مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم کمک رانندگی تیگو 8

بهترین شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و سایر محصولات چری

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو یکی از موارد و موضوعاتی است که امروزه افراد مختلف که خبر واردات این خودرو را شنیده اند، بسیار در مورد آن سرچ و جستجو می کنند. در صورتی که شما هم تمایل دارید تا در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید و بدانید که شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو به چه صورت است و یا آن که در مورد خود خودرو اطلاعات خوبی را به دست آورید، می توانید مطالبی که در ادامه ذکر شده اند را مطالعه فرمایید.

تناسب شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و طراحی ظاهری خودرو

تیگو ۸ پرو یک شاسی بلند از خانواده تیگو است که محصول خودروسازی چینی به نام “چری” می باشد. معمولا خودروهای یک خانواده ظاهر مشابهی نیز به هم دارند. در مورد تیگو ۸ این موضوع آن چنان صدق نمی کند زیرا ظاهر تیگو ۸ با تیگو ۷ که مدل قبل از آن محسوب می شود، بسیار متفاوت شده است و می توان گفت ظاهر تیگو ۸ برای جامعه ایران و همچنین قشر جوانان مورد پسندتر است.

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

طراحی قسمت جلو

در طراحی قسمت جلویی تیگو ۸ پرو چند نکته بسیار جالب در نگاه اول توجه همه را به خودش جلب می کند. این نکات شامل جلو پنجره، سپر و همچنین طراحی چراغ ها می شود. جلو پنجره تیگو ۸ پرو از همه موارد برجسته تر است و بیشتر به چشم می آید، پس از آن سپری است که نسبت به تیگو ۷ بزرگ تر شده و برجستگی بیشتری نیز به سمت بیرون پیدا کرده است. دی لایت هایی که در قسمت بالایی و چراغ های اصلی LED که در قسمت پایینی قرار گرفته اند سبب می شوند تا ظاهر خودرو نسبت به مدل های قبلی اش بسیار جذاب تر و گیراتر باشد.

طراحی بدنه و داخل کابین

در خصوص قسمت بدنه و قسمت داخلی کابین و در مورد شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو این خودرو باید گفت که ویژگی های بسیاری در تیگو ۸ وجود دارد که در تیگو ۷ به چشم نمی خورد. در واقع این ویژگی ها در دیگر شاسی بلندهای جمع و جور بازار نیز به چشم نمی خورد.

اولین مورد در این خودرو مربوط به وجود سه ردیف صندلی است که مسلما گنجایش سرنشینان را افزایش می دهد. فضایی که به ردیف سوم اختصاص داده می شود از فضای صندوق عقب گرفته شده و هیچ تاثیری در فضای ردیف دوم صندلی ها نداشته است. یکی دیگر از آپشن های این خودرو آن است که اگر تعداد سرنشینان خودرو کم باشد و نیاز به فضای بیشتری برای صندوق عقب و بار داشته باشید، می توانید صندلی های ردیف سوم و حتی ردیف دوم را بخوابانید تا فضای مناسب را به دست آورید.

روکش صندلی ها از چرم قهوه ای رنگ به همراه دوخت مدرن و شیک تهیه شده است که باعث می شود فضای داخلی خودرو بسیار لوکس تر و همچنین آرامش بخش تر به نظر برسد و این موضوع را بهتر است پیش از دانستن شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو بدانید.

وجود پنل لمسی یا همان نمایشگر در تیگو ۸ باعث شده است تا این خودرو از این نظر نیز متمایز به نظر برسد. نمایشگر لمسی تیگو ۸ پرو با دیگر خودروها تفاوت دارد و تفاوت نیز از این جهت است که پشت آمپر خودرو با نمایشگر به صورت یک تکه درآمده و سرتاسری از پشت فرمان تا وسط داشبورد را در بر گرفته است. با این نمایشگر می توانید مولتی مدیا را کنترل کنید، از دوربین عقب برای پارک استفاده کنید، منشی تلفنی راننده را در اختیار داشته باشید و…

شرایط فروش اقساطی تیگو 8 پرو

طراحی قسمت پشتی

در خصوص شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و در طراحی قسمت پشتی تیگو ۸ پرو شاخص ترین چیزی که مشاهده می کنید طراحی چراغ های عقب این خودرو است. این چراغ ها بسیار حالت کشیده پیدا کرده و بر خلاف مدل های قبلی که چری چراغ ها را به هم وصل می کرده ست، در این مدل از این کار صرف نظر کرده و چراغ ها کاملا جدا از هم هستند. چراغ ترمز یا همان چراغ خطر عقب نیز نسبت به خودروهای دیگر و به خصوص خودروهای داخلی بزرگ تر است که سبب بهتر دیده شدن این چراغ می شود. خروجی اگزوز که به صورت دو گانه و در دو سمت سپر عقبی قرار گرفته اند، باعث می شود تا خودرو در نگاه اول بسیار متوازن تر و مدرن تر به نظر برسد.

آپشن های داخلی خودرو تیگو ۸ پرو

اما اگر از ویژگی های ظاهری این خودرو و شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو بگذریم، آپشن های داخلی آن نیز جذابیت های بسیار زیادی دارند که در همان لحظه اول شما را مجذوب خودش می کند. وجود ایربگ های ۶ گانه که شامل ایربگ های جانبی، پرده ای و جلویی می شوند، دریچه های تهویه هوای مطبوع چهارگانه که هم ردیف اول و هم ردیف دوم می توانند به صورت جداگانه و مستقل میزان هوا را تنظیم کنند، دوربین ۳۶۰ درجه خودرو، سنسورهای دنده عقب، فشار باد تایر، هوای بارانی، کروز کنترل، فرمان حساس به سرعت و…همگی جز آپشن ها و ویژگی های این خودرو محسوب می شوند.

موارد دیگر که اهمیت بیشتری هم دارند شامل رادار تصادف از عقب، رادار تصادف از جلو، رادار نقطه کور، هشدار باز ماندن درب ها، سیستم کمکی لاین، کمکی حرکت ترافیک، کمکی تغییر لاین و نوربالا اتومات می شوند. این موارد در نمونه های قبلی تیگو دیده نشده بودند و چری برای نخستین بار است که از آن ها در این خودرو رونمایی می کند.

جمع بندی

خودرو تیگو ۸ پرو یکی از جذاب ترین خودروهای موجود در بازار فعلی خودروی ایران است که هم اکنون در نمایندگی های مجاز آسیا خودرو که نماینده مدیران خودرو هستند به فروش می رسد. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو بهتر است به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید و تمامی شرایط و ضوابط این موضوع را به طور کامل در آنجا مطالعه نمایید.

 


ثبت نظر

۲ دیدگاه دربارهٔ «بهترین شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو و سایر محصولات چری»

علی تقویان گفت:

ثبت‌نام تیگو۸پرو چجوری است من این ماشین میخواهم چیکار باید کرد هیچ کجا اطلاعات درستی نیست

با سلام

برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات فونیکس و ام وی ام می توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید تا همکران ما در آسیا خودرو راهنمای شما باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *