مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فول آپشن ترین ماشین ایران

راهنمای خرید اقساطی و قیمت تیگو ۸ پرو

برای اولین بار در زمستان سال ۱۳۹۶ از خودرو چری تیگو ۸ پرو رونمایی شد. این خودرو شاسی بلند با سایزی بزرگ و جای گیری ۷ سرنشین، از سوی شرکت خودرو سازی چری در ۲۰۱۸ مورد تایید قرار گرفت. سپس به بازار عرضه و تقاضا ورود پیدا کرد در این مطلب قصد داریم ارتباط قیمت تیگو ۸ پرو را با امکانات آن بررسی کنیم. همچنین در آسیا خودرو، شرایط خوبی برای خرید این ماشین در نظر گرفته شده است.

شرکت خودرو سازی چری به تازگی نسخه جدیدی از این خودرو را با نام تیگو ۸ پرو، تولید کرده است. این مدل خودرو قابلیت های بیش تری نسبت به نسخه قدیمی داشته و با ویژگی و مشخصات منحصر به فرد خود توانسته یک ماشین پیشرفته و به روز به خریداران خود بفروشد. وجود این ویژگی ها باعث می شود افراد خودرو تیگو ۸ پرو را برای خرید انتخاب کنند. بنابراین با خرید این مدل، می توانید صاحب یک کراس اور لوکس شوید.

ویژگی های ظاهری تیگو ۸ پرو

تیگو ۸ پرو، نسخه پیشرفته خودرو تیگو ۸ است. کابین این ماشین با تغییراتی بسیار همراه بوده که یکی از آن موارد، وجود دو عدد نمایشگر  ۲/۱۲ اینچی است. این دو نمایشگر امکان چسبیدن به یکدیگر را دارند. بنابراین تیگو ۸ پرو یک نمایشگر ۴/۲۴ اینچی را به سرنشینان خود ارائه خواهد داد.

خودرو تیگو ۸ پرو دارای شارژر وایرلس و کول باکس است. به دلیل وجود شارژر در ماشین، می توان گفت که همیشه این شرکت تولید کننده برای طراحی خودرو ها، رفاه و راحتی سرنشینان را در نظر می گیرد. از دیگر مشخصه های ظاهری این اتومبیل، می توان به مواردی چون کروز کنترل تطبیقی و دسته دنده اهرمی اشاره کرد.

قیمت تیگو 8 پرو

با وجود چنین مشخصات ظاهری، قیمت تیگو ۸ پرو چندان بالا نبوده و این ویژگی ها، نشان دهنده اهمیت رفاه سرنشینان برای شرکت چری است. از دیگر مشخصات ظاهر خودرو تیگو ۸ پرو، چراغ های منطبق با جاده است. چراغ های خودرو به گونه ای طراحی شده که در هنگام چرخیدن خودرو به سمت چپ یا راست، چراغ ها نیز بچرخند. با استفاده از این ویژگی ظاهری، راننده دید بسیار مناسب تری نسبت به جاده خواهد داشت.

متریال آلمانی طراحی داخلی این خودرو پر فروش و زیبا، همراه با تمام امکانات رفاهی لازم برای سرنشینان به کار گرفته شده است. بنابراین قیمت تیگو ۸ پرو در مقایسه با امکانات موجود در آن، مناسب است. از دیگر مشخصات ظاهری این خودرو می توان به چراغ های ۶ ضلعی و ورودی هوا اشاره کرد. این دو ویژگی ظاهری در این مدل، سبب استقبال بی نظیر رده سنی جوان از تیگو ۸ پرو شده است.

بررسی مشخصات

موتور خودرو تیگو ۸ پرو، توربو دایرکت اینجکش بوده و با قابلیت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتون متر گشتاور برای عرضه به مشتری تولید شده است. قیمت تیگو ۸ پرو با این ویژگی فنی، بسیار مطلوب و مناسب است.

همچنین این اتومبیل شتاب فوق العاده ای داشته و به راحتی ۱۰۰ کیلومتر را در کم تر از ۱۰ ثانیه پر خواهد کرد. سیستم ترمز تیگو ۸ پرو ABS و EBD است. همین مسئله در زمان تصادف با سرعت زیاد، امنیت سرنشینان خودرو را حفظ خواهد کرد.

گیربکس تیگو ۸ پرو از ظرفیت روغن بالایی برخوردار است. همین مسئله ساده در بهبود عملکرد و کارایی گیربکس ماشین بسیار تاثیر خواهد داشت. مشخصات فنی این ماشین، سبب قرارگیری آن در رده بالای خودرو های تولیدی شرکت از لحاظ قیمت شده است. همچنین مدل خوب این گیربکس ها، کمک می کند خودرو دیگر داغ نکند.

به عبارت دیگر قیمت تیگو ۸ پرو با توجه به ویژگی های فنی آن، مناسب است. جهت خرید این خودرو با کیفیت، می توانید به آسیا خودرو مراجعه کنید تا علاوه بر خرید خودرو، از شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو نیز بهره مند شوید.

مهم ترین آپشن ها

تیگو ۸ پرو، نسخه به روز شده خودرو های قدیمی این شرکت و از لحاظ برخورداری از آپشن، یکی از کامل ترین مدل ها است. این خودرو با وجود آپشن های کامل، به راحتی توانسته در بازار خودرو به یک جایگاه دست نیافتنی برسد.آپشن های ارائه شده از سوی شرکت تولید کننده در این ماشین، سبب شده که قیمت تیگو ۸ پرو بسیار مناسب باشد. اما از اصلی ترین امکانات این اتومبیل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمز پارک برقی
  • ورود و استارت خودرو بدون کلید
  • کروز کنترل تطبیقی
  • سنسور نقطه کور
  • صتدلی های برقی
  • سیستم صوتی سونی
  • سرد کن و گرم کن صندلی های جلو خودرو
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • امکان باز شدن درب صندوق عقب به واسطه حرکت پا

با وجود حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی، ۶ کیسه هوا در ۱۰ نقطه مختلف ماشین، رینگ ۱۸ اینچی تمام آلومینیومی، اهرم تعویض دنده الکترونیکی با کارایی بالا ایمنی و دقت و سیستم پیشرفته راهنمایی راننده برای کمک به رانندگی هوشمند؛ قیمت تیگو ۸ پرو برای خرید و فروش در بازار ایران بسیار مناسب است.

شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

در هر بخشی با توجه به نوسانات بازار و عدم ثبات قیمت ها، خرید اقساطی کالا کمک بزرگی به مشتریان خواهد بود. همچنین به دلیل افزایش تقاضای خرید ماشین و کاهش نقدینگی در بازار خودرو، خرید نقدی تیگو ۸ پرو کمی مشکل است.

قیمت تیگو 8 پرو

شرکت آسیا خودرو برای رفاه حال شهروندان ایرانی و خریدارن واقعی این ماشین امکاناتی از جمله خرید قسطی با شرایط عالی در نظر گرفته است. شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو از سوی این مجموعه به شهروندان ایرانی در قالب دو طرح ارائه شده است.

طرح اول مربوط به بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان، پرسنل سازمان ها یا ارگان های دولتی و غیر دولتی و پزشکان است که طرح ویژه فروش اقساطی نام دارد. در طرح عمومی نیز سایر افراد امکان خرید خودرو به شکل قسطی را خواهند داشت.

سخن پایانی

امکانات خودرو تیگو ۸ پرو مانند سانروف دو حالته یا سقف پانارومیک، در استقبال بی نظیر از این خودرو بسیار موثر بوده است. همین موضوع باعث شده افراد زیادی در سنین مختلف، آن را خریداری کنند. این خودرو با ظاهر زیبا و مشخصات فنی، عملکرد و کارایی عالی دارد. در صورت عدم خرید نقدی این اتومبیل، به شرکت آسیا خودرو مراجعه کنید. این مجموعه با در نظر گرفتن دو طرح و دریافت مدارک لازم، امکان خرید قسطی آن به صورت ۱۲ تا ۶۰ ماهه را برای خریداران واقعی فراهم کرده است. بنابراین با شرایط بهتری می توانید صاحب یک تیگو ۸ پرو شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *