مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
سنسورهای تیگو سون 7

شرایط ثبت نام، خرید و مشخصات تیگو سون

خودرو تیگو سون یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو بود که با مشخصات فوق العاده در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و یکی از لاکچری ترین خودروهای مدیران خودرو خودروی تیگو سون به شما می آید که یک شاسی‌بلند کامل محسوب میشود.

مشخصات نمای جلوی خودروی تیگو ۷

ما در نمای جلوی خودرو تیگو سون جلو پنجره و چراغ های بسیار شکیل و جدید، مه شکن های خودرو تیگو سون با شعاع گردش فرمان هوشمند هستند و با تغییر فرمان روشن میشوند.

دیلات را داریم روی چراغ های جلو و مجهز به اتو لایت زمانی که شما وارد یه محیط تاریک میشوید، خود چراغ ها به صورت اتومات روشن میشود و کاپوت ماشین که دارای انحناء های بسیار جذابی است و یک ظاهر اسپرت و خیلی شکیل و جذابی را به خودرو تیگو سون می دهد.

مشخصات فنی تیگو سون

میرسیم به مهم ترین قسمت هر خودرو و یا قلب تپنده اون خودرو تیگو سون موتور ۱۵۰۰ توربو شارژ داره که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور دارد که باعث میشود که فوق العاده شتاب عالی داشته باشد.

مصرف این خودرو بسیار پایین و همچنین از استاندارد آلایندگی یورو فایو بهره میبرد. تکیه گاه کاپوت به وسیله دو عدد جک روغنی نگهداشته می شود.

 

این خودرو مجهز به فرمان برقی است به همین دلیل منبع روغن هیدرولیک از این خودرو حذف شده است.

بهترین قطعات و متریال در خودرو تیگو سون به کار برده شده که شامل:

توربو هانیبال آمریکا

موتور ای بی ال اتریشی ۱۵۰۰ سی سی

سیستم پایداری الکترونیکی بوش آلمان

سیستم دریچه گاز بوش آلمان

نمای جانبی و عقب تیگو ۷

تفاوتی که نمای جانبی این خودرو با مدل‌های قبلی کرده رینگ های این خودرو است که ده پره شده و سایز این رینگ ۱۸ اینچ است.

راهنما روی درب ها قرار گرفته و دوربین ۳۶۰ درجه به جای روی آینه زیر آینه های جانبی تعبیه شده است.

بدنه فوق العاده آیرودینامیک این محصول که تداعی شده از یک قایق است که به صورت شکست موج و انحنا هایی را در بغل این خودرو میتوانید مشاهده بفرمایید.

از دیگر ویژگی ها می توان به زه های کناری ، باربند اسپرت و در قسمت انتهایی خودروی تیگو سون، آنتن کوسه ای اشاره کرد.

چراغ سوم ترمز بسیار شکیل و زیبا است که زیر بال عقب تعبیه شده و برف پاک کن شیشه عقب که باز تاکید می کنم از بهترین متریال و برندهای مطرح جهان یعنی بوش آلمان در آن استفاده شده است. مه شکن ها و دوربین عقب نیز در جای مناسبی تعبیه شده است.

چراغ های عقب و خطر این ماشین الهام گرفته از پنجه ببر است که بسیار شکیل بوده و در شب دید فوق‌العاده عالی به معرض نمایش می گذارد.

فضای صندوق عقب تیگو ۷ فضای کاملا مناسب با حجم مناسب و زاپاس این خودرو که در این قسمت تعبیه شده است.

حجم باک خودرو تیگو ۷ ، ۵۷ لیتر استو  سیستم ورود به این خودرو به صورت کی لس یا بدون کلید می باشد. شما میتونید با فشردن این دکمه درهای ماشین را ببندید قفل کنید و با فشردن یک بار دیگر این دکمه درهای ماشین را باز کنید. همینطور از روی ریموت این خودرو می توانید این عمل را انجام بدهید.

آپشن های رفاهی و ایمنی خودرو تیگو سون

در کابین داخلی تیگو ۷ و در قسمت بغل درها شما تغییرات عمده ای را مشاهده می کنید. دوخت چرم خودروی تیگو سون و تغییر رنگ این مدل نسبت به مدل های قبلی که قهوه ای تیره است. علاوه بر این، تیگو سون آپشن های رفاهی و ایمنی بالایی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

 

  • کلید های کنترلی شیشه بالابرها
  • قفل شیشه بالابر
  • قفل کن درهارو
  • فرمان برقی
  • کروز کنترل
  • کلیدهای کنترلی پاسخگویی تلفن همراه و کلیدهای کنترلی مولتی مدیا

اتو لایت

اگر اتولایت فعال باشد زمانی که به یک فضای تاریک وارد شوید، به صورت اتومات چراغ های جلو روشن می شود و موقعی که وارد یک فضای روشن شوید، به صورت اتومات خاموش می شود.

کلید های کنترلی برف پاک کن

برف پاک کن این ماشین توسط سنسور باران، به صورت تمام اتومات عمل می کند. بنابراین، زمانی که باران میاید خود برف پاکن به صورت اتومات عمل می کند شما می توانید از طریق یک کلید، میزان و سرعت برف پاک کن ها را کنترل کنید.

جمع بندی

تیکو ۷ از ماشین های خوش ساختی است که خرید آن به خصوص با شرایط اقساطی آسیا خودرو بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. جهت ثبت نام و خرید اقساطی تیگو ۷ و سایر مدل های چری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *