مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکس و قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو 7 تیگو 7

بررسی مشخصات و قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷     

این روزها از ثبت نام خودروی چری تیگو ۷ و مدل های جدید تر آن از جمله تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو استقبال فراوانی شده است. کمپانی چری با عرضه این خودروهای لوکس به خوبی توانسته نیازهای مشتریان را براورده کند و لذت رانندگی با تکنولوژی های روز دنیا را برای آنها فرهم اورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت، مشخصات، امکانات و قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ و سایر مدل های تیگو بپردازیم. با ما همراه باشید.

فضای کافی ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷

تفاوتی ندارد چه کسی قرار است پشت فرمان ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ بشیند. یک خانم با تمام خرید های روزمره اش، یک طبیعت گرد ماجراجو با ان همه تجهیزات کمپ اش، یک فیلم بردار حرفه ای با تجهیزات اش، یا یک فرد عادی. در این ماشین جا برای همه به اندازه ی کافی وجود دارد.

اما ماشین های شاسی بلند چری به جز جادار بودن امکانات فوق العاده دیگری هم دارند.

مشخصات و امکانات ریموت Tiggo 7

بیاید با ریموت آن شروع کنیم و امکانات بسیار زیادی که به شما می دهد. به عنوان مثال وقتی دستتان را روی دکمه ی باز کردن قفل نگه میدارید، بعد از چند ثانیه میبینید که شیشه ها و سانروف باز می شوند. ممکن است از خودتان بپرسید این امکان به چه دردی می خورد. فرض کنید، در فصل تابستان هوای داخل کابین به شدت گرم شده با این کار به سرعت می توانید هوا را بیرون دهید.

وقتی که ریموت همراهتان باشد و به نزدیکی خودرو برسید درها اتوماتیک باز می شود و اگر حدود یک متر از خودرو فاصله بگیرید، در ها دوباره بسته می شوند.

حالا اگر دستتان را روی دکمه ی قفل نگه دارید. بعد از چیزی حدود ۸ ثانیه، ماشین از راه دور به صورت خودکار روشن می شود.

نکته ی جالب این است که اگر در فصل زمستان بخاری، در فصل تابستان سیستم تهویه هوا یا ای سی را از قبل روشن کرده باشید هم زمان با روشن شدن ماشین، انها هم روشن می شوند تا هوای داخل کابین مطبوع بشود.

امکانات ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ با وجود قیمت بسیار مناسبی که دارد به همین جا ختم نمی شود بلکه مشخصات فنی آن هم قابل توجه است.

مشخصات فنی و قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷

موتور تیگو ۷، ۱.۵ لیتری توربو شارژ با دنده ی برقی سی وی تی ۹ سرعته تجربه بسیار هیجان انگیزی را هنگام رانندگی به شما می دهد. با ۴ عدد دوربینی که اطراف خودرو قرار دارد شما می توانید تصویری ۳۶۰ درجه را ببینید. دو عدد دوربین در جلو و عقب و دو عدد هم زیر ایینه های اطراف خودرو قرار دارند. فرمان برقی خودرو چیز عجیبی نیست اما تجربه فوق العاده ای در رانندگی به شما می دهد. مثل فرمان یک کنسول بازی می ماند و خیلی نرم و روان است.

چراغ ها و نورپردازی تیگو ۷

چراغ های جلو و عقب از نوع ال ای دی هستند و خودرو واقعا ظاهر زیبایی دارد.

نور های امبر لایت روی درهای جلو و داشبورد به خوبی دیده می شود. ۷ حالت نوری مختلف وجود دارد که اگر در حالت رانندگی اکونومی یا اسپورت باشید، تغییر می کند. یک حالت رقص نور هم دارد که با ریتم موسیقی تان نور آن کم و زیاد می شود.

قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ با وجود این همه امکانات بی نظیر بسیار مقرون به صرفه است به خصوص اینکه امکان خرید اقساطی آن نیز وجود دارد.

امکانات داخل کابین و قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷

صندلی، فرمان و درها از جنس چرم و پلاستیکی که در کنار همدیگر حس بسیار با کیفیت می دهد. وقتی به داشبورد جذاب این خودرو در کنار صندلی هایش نگاه می کنید مشاهده می کنید که دوخت بسیار تمیزی که دارد و حسی ورزشی و در عین حال به روز را به شما می دهد. البته این حس نه فقط در کابین بلکه در طراحی بیرونی و بصورت سراسری به شمای بیننده القا می شود. سرعت و دور موتور صفحه کیلومتر و یک سری اطلاعات مورد نیازتان نیز در نمایشگر نشان داده می شود.

کلید های فیزیکی و تنظیمات اینفوتیمنت مثل فلش خودرو، دوربین ۳۶۰ درجه یا مثلا حالت های مختلف رانندگی، نیز داخل کابین قرار دارد.

 

مانیتور

سمت راست راننده یک نمایشگر ۱۰.۵۵ اینچی میبینید که میتوانید گوشی تان را به ان وصل کنید و تصویر گوشی تان را به ان منتقل کنید. نکته ی جالب اش این است که در بخش تنظیمات از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند.

سیستم تهویه مطبوع

سیستم پاکسازی و تهویه هوای مطبوع به همراه گرم کن صندلی ها جلوی داشبورد قرار گرفته است.

صندلی های ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷

صندلی راننده از ۶ جهت قابل تنظیم است. جلو، عقب، بالا، پایین و پشتی اش هم به صورت برقی جلو و عقب می شود. امکان جالبی که دارد می تواند گودی کمر را هم پر کند و می توانید با اهرم مخصوصی که دارد ان را تنظیم ارتفاع بکنید. صندلی راننده و شاگرد هم گرم کن دارد.

 

داخل کابین خودرو ۴ عدد درگاه یو اس بی دارد. دو عدد زیر دنده یک عدد زیر ایینه مرکزی یکی هم برای سرنشین های ردیف دوم تا بتوانید دستگاه هایتان را به کمک آن شارژ کنید. زیر کنسول و زیر جالیوانی یک کول باکس وجود دارد که در واقع یک جریان از سیستم تهویه هوا می گیرد و نوشیدنی که داخل آن باشد، خنک نگه می دارد.

تاثیر سیستم های هوشمند بر قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷

زیر دنده شما ترمز پارک برقی و اتو هلد را می بینید. ترمز پارک برقی همان ترمز دستی است و توضیح خاصی ندارد. اما اتوهلد نقش ترمز پایی را برایتان بازی می کند. تصور بکنید دارید پشت چراق قرمز می رسید و دیگر نمی خواهید پایتان را روی ترمز بگذارید، اتو هلد را فعال می کنید و دیگر پایتان را از روی ترمز برمیدارید، ماشین حرکت نمی کند. بعد که خواستید مجددا حرکت کنید یک نیش گاز می دهید.

سیستم کنترل باد تایر ها کمکتان می کند به صورت لحظه ای باد تایر ها و حتی دمای شان را در صفحه نمایش ببینید و اگر از یک حدی بیاید پایین تر به شما هشدار می دهد. این قابلیت را مرتبط می دانیم با  تکنولوژی با نام TSS که کمک می کند تایر هایتان کمتر هرز گردی بکند. تصور بکنید یک تایرتان در گل، گیر کرده باشد. این تکنولوژی باعث می شود نیروی وارده به آن کمتر شود تا ماشین کمتر لیز بخورد. این قابلیت در جاده های یخ زده ی زمستانی به شدت کاربردی است.

سیستم EPS یا کنترل پایداری کمکتان می کند ماشین در جاده های لغزنده لیز نخورد. زمانی که سطح اصطکاک تایر ها نسبت به جاده کمتر از نیرویی باشد که پیشرانه به تایر می دهد ماشین لیز می خورد. سیستم های تیگو ۷ کمکتان می کند در جاده های خطرناک، رانندگی ایمن تری داشته باشید.

تکنولوژی های HTS و HHC کمکتان می کنند در سرازیری و سر بالایی رانندگی ایمن تری داشته باشید. اچ تی سی موجب می شود زمانی که خودرو در سرازیری قرار می گیرد به صورت اتوماتیک دنده سنگین حرکت بکند و ترمز ها سفت تر صوند. زمانی که در حالت اچ اچ سی خودرو را در سر بالایی پارک می کنید اگر مجدد بخواهید حرکت کنید، خودرو به هیچ عنوان رو به عقب نمی رود که در ترافیک ها یا زمانی که در شیب تند ماشین را پارک کردید خیلی کار امد است.

جهت اطلاع از آخرین قیمت ماشین چری شاسی بلند تیگو ۷ و مدل های جدیدتر تیگو و آریزو ماننر تیگو ۷ پرو و تیگو ۸ پرو با کارشناسان ما در تماس باشید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *