مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سیستم رادار نقطه کور تیگو 7

جدیدترین فیلم بررسی تیگو ۸

در این مطلب به بررسی قدرت موتور و مشخصات فنی چری تیگو ۸ و تجهیزات و امکانات رفاهی چری تیگو ۸ و فیلم بررسی تیگو ۸ می پردازیم. با واردات گسترده خودروهای چینی به بازار ایران در سال‌های گذشته، محصولات چری همچون کراس اوورهای X33 ، X22 ، X55 ، تیگو ۵ ، تیگو ۷ و سدان آریزو ۵ و آریزو ۶ بخش قابل توجهی از خودروهای خارجی جاده‌های ایران را تشکیل می‌دهند. و بدین ترتیب میتوان چری را یکی از مهم‌ترین برند های خودروسازی چین در بازار خودروی ایران نامید. در حال حاضر، در نبود برند های مطرح دنیا در بازار خودروی ایران، محصولات چری جایگاه نسبتا مطلوبی را در بین خریداران خودرو پیدا کرده اند. زیرا شرکت مدیران خودرو واردکننده محصولات چری، علاوه بر عرضه مناسب خودرو، با خدمات پس از فروش نسبتا رضایت بخش، توانسته است اعتماد و رضایت خریداران خودرو را نسبت به این برند چینی جلب کند.

1111

قدرت موتور و مشخصات فنی چری تیگو ۸

کراس اوور تیگو ۸ ، از سوی کمپانی چری با دو پیشرانه توربو شارژر با حجم‌های ۱.۵ لیتر و ۱.۶ لیتر، روانه بازارهای بین المللی شده است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توان تولید ۱۵۶ اسب بخار نیرو با گشتاور ۲۳۰ نیوتن بر متر را دارد. که با گیربکس شش سرعته دو کلاچه نیروی دریافتی را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. هرچند هنوز معلوم نیست که این کراس اوور چینی به صورت دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل در بازار خودروی ایران عرضه می‌شود. ولی پیش‌بینی می‌شود که باز هم باید منتظر عرضه شاسی بلند تک دیفرانسیل در کشور باشیم. مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۸ ، شاسی بلند چینی تازه وارد به بازار ایران ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است. که برای خودرویی با این ابعاد رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژر تیگو ۸ نیز ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن بر متر گشتاور تولید می‌کند. که توسط گیربکس ۷ دنده دو کلاچه DCT به چرخ های جلو ارسال می‌شود. و مصرف سوخت ترکیبی تیگو ۸ در نسخه ۱.۶ لیتری نیز ۶.۸ لیتر به ازای هر صد کیلومتر رانندگی با تیگو ۸ اعلام شده است.

22222

تجهیزات و امکانات رفاهی چری تیگو ۸

کروز کنترل، سانروف، سقف پانوراما، روکش صندلی چرمی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ۶ حالته صندلی راننده، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، درب برقی صندوق عقب، ورود بدون کلید، استارت بدون کلید، حس‌گر پارک در جلو و عقب، سامانه‌های کنترل پایداری و کشش، ترمز اضطراری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، اتولایت، دی‌لایت، چراغ‌های چرخشی، نمایشگر لمسی، بلوتوث، USB، اتو‌هلد، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه با دریچه تهویه عقب، سنسور فشار باد تایر، چند حالت رانندگی، نویگیشن، آینه‌های جانبی تاشونده برقی و برف پاک کن خودکار و غیره.

55555

فیلم بررسی تیگو ۸

به‌ عنوان نتیجه‌گیری باید گفت تجربه رانندگی تیگو ۸ کاملاً با ظاهر و داخل جذاب آن متفاوت است. در این ماشین، قدرت خروجی موتور، تنظیم گیربکس، عملکرد شاسی و هندلینگ همگی باید بهبود پیدا کنند. در یک خودروی مدرن، قدرت کافی، تعویض دنده‌های روان و رانندگی راحت اساسی‌ترین مؤلفه‌ها هستند. اما واقعاً حیف که تیگو ۸ متأسفانه فقط چهره بسیار زیبایی دارد. البته تجربه رانندگی در بسیاری از برندهای چینی هنوز هم یک نقطه‌ضعف بزرگ است. و هرچند چری سال‌ها است که در این زمینه تمرین و تلاش کرده اما هنوز هم کاستی‌هایی وجود دارد.

در صورت علاقمند بودن به دیدن فیلم بررسی تیگو ۸ می توانید به اینستاگرام سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *