مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 سال ۱۴۰۰

بررسی تخصصی ویژگی ها و شرایط فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰

در این مقاله در مورد شرایط فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰ و همین طور بررسی شرایط خرید آن صحبت می کنیم.

ام وی ام ۳۱۵ در بازار جهانی با نام چری فالوین ۲ به عنوان یک ماشین اقتصادی بسیار خوب شناخته می شود. در سال ۱۳۹۱ این خودرو را در دو مدل هاچ بک و صندوقدار به بازار عرضه شد. اما پس از حدود سه سال در سال ۱۳۹۴ نسخه فیس لیفت شده است. این خودرو با تغییرات در ظاهر تحت عنوان ام وی ام ۳۱۵ و فقط در مدل هاچ بک در بازار حضور یافته است. در سال ۹۹ مدل پلاس با برخی تغییرات ظاهری و جعبه دنده اتوماتیک هم به بازار عرضه شد.

مشخصات ام وی ام ۳۱۵

اساسا با دیدن ظاهر اسپرت و کابین هیجان انگیز ام‌ وی ‌ام ۳۱۵ ، انتظارتان مقداری بالا رفته باشد و توقع یک سواری عالی را دارید. اما متاسفانه ام ‌وی ‌ام ۳۱۵ در بخش مشخصات فنی نکته خاصی ارائه نمی کند. این خودرو با یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی که حداکثر می تواند ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید کنند. قابلیت‌ های کاملاً متوسطی از خود نشان می دهد. اساسا شتاب اولیه این خودرو  برای استفاده ‌های شهری کافی می باشد و در جاده هم می تواند تا حدودی راضی کننده است.

این خودرو در سربالایی‌ها و سبقت‌ گیری‌ها نباید توقع واکنش‌ سریعی از پدال گاز داشت. البته قدرت و گشتاور ۳۱۵ به نسبت ابعاد و وزن خودرو خیلی هم ضعیف نمی باشد اما ضرایب سبک جعبه دنده، که در جهات پایین آوردن مصرف سوخت به این شکل طراحی شده است.‌ و از شتاب و کشش خودرو کاسته است. در واقع این نوع جعبه دنده، برای شهر کوه پایه‌ای مانند تهران و جاده‌های کوهستانی کشورمان ایران چندان ایده ‌آل به نظر نمی‌رسد. زیرا به دلیل فاصله زیاد ضرایب از یکدیگر پس از هر تعویض با افت دور موتور زیادی مواجه می شویم. در نتیجه در سربالایی‌ها ‌و حتی سرازیری‌ها جهت بهره بردن از ترمز موتور راننده مجبور می شود، مدام از دورهای بالاتر موتور استفاده کند و تا با افت شتاب و کشش مواجه نشود.

تجربیات مالکان ام‌وی‌ام 315 نیو و اسپرت

طراحی ام وی ام ۳۱۵

حتی مدل اولیه ام ‌وی ‌ام ۳۱۵ هم به علاوه برخی ناهماهنگی‌ها در طراحی، خودرو خوش ‌قیافه‌ای به محسوب می شد. حداقل به نسبت رقبایش از لحاظ قیمتی‌اش می توانست نمره قبولی را به راحتی دریافت کند. اما در ورژن فیس ‌لیفت، طراحان ام ‌وی ‌ام موفق شدند همان اشکالات اندک راهم برطرف بسازند. با استفاده از چراغ ها، سپر و جلو پنجره جدید، به شکل و شمایل بسیار پخته‌تری در دماغه خودرو دست پیدا کنند. البته تغییرات ظاهری نسخه جدید در بخش‌های دیگری نظیر بهره از LED در چراغ های عقب و باز طراحی سپر عقب ادامه داشته است. اما عمده تفاوت‌ها در قسمت جلویی می باشد. هم چنین در این بین تیپ‌های مختلفی نظیر اسپرت و با تزئینات بدنه کرومی و فلاپ‌های مشکلی پیرامونی و پس از آن اسپرت اکسلنت با روف ‌رک‌های بر روی سقف به بازار عرضه شده اند.

ایمنی و تجهیزات ام وی ام ۳۱۵

چند سالی می گذرد که عرضه تیپ ساده ام‌ وی ‌ام ۳۱۵ متوقف است. در ورژن جدیدتر مثل تیپ اسپرت لاکچری و اسپرت اکسلنت امکانات قابل قبولی مانند کیسه هوا برای راننده و سرنشین کنارش، ترمزهای جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای مجهز به ABS و EBD، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای و دوربین دنده عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سنسورهای دنده عقب، صندلی‎ های با روکش چرمی و شیشه‌ها و آینه‌های برقی وجود دارند. البته تیپ اسپرت اکسلنت با موارد تکمیلی نظیر سیستم پخش VIFA و روف ‌رک‌های روی سقف عرضه شده می باشد.

در خصوص ایمنی هم ام ‌وی‌ ام ۳۱۵ موفق شده ۴ ستاره موسسه تست تصادف چین را بدست آورد که هرچند به ستاره‌های اروپایی نمیرسد. اما برای این رده امتیاز قابل قبولی محسوب می شود.

MVM 315 - ام وی ام یدک

تجربه رانندگی با ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰

در همان لحظات آغازین تست، عملکرد آرام و بدون تقه گیربکس اتوماتیک و راحتی کار با فرمان برقی حساس به سرعت، توجه به راننده را جلب می کند. این نکته در ترکیب با سیستم تعلیق نرم خودرو، سواری راحت و به دور از تنشی در هنگام رانندگی شهری برای راننده و سایر سرنشینان مهیا ساخته‌اند.‌ با توجه به ابعاد جمع و جور بدنه و دید مناسب آینه‌های جانبی، مشکلی از بابت حضور در معابر تنگ و مسیرهای پرترافیک شهری در این خودرو نیز احساس نمی‌گردد.

به دلیل نرمی و سادگی سیستم تعلیق، در پیچ‌های تند و البته در سرعت‌های بالاتر با حرکات عرضی و کم‌فرمانی مواجه هستیم. شتاب نه چندان خوب خودرو، به شما یادآوری می‌کند. در خصوص پایداری باید تاکید کنیم که اضافه ‌شدن آپشن بسیار مهم ESP باعث شده در عمل کنترل خودرو به این راحتی‌ها از دست خارج نشود. اما با این حال حس ناپایداری در پیچ‌ها، به کاهش اعتماد به نفس راننده جهت استفاده حداکثری از توانایی‌های حرکتی خودرو منجر می شود.

بازار خرید و شرایط فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰

شرایط فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰، طرح های فروش اقساطی آسیا خودرو شاید برای مشتریان جدید این شرکت جذاب و کاربردی باشد، اما برای مشتریان قدیمی آن ها عذابی بی پایان می باشد. این شرایط فروش عملاً بازار دست دوم خودروهای چری و ام وی ام را به نابودی کشانده است. به گونه ای که بسیاری از خریداران ترجیح می دهند به جای خرید یک ام وی ام دست دوم ورژن صفرکیلومتر آن را با اقساط بلندمدت ثبت نام کنند.

به همین علت، محصولات ام وی ام با افتی در بازار مواجه می شوند. افت قیمتی که نهایتا به ضرر صاحبان این خودروهاست. چرا که اگر از برند دیگری خرید می کردند، کم تر شاهد اتلاف سرمایه های خود بودند. در کنار افت زیاد، خودروهای ام وی ام همچون ۳۱۵ بسیار دیر و سخت به فروش می روند، چراکه بازار به خرید خودروی چینی دست دوم تمایلی نشان نمی دهند. البته این موضوع درباره برخی محصولات مدیران خودرو که محبوب ترند، کم تر صحیح است.

کلام آخر

در نمایندگی آسیا خودرو، در جهت ثبت نام خودروی تیگو و همین طور شرایط فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ سال ۱۴۰۰ می توانید به سایت مراجعه کنید. جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *