مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
GPS تیگو 8

مشخصات سیستم مسیریابی یا GPS تیگو ۸ پرو

 

gps تیگو ۸

 

ثبت نام خودروی چری تیگو

 

GPS تیگو ۸ موضوعی است که می خواهیم امروز در خصوص آن صحبت کنیم. سیستم مسیریاب خودرو یا همان GPS به شما کمک می کند تا بتوانید هرچه بهتر مسیرها را پیدا کرده و جهت های جغرافیایی را تشخیص دهید. این مسیریاب ها در خودروهای قدیمی تر به صورت فابریک وجود نداشتند و اگر کسی تمایل به داشتن آن ها داشت، بایستی به صورت جداگانه آن را خریداری می کرد. اما در خودروهای جدید همچون چی تیگو، شرکت های سازنده تصمیم گرفته اند تا GPS ها را به صورت فابریک بر روی خودروها نصب کنند.

GPS تیگو 8

مزیت های استفاده از GPS تیگو ۸

در این قسمت سعی می کنیم تا به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از GPS تیگو ۸ چه مزیت هایی را با خود به همراه دارد و چگونه می توانیم از تمامی این آپشن ها برخوردار شویم؟

*اطلاع از وضعیت خودرو

اگر بر روی خودروی شما از GPS استفاده شده باشد، می توانید از وضعیت خودروی خودتان به شکل بسیار خوبی مطلع شوید. این اطلاع از وضعیت صرفا مربوط به وضعیت فعلی و کنونی خودروی شما نیست، بلکه حتی می توانید متوجه شوید که خودرو مثلا در یک ساعت، یک روز و یا یک هفته گذشته در کجا بوده است. این موضوع به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل هرچه بهتر و بیشتری را بر روی خودروی خود داشته باشید.

*ایجاد امنیت برای خودرو

دومین مورد که جز مزیت های استفاده از GPS تیگو ۸ محسوب می شود، مربوط به ایجاد امنیت برای خودرو می شود. با داشتن GPS علاوه بر آن که می توانید مکان خودروی خودتان را ردیابی کنید، می توانید حتی ماشین را در جای خودش خاموش کنید و اجازه ندهید تا خودرو از محدوده مورد نظر شما دور شود.

*مسیر یابی

قرار نیست که همیشه استفاده کردن از دستگاه ردیاب مربوط به جلوگیری از سرقت خودرو و یا کنترل کردن موقعیت خودرو باشد. در واقع هدف اصلی ساخت و طراحی GPS تیگو ۸  و یا هر خودروی دیگری مربوط به مسیریابی بهتر آن خودرو می شود. با وجود مسیر یاب می توانید بدون آن که از نقشه های آنلاین و آفلاین استفاده کنید و یا از کسی آدرس محل مورد نظرتان را بپرسید، به سادگی و به راحتی مقصد را پیدا کرده و در کمترین زمان ممکن به آن جا برسید.

*غیر قابل مشاهده

یکی از ویژگی هایی که دستگاه GPS دارد، آن است که این دستگاه همچون دزدگیرها به سادگی قابل مشاهده نیست و همین موضوع سبب می شود تا اگر سارقی قصد دزدیدن خودروی شما را داشته باشد، نتواند به سادگی و به راحتی این کار را انجام دهد. فراموش نکنید که غیر قابل مشاهده بودن دستگاه بر روی ظاهر داخلی خودرو نیز تاثیر می گذارد و آن را جذاب تر می کند.

*کاهش میزان سوخت مصرفی!

شاید کمی تعجب کرده باشید، اما این موضوع کاملا صحت دارد. با داشتن GPS تیگو ۸، می توانید به سادگی متوجه این موضوع شوید که میزان مصرف سوخت خودروی شما بسیار کاهش پیدا کرده است. اما دلیل این کاهش مصرف سوخت چیست؟

فرض کنید که قرار است مسیر طولانی را طی کنید تا به مقصد خود برسید. در این مسیر طولانی به احتمال بسیار زیاد ممکن است چندین راه وجود داشته باشد. می توانید به دلخواه خودتان یکی از این مسیرها را انتخاب کنید، این در صورتی است که اگر از GPS تیگو ۸ استفاده نمایید، متوجه می شوید که مسیر یاب می تواند کوتاه ترین مسیر را به شما نشان دهد و همین موضوع باعث می شود که مصرف بنزین بسیار کمتری را داشته باشید.

*صرفه جویی در زمان

اینکه در هنگام رفتن به یک مقصد جدید که آن را به خوبی بلد نیستید، زمان زیادی را صرف کنید، موضوع کاملا عادی و امری رایج است. حتما به یاد دارید که در کودکی خود، والدینتان این موضوع را بیان می کردند که قرار است به یک جایی جدید بروید و لازم است تا زودتر حرکت کنید که بتوانید آدرس را پیدا کرده و حداقل سر وقت به آنجا برسید.

این در حالی است که با وجود مسیریاب های امروزی همچون GPS تیگو ۸، می توانید به سادگی این کار را انجام دهید و نه تنها سر وقت به مقصد مورد نظر خودتان برسید، بلکه حتی می توانید زمان کمتری را در مسیر سپری کرده و به سادگی زودتر از موعد مقرر نیز در آن جا حاضر باشید.

*آرامش خاطر

یکی از موارد بسیار مهمی که شرکت های خودروسازی بزرگ امروزی همچون چری در نظر می گیرند، مربوط به کسب رضایت خاطر مشتریانشان است. مسلما زمانی که مشتری از استفاده از خودروی خودش راضی باشد، می تواند به صورت غیر مستقیم برای آن شرکت و کارخانه خودرو سازی تبلیغ کند.

یکی از آپشن هایی که می تواند رضایت خاطر مشتریان شرکت چری و یا هر نوع شرکت دیگری را فراهم کند، مربوط به وجود GPS تیگو ۸ است. مسلما با داشتن چنین مسیریاب های فوق العاده ای، راننده و تمام سرنشینان خودرو آرامش خاطر زیادی بابت گم نشدن، دیر نرسیدن و پیدا کردن راحت مسیرهای فرعی و اصلی خواهند داشت.

GPS تیگو 8

جمع بندی

تا جایی که امکان داشت در خصوص سیستم GPS تیگو ۸ توضیحاتی را بیان کردیم. این توضیحات می تواند به شما کمک کند تا در هنگام استفاده از این مسیریاب، بتوانید راحت تر و بهتر عمل کنید. فراموش نکنید که سیستم GPS در واقع به شما کمک می کند تا رانندگی راحت تر و ساده تری داشته باشید. در صورتی که پس از خواندن این مقاله، خریدن خودروی تیگو و یا ثبت نام خودروی چری تیگو را در نظر گرفته اید، می توانید به نمایندگی های آسیا خودرو مراجعه کنید و از این طریق، اطلاعات کامل را در خصوص این خودرو به دست آورده و سپس اقدام به خرید آن کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *