مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه

فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه (مدت و تعداد محدود)

مدیران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود، شرایط فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه را اعلام کرد. بر این اساس کلیه محصولات ام وی ام را می‌توانید با شرایط ویژه اقساطی و بازپرداخت تا ۶۰ ماه از آسیا خودرو خریداری کنید.

 

مدیران خودرو در ادامه اعلام شرایط فروش محصولات ام وی ام، طرح ویژه فروش اقساطی محصولات ام وی ام با اقساط ۶۰ ماهه را آغاز کرد. بر این اساس علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب آسیا خودرو، از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

 

آشنایی با طرح فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه

در طرح فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه، خریداران می‌توانند با پرداخت ۶۰ درصد قیمت خودرو، از شرایط فروش اقساطی و وام بلندمدت بهره‌مند شوند. مدت اقساط این طرح، بنا به انتخاب مشتری می‌تواند از یک‌ساله تا ۵ ساله باشد که در همه آن‌ها نرخ سود معادل ۱۸درصد در نظر گرفته شده است.

 

این شرایط فروش اقساطی MVM با همکاری میان مدیران خودرو و برخی از لیزینگ‌های منتخب بانکی در کشور اجرایی شده است در آن می‌توانید با مراجعه به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو و تکمیل مدارک، از امکان خرید اقساطی محصولات مدیران خودرو بهره‌مند شوید. در این طرح، متقاضیان از نظر اعتباری و عدم وجود چک برگشتی و عدم وجود اقساط معوق مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و پس از آن با معرفی ضامن معتبر، ثبت‌نام آن‌ها انجام خواهد شد.

 

تحویل خودروها در طرح فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه، تفاوتی با خریدهای نقدی ندارد و خودروها در ۴۵ روز کاری به خریداران تحویل خواهد شد. همچنین در صورت تاخیر در تحویل خودروها، جریمه تاخیر معادل ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

 

چه خودروهایی در فروش اقساطی مدیران خودرو قابل انتخاب است؟

در طرح ویژه فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه، خریداران می‌توانند هر یک از محصولات مدیران خودرو را برای خرید اقساطی انتخاب کنند. در این طرح هم‌اکنون خودروهای X22 MT Sport Luxury و X22 Pro و Arrizo 5 TURBO IE و X55 Pro و Tiggo 7 IE به‌صورت اقساطی به فروش می‌رسند.

 

به این ترتیب خریدار حق انتخاب مناسبی از بین خودروهای سدان سایز متوسط، کراس‌اوور کامپکت و کراس‌اوور‌های سایز متوسط خواهد داشت. علاوه بر این، غیر از انتخاب خودرو، امکان انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط نیز برای خریدار وجود دارد و به این ترتیب می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

چگونه در طرح فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه ثبت‌نام کنیم؟

برای استفاده از شرایط فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه بهمن ۱۴۰۱) می‌توانید با شماره تلفن‌های ۷۵۱۵۱-۰۲۱ و ۷۷۰۴۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به یکی از شعبه‌های آسیا خودرو مراجعه کنید. همکاران ما راهنمای شما در انتخاب خودرو مناسب و تکمیل مدارک لازم برای ثبت‌نام خواهند بود.

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.


ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «فروش MVM با اقساط ۶۰ ماهه (مدت و تعداد محدود)»

صادق اسمعیلی گفت:

خیلی خوب

سلام

با سپاس از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *