مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
ثبت نام خودروی تیگو

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

نمایندگی های آسیا خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت مدیران خودرو از آبان ماه ۱۴۰۰ شرایط فروش اقساطی خودروی تیگو ۸ پرو را فراهم کرده و به احتمال بسیار زیاد از آذر ماه سال جاری فروش آن را آغاز خواهند کرد. شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو می تواند برای افرادی که به دنبال خرید این شاسی بلند تازه وارد و پر سر و صدا هستند، وضوع جذابی باشد. اما مسلما پیش از آن که بخواهید از شرایط خرید و فروش این خودرو آگاه شوید، تمایل دارید تا ویژگی ها و نکات مهمی را که در خصوص طراحی ظاهری، نوع طراحی کابین و بدنه، قدرت و ویژگی های موتور و عملکرد فنی خودرو مطرح می شوند را بیشتر بشناسید.

ویژگی ها و طراحی های ظاهری تیگو ۸ پرو

اولین موردی که در طراحی ظاهری تیگو ۸ پرو نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، جلو پنجره مشکی و کهکشانی مانندی است که تا به حال در هیچ خودرویی دیده نشده است. این جلو پنجره علاوه بر طرح خاصی که دارد، دارای ابعادی بزرگ است که باعث می شود ظاهر خودرو همچون کراس اورهای مطرح بازار به نظر بیاید و حتی پر قدرت تر و خشن تر نیز باشد.

سپر بزرگ خودرو نیز بخش بعدی است که در طراحی بخش جلویی تیگو ۸ پرو خود را به خوبی در معرض نمایش قرار می دهد. دی لایت های خودرو که موازی با سطح بالایی جلو پنجره قرار گرفته اند، حالتی کشیده دارند و سبب می شوند تا تیگو ۸ به طور کلی خودرویی خشن به نظر برسد. محل قرار گیری دی لایت ها، چراغ های مه شکن و چراغ های اصلی به نحوی بوده است که توانسته به راحتی زیبایی ظاهری خودرو را تکمیل کند.

 

طراحی داخلی تیگو 8 پرو

اما آیا بخش های جانبی و پشتی خودرو نیز همین قدر جذاب هستند؟ این بخش ها نیز به نوبه خود توانسته اند تا ظاهر تیگو ۸ را همچنان مدرن و به روز نگه دارند. در بخش های جانبی خودرو آن چیزی که بیشتر از همه نظر را جلب می کند و جلوه دارد، رینگ های ۱۸ اینچی است که با دیگر اجزای خودرو به خوبی تناسب برقرار کرده است. در بخش پشتی خودرو نیز شاهد چراغ های کشیده و بسیار باریکی هستیم که بر خلاف چراغ های خودروهای دیگر با یک نوار باریک از لامپ ها به هم متصل شده اند.

به طور کلی کشیدگی چراغ ها و حتی خود کابین تیگو ۸ از جمله عواملی است که به خشن بودن و پر قدرت بودن این خودرو بیشتر اضافه می کند و به احتمال بسیار زیاد برای مشتریان ایرانی نیز جذاب خواهد بود.

بررسی طراحی داخلی کابین و شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

در خصوص طراحی داخلی کابین باید گفت که نسبت به تیگو ۷ یا حتی تیگو ۵ تغییرات زیادی وجود نداشته است، اما با این وجود گزینه های بسیار زیادی به خودرو افزوده شده است که باز هم به جذابیت کلی ماشین اضافه می کند. اولین مورد که می توان گفت در خودروهای کمی وجود دارد آن است که تیگو ۸ دارای ۳ ردیف صندلی است و این یعنی در عوض ظرفیت ۵ نفره این خودرو، ظرفیتش ۷ نفره خواهد بود. ردیف سوم صندلی هایی که در این ماشین وجود دارد به هیچ وجه باعث کاهش فضای دو ردیف دیگر نشده است، بلکه از فضای صندوق عقب گرفته شده و ردیف سوم را اضافه کرده اند.

در تمامی خودروهای امروزی و به خصوص خودروهای خارجی، وجود نمایشگر دیگر جز آپشن ها محسوب نمی شود و بلکه یک ضرورت به حساب می آید. اما در تیگو ۸، شرکت چری با خلاقیت به خرج دادن توانسته است باز هم مشتریان خودش را شگفت زده کند. در تیگو ۸ پرو نمایشگر بزرگی وجود دارد که با پشت آمپر دیجیتالی به صورت یک تکه در آمده و ظاهر بسیار مدرن و خلاقانه ای را به داشبورد تیگو بخشیده است.

 

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

از جمله دیگر ویژگی هایی که مربوط به فضای داخلی کابین می شود می توان به دوخت بسیار تمیز و شیک روکش صندلی ها، دکمه های آلومینیومی که برای تغییر وضعیت صندلی ها تعبیه شده اند و همچنین مدل خاص صندلی ها اشاره کرد. تمامی این موارد حس لوکس بودن دو چندانی را از تیگو ۸ به بیننده و سرنشین القا می کنند. نور پردازی فضای داخلی کابین که عمده آن در قسمت جلویی، داشبورد و کنار دنده است نیز از دیگر ویژگی های طراحی داخلی کابین محسوب می شود. به طور کلی در طراحی این فضا به نظر می رسد که بیشترین تمرکز بر روی کاهش موارد اضافی و خلوت کردن هرچه بیشتر داشبورد بوده است.

طراحی فنی و موتور و شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

اما از لحاظ عملکرد فنی و طراحی کلی، تیگو ۸ چه تفاوتی با دیگر خودروهای موجود در بازار و یا حتی دیگر مدل های قدیمی تر تیگو دارد؟ اولین نکته میزان قدرت موتور و همچنین گشتاوری آن است که اگر بخواهیم با خودروهای داخلی و یا حتی مدل های دیگر تیگو مقایسه کنیم، می توان گفت که تیگو ۸ یک سر و گردن به سادگی از تمام آن ها بالاتر است. گشتاوری ۲۹۰ نیوتن و همچنین قدرت موتور ۱۹۰ اسب بخار چیزی نیست که در خودروهای تولید داخل بتوانید پیدا کنید. این مقدار از نیرو و گشتاوری در خودروهای اروپایی دیده می شود که قیمت های بسیار بالاتری را نسبت به تیگو ۸ دارند.

دومین مورد نوع گیربکس این خودرو است. در خودروهای پیش از تیگو ۸، معمولا یا گیربکس های اتومات مصنوعی یا CVT وجود داشت و یا آن که همچون آریزو ۵ گیربکس ها به صورت دستی بود. اما در تیگو ۸ گیربکس به صورت اتومات ۷ سرعته و دو کلاچه وجود دارد که می تواند رانندگی بسیار راحتی را برایتان رقم بزند.

سخن پایانی

با توجه به مواردی که بیان شد می توان گفت در حال حاضر تیگو ۸ پرو یکی از بهترین خودروهایی است که در بازار وجود دارد. این خودرو هم از لحاظ کیفیت ظاهری و هم از لحاظ قدرت و گشتاوری موتور یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود که با توجه به تورم و قیمت خودروهای دیگر، تناسب خوبی بین قیمت آن و همچنین کارایی ها و قابلیت هایی که ارائه می دهد وجود دارد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی تیگو ۸ پرو می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *