مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت x22 اتومات شرایطی 1400

راهنمای خرید و قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰

بنابراین در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در سال ۱۳۹۵ شرکت مدیران خودرو اقدام به وارد کردن یک کراس اور کامپکت به نام MVM X22 چینی کرد. در حقیقت این خودرو که همان ام وی ام X22 می باشد. از زمانی که وارد بازار ایران شده با توجه به امکاناتی که داراست به خوبی توانسته است توجه مشتریان و به خصوص نظر جوانان را به سوی خود جلب کند.

خودرو x22 اتومات

ام وی ام X22 در دو مدل دستی و اتوماتیک ارائه می شود. که هر دوی این مدل ها از موتور ۱۴۹۷ سی سی استفاده می شود. مقدار وزن این دو مدل ۳۰ کیلوگرم با هم تفاوت دارد. این تفاوت وزن دلیل شده است که با MVM X22 اتوماتیک تا حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و با MVM X22 دنده ای تا حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کنید. از ویژگی های مثبتی که MVM X22 دارد مصرف سوخت مناسب آن به گونه ای است که مصرف سوخت ترکیبی در حالت اتوماتیک ۱/۶ لیتر و در مدل دنده ای ۹/۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

این دو مدل MVM X22 دارای امکانات ایمنی و آپشن های یکسانی می باشند و البته تفاوتی هم دارند. تنها تفاوت در مدل دنده ای است که از حالت اقتصادی کاهش مصرف سوخت بی بهره می باشد. نسخه دیگر MVM X22، ام وی ام X22 اسپرت می باشد که تنها تفاوت آن با نسخه معمولی در رنگ سقف ها وستون ها می باشد که مشکی رنگ می باشد.

در واقع MVM X22 ورژن اسپرت تر، با ظاهری جوان پسند و جذاب از X33 می باشد. شرکت چری با طراحی MVM X22 سعی در جذب مشتریان جوان دارد که در شهرهای بزرگی ساکن هستند. و تصمیم دارند برای نخستین بار خودرویی را خریداری کنند.

MVM X22

طراحی خودرو X22

ام وی ام X22 موفق شده از دید ظاهری هماهنگی و تناسب شایسته‌ ای را بین عناصر طراحی خارجی خود به وجود آورد. نمای روبرو از چراغ های بزرگ با گرافیک داخلی زیبا استفاده می کند. جلو پنجره از شش ضلع با زوایای شکسته درست شده و در هر دو انتها تا چراغ‌های جلو امتداد یافته است.

تمام دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، دارای تزیینات کروم رنگ بوده است. و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته است. و همین طور هارمونی دل نشینی را با گرافیک داخلی چراغ های جلو پدید آورده است.

در نیمه پایینی رخ ام وی ام X22 ، سپری بزرگ و سرتاسری در آن واقع شده که از یک هواکش بزرگتر به منظور انجام وظیفه خنک ‌کاری رادیاتور و مجموعه پیشرانه به همراه دو دریچه هواکش کوچک در جناحین استفاده می کند.

قاب کرومی U شکل به همراه چراغ های روشنایی در روز نیز زینت بخش دریچه‌ های هوای کوچک موجود در کناره ‌های سپر جلوی ام وی ام X22 می باشند.

محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانه ‌ای در داخل دریچه بزرگ هواکش قرار گرفته شده اند. و قطعه نقره‌ ای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس۲۲ را تکمیل نموده است.

طراحی جانبی X22 زیبا و قابل قبول می باشد. نمای کناری خودرو به واسطه دو چین خوردگی حجمی که یکی در قسمت زیرین پنجره های جانبی از بالای گلگیر جلو تا انتهای چراغ ‌های عقب امتداد یافته اند. و دیگری در بخش پایینی درب‌ها، دو گلگیر جلو و عقب را به یکدیگر متصل نموده اند، از ظاهری اسپرت و تاحدی عضلانی برخوردار شده است.

مشخصات فنی خودرو قیمت x22 اتومات

ام وی ام ایکس۲۲ به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) ۱۶ سوپاپه مجهز شده که حداکثر توان خروجی آن در دور موتور ۶۰۰۰rpm برابر با ۱۰۵ اسب بخار بوده و نهایت گشتاور حاصل نیز معادل ۱۳۵ نیوتن‌متر می باشد که در دور موتور ۲۷۵۰ در اختیار راننده قرار خواهد گرفت.

همچنین ضریب تراکم سیلندر این پیشرانه برابر با نسبت ۱ به ۱۱.۴ است. تمایل این پیشرانه به استفاده از بنزین سوپر را افزیش می دهد. وظیفه انتقال قوای پیشرانه به سمت چرخ‌های جلو نیز برعهده گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک (۹ سرعته cvt در نسخه های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) و یا ۵ سرعته دستی نهاده شده است.

طبق اعلام شرکت سازنده، حداکثر سرعت نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک برابر با ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بوده است. این عدد برای خودروی تجهیز شده با جعبه دنده دستی تا ۱۷۰ کیلومتر قابل افزایش می باشد.

میزان مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک ایکس ۲۲ پرو برابر با ۶.۱ لیتر در صد کیلومتر است. این عدد برای خودروی مجهز به گیربکس دستی معادل ۵.۹ واحد اعلام شده است. هم چنین ام وی ام X22 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵+ است.

MVM X22 Pro ، چری ام وی ام MVM X22، فروش نقد و اقساطی محصولات مدیران خودرو در آسیا خودرو

تجهیزات رفاهی و ایمنی x22 اتومات

از تجهیزات و امکانات  mvm x22 می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای کلیه سرنشینان، کیسه هوا SRS برای سرنشینان جلو، ترمز دیسکی برای هر چهار چرخ مجهز به ABS و EBD، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، مانیتور هشت اینچی لمسی، سیستم تثبیت سرعت (کروز کنترل)، سنسور پارک خودرو در عقب، دوربین دید عقب، بلوتوث، قابلیت اشتراک گذاری محتویات موبایل و تبلت بر روی صفحه نمایشگر خودرو، کامپیوتر سفری، سانروف برقی، صندلی‌های چرمی دو رنگ، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، سیستم تهویه الکتریکی، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، شیشه بالابر برقی برای کلیه درب‌ها و امکان تنظیم صندلی راننده در شش جهت به صورت دستی را داراست.

گفتنی است که در نسخه های جدید این خودرو سامانه کنترل پایداری ESP نیز به شکل استاندارد نصب شده است. به جز سری اولیه (سال نخست عرضه) سایز مدل ها مجهز به سیستم کنترل پایداری هستند.

در خصوص ایمنی ام وی ام X22 هم باید بگوییم که این خودرو از لحاظ ایمنی در سطح متوسطی قرار دارد. از امکانات ایمنی این خودرو می توان به مواردی همچون دو کیسه هوای ایمنی SRS برای راننده و سرنشین جلو، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، سیستم ترمز ضد قفل و … اشاره کرد. این ایمنی در قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ تاثیر بسزایی دارد.

 راهنمای خرید x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ از آسیا خودرو

همان طور که می دانید اصلی ترین شریک خودروسازی چری در بازار کشور، مدیران خودرو می باشد. و بیشتر محصولات شرکت چینی چری را به دو روش مونتاژی و یا در قالب برند اختصاصی خود به مشتریانش ارائه می کند. با سبد فروش وسیعی که دارد توانسته است تمامی نیازهای مشتریان داخلی را برطرف کند. شما می توانید قیمت x22 اتومات شرایطی ۱۴۰۰ و خرید محصولات تیگو و آریزو را به صورت نقدی و اقساطی به مدت باز پرداخت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و نیز ۶۰ ماه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *