائه اطلاعات سرگرمی روی کنسول مرکزی نصب شده است.

جمع بندی

با بررسی تیگو ۸ پلاس به این نتیجه می رسیم که عملکرد فوق ‌العاده و قدرت این خودرو آن را به بهترین شاسی بلند متوسط ​​و بزرگ در چین برای سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تبدیل کرد. تیگو ۸ پلاس همچنان در سال ۲۰۲۲ در تلاش است تا فضای بیشتر، راحتی بیشتر و قدرت برتر را به مشتریان خود ارائه می‌کرد. با این شرایط افراد بسیاری تمایل دارند تا اطلاعات بیشتری درباره ی شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پلاس کسب کرده و اقدام به خرید این محصول کنند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *