مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 7

تفاوت تیگو ۷ ie و اکسلنت

در این مقاله درباره مشخصات تیگو ۷ ie و اکسلنت خواهیم پرداخت. یکی از ویژگی‌هایی که در تمامی محصولات سری تیگو و آریزو شرکت خودروسازی چری وجود دارد، برخورداری این خودروها از امکانات متنوع و به‌روز است. چری تیگو ۷ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همچون سایر برادران خود، در این بخش حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. تیگو ۷ در ابتدا تنها با تیپ اکسلنت به بازار کشور عرضه شد، اما کمی بعد تیپ IE نیز روانه بازار شد که در اصطلاح به آن «تیگو ۷ جدید» نیز گفته می‌شود.

در میان خودروسازان چینی، چری خود را به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودرو معرفی می‌کند. و از همین‌رو برای حفظ بازار صادراتی محصولاتش، استفاده گسترده‌ای از تکنولوژی‌های روز را با همکاری مهندسان غربی در دستور کار خود قرار داده است. و این استراتژی زمینه توسعه سریع و چشمگیر خودروهای این شرکت را پدید آورده است.

مشخصات تیگو ۷ ie و اکسلنت

در بازار کشور ما، موفقیت‌های چشمگیر چری تیگو ۵ باعث شد. تا شرکت مدیران خودرو به‌ عنوان نماینده رسمی برند چری در ایران، اولین نمونه چری تیگو ۷ را در سال ۱۳۹۶ به بازار داخلی عرضه کند. استقبال خریداران بازار کشور از یک‌سو و تصمیم قطعی مدیران خودرو برای رویارویی با کراس‌اوورهای بنام موجود در بازار کشور، باعث شد تا در سال ۱۳۹۷ پای تیپ IE چری تیگو ۷ نیز به بازار کشورمان باز شود. چری تیگو ۷ IE نمونه فول آپشن این خودرو بوده و به‌عنوان یکی از مجهزترین کراس‌اوورهای چینی موجود در بازار کشور شناخته می‌شود. تیگو ۷ در زمان عرضه اولیه با تیپ اکسلنت به بازار خودرویی ایران عرضه شد، اما کمی بعد تیپ IE نیز روانه بازار شد که در اصطلاح به آن “تیگو ۷ جدید” نیز گفته شد.

تفاوت تیگو ۷ ie و اکسلنت در آپشن‌ها و امکانات رفاهی

چری تیگو ۷ جدید از امکانات و تجهیزات کامل‌تر، در مقایسه با تیپ اکسلنت برخوردار است. اضافه‌ شدن ترمز پارک برقی، روکش صندلی‌های جدید با رنگ موکا، طرح جدید رودری‌ها، روکش جدید بالای داشبورد، اتوهلد و تغییر شکل کنسول میانی از جمله تفاوت‌های تیپ اکسلنت و چری تیگو ۷ جدید در بخش امکانات رفاهی است.

از جمله تفاوت‌های تیپ اکسلنت و IE می‌توان به اضافه‌ شدن ترمز پارک برقی(EPB)، روکش صندلی‌های جدید با رنگ موکا، طرح جدید رودری‌ها، روکش جدید بالای داشبورد، اتوهلد و تغییر فرم کنسول میانی اشاره کرد. به‌ طور کلی می‌توان چری تیگو ۷ را یکی از کامل‌ترین کراس‌اوورهای موجود در این رنج قیمتی دانست که با امکانات متنوع خود می‌تواند خریداران آپشن‌ پسند ایرانی را به‌راحتی به‌ سوی خود بکشاند.

تیگو 7 پرو (فونیکس) روغن موتور مناسب چری تیگو 7 پرو

تفاوت تیگو ۷ ie و اکسلنت در کابین

البته مهم‌ترین تفاوت تیپ IE با اکسلنت را باید در کابین خودرو مشاهده کرد چراکه طبق گفته مدیران خودرو،در کابین IE، حداقل ۱۸ تغییر ریز و درشت رخ داده که مهم‌ترین‌شان عبارتند از: بهبود سیستم صوتی، بهبود صدای پیشرانه، حذف ترمز دستی و اضافه‌شدن ترمز پارک برقی (EPB)، اضافه‌شدن اتوهلد، اضافه‌شدن دو عدد پورت USB برای ردیف عقب، اضافه‌ شدن کنترل سرعت در سرازیری (DAC)، اضافه‌شدن چراغ مطالعه در ردیف عقب، اضافه‌شدن دستگیره برای برداشتن زاپاس، اضافه‌شدن محفظه کارت در کنسول، روکش جدید صندلی‌ها با رنگ موکا، روکش جدید از جنس فوم نرم برای بالای داشبورد، روکش جدید رودری‌ها، طراحی جدید کنسول وسط، طراحی جدید جادستی کنسول، انتقال دکمه‌ سنسور پارک به روی کنسول و انتقال دکمه دوربین ۳۶۰ درجه (AVM) به روی کنسول.

شرایط فروش تیگو ۷

شرایط جدید فروش اقساطی مدیران خودرو از سوی شرکت مدیران خودرو برای خودروهای ام وی ام و خودرو چری اعلام شده است. که در این طرح فروش مدیران خودرو زمان تحویل خوردو ها ۴۵ روزکاری عنوان شده است.

شرکت آسیا خودرو برای فروش اقساطی چری تیگو ۷ دو طرح پیشنهادی را ارائه داده است:

برای ثبت نام در طرح اول پیش فروش اقساطی چری تیگو ۷ بایستی در دو مرحله پیش پرداخت را به حساب مدیران خودرو واریز کنید. مبلغ مورد نیاز مرحله اول که در زمان ثبت شرکت آن را اخذ می‌کند. حداقل ۴۰ درصد قیمت خودرو خواهد بود و در مرحله بعدی ۶۰ روز پس از پرداخت اول باید ۱۰ درصد قیمت خودرو را واریز نمائید. برای مابقی مبلغ خودرو ۵۰ درصد تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتریان مدیران خودرو قرار خواهد گرفت. که بازپرداخت ۱۲،۲۴،۳۶،۴۸ و ۶۰ ماهه خواهد داشت.

نگاهی عمیق به چری تیگو 7: خودرویی که ارزش خرید ندارد! - چرخان

کلام آخر

چری تیگو ۷ یکی از لوکس‌ترین شاسی بلندهای چینی حال حاضر بازار کشور است. که در رنج قیمتی خود از چالاکی قابل قبول، امکانات بسیار متنوع، طراحی عامه‌پسند و فضای مناسبی برخوردار است. چنین مزایا و نقاط قوتی دست به دست هم داده‌اند تا ما بتوانیم ارزش خرید نسبتا بالایی را برای تیگو ۷ در نظر بگیریم.

با توجه به شرایط فروش بسیار متغییری که برای این خودرو در نظر گرفته شده است. در صورت خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ می توانید با ما تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *