مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو ۷ پرو

بررسی تیگو ۷ پرو

در این مقاله قصد داریم به بررسی تیگو ۷ پرو بپردازیم. تیگو  پرو که اخیرا به وسیله آسیا خودرو معرفی گشته است، در واقع نسل جدیدی از چری تیگو ۷ می‌باشد که سال های اخیر وارد بازار ایران  شده است و جزو لوکس ترین کراس اوورهای چینی می‌باشد.

این خودرو با داشتن شرایطی ویژه و فروش جذاب و همین طور امکانات متفاوت توانسته فروش خیلی خوبی را تجربه نماید.

 ولی آسیا خودرو همزمان با عرضه تیگو ۷  در بازارهای جهانی، این کراس اوور را هم خیلی زود به بازار ایران عرضه نموده تا در مقابل رقبای سرسخت خود از جمله خودروسازانی مانند: بهمن موتور و یا آرین موتور بتواند سبد محصولات خود را بروزرسانی کند.

طراحی ویژه تیگو ۷ پرو

تیگو پرو ۷ از لحاظ طراحی بسیار متفاوت با سایر مدل ها است و بایستی آن را نمونه کوچک شده‌ تیگو ۸ پرو دانست. نمای جلوی آن به جلو پنجره بزرگی مجهز می‌باشد که آن را کهکشانی می‌گویند. در نمای عقب این خودرو هم می بینید که چراغ های به هم پیوسته ای دارد که از ترفندهای روز طراحی های خودرو در دنیا می‌باشد. در داخل خودرو هم با کابین بسیار متفاوتی روبرو هستید که پشت آمپر و بخش های گوناگون آن دیجیتالی می‌باشد. همینطور کنسولی که در  میان خودرو وجود دارد هم بسیار شبیه به تیگو ۸ پرو می‌باشد.

مزایا و معایب تیگو ۷ پرو

مهمترین مزایای این خودرو شامل موارد زیر می شود:

دارای طراحی بسیار زیبایی است و  داخل و خارج این خودرو بسیار مدرن است و دارای آپشن‌های کامل و گستردگی مناسب شبکه خدماتی نیز می‌باشد.

معایب تیگو پرو

این خودرودارای دردسرهای نگهداری پیشرانه‌های توربو و دارای ساختار تک دیفرانسیلی می باشد. همچنین قیمت بالایی نسبت به رقبای خود دارد و  همینطور توان موتوری آن نسبت به رقبا کمتر است.

بررسی اجمالی خودرو تیگو

نمونه اول چری تیگو ۷ حضوری موفق را در کشور ایران تجربه کرده است و برخلاف داشتن قیمتی گران و همچنین افت قیمت زیاد در بازار دست ‌دوم‌ها توانسته است که جایگاه تقریبا خوبی  را در بازار ایران بدست آورد.

این خودرو بعنوان یک کراس‌اوور قابل اعتماد و نسبتا لوکس در بین مردم شهرت یافته است. فروش این خودرو چیزی در حدود ۶۴ هزار دستگاه از این محصول (بر طبق آمار سال ۲۰۲۰) در کشور چین نشان داده شده است. همچنین تیگو ۷، در درون زادگاه خودش یعنی کشور چین نیز دارای محبوبیت تقریبا خوبی می‌باشد و موفقیت‌هایش تنها به بازار کشور ایران‌ محدود نمی‌گردد.

همین دلایل باعث شده که آسیا خودرو را مجاب نماید تا به منظور عرضه نسل دوم یا به عبارتی نمونه پرو تیگو ۷ نیز وارد کار شود.

ثبت نام ماشین تیگو ۷ پرو

نمونه نخست چری تیگو ۷ در پارامترهایی مانند زیبایی ظاهری، داشتن امکانات رفاهی، داشتن کیفیت بسیار بالا در سواری و ایمنی، نسبت به سایر خودروها شایستگی خوبی را از خود نشان داده است. با داشتن شرایط ویژه برای فروش به صورت اقساطی و نقدی قابل قبول شبکه آسیا خودرو توانسته نظرات افراد زیادی را به خود جلب نماید.

اکنون نسل جدید این خودرو با داشتن ظاهری زیباتر و داشتن کابین لوکس‌تر و پیشرانه قوی‌تر به عنوان نمونه‌ای کامل‌تر از نوع قبلی به مشتریان خدمات رسانی می‌کنند. تنها مشکل اینجاست که تیگو ۷ جدید یا همان پرو، با قیمتی بسیار گران‌ در سبد محصولات آسیا خودرو قرار داده می‌شود.

طراحی داخلی

با وارد شدن به درون کابین تیگو ۷ پرو با فضای ساده ولی بسیار شیک و مدرن روبرو می‌شویم که در آن به سبک خودروهای آلمانی از خطوط افقی ساده و دارای نمایشگر تبلتی عریض استفاده شده است.

در حقیقت طراحان چری در عوض زرق و برق‌های اضافی از عنصری ساده به منظور تعریف زیبایی بهره گرفته اند و حاصل کار آنها هم بسیار خوب از آب درآمده است.

با حذف  کلیدهای کنترلی اضافی و انتقال آنها به پنل چند منظوره لمسی در مرکز و نشانگرهایی که در پشت‌آمپر است و تماما دیجیتالی می‌باشد از انواع دیگر جاذبه‌های کابین تیگو ۷  به حساب می آید که با  ظرافت و زیبایی بسیار زیادی فضای داخل کابین را مزین کرده است.

هرچند گسترش این مدل طراحی ممکن است در ماشینهای امروزی به مذاق اشخاص سنت‌گرا که در جستجوی کلیدهای درشت ولی خوش‌دست قدیمی می‌باشند چندان خوشایند نیاید.

همچنین این خودرو دارای غربیلک خوش دست فرمان و اهرم تعویض دنده فانتزی خودرو می باشد. بغیر از بحث ارگونومی مناسبی که دارد، این ویژگی ها موجب می‌شود که تیگو ۷ به یک خودروی لوکس و زیبا تبدیل گردد.

متریال مورد استفاده در خودرو تیگو پرو

از لحاظ کیفیت هم اوضاع راضی‌کننده می‌باشد و  متریال بکار برده شده حداقل در قیاس با قیمت جهانی تیگو ۷ مناسب به نظر می‌آید. هر چند گران بودن خودرو در کشور ایران موجب شده که همیشه از محصولات میان رده یا حتی اقتصادی انتظارات زیادتری داشته باشیم. همین طور با دقت به افزایش جزئی در اندازه بدنه چری تیگو ۷ پرو و فضای داخلی اتاق می‌توانید متوجه شوید که این خودرو از نسل قبلی خودش نیز اندکی بهتر شده است و می‌تواند شرایط میزبانی از خانواده‌ها‌ را خیلی خوب  مهیا نماید. داشتن محفظه صندوق با جای کافی به منظور قرار دادن چمدان‌های زیادی به هنگام سفرهای طولانی به سرنشینان خودرو کمک می‌کند تا بدون نگرانی خاصی سفری راحت و امن داشته باشند.

عناصر مورد استفاده در تیگو ۷ پرو

چری تیگو ۷ پرو نسبت به مدل قبلی خشن‌تر و جدی‌تر می‌باشد و دارای جلو پنجره بزرگ و چراغ های باریک زیبایی است که در ظاهر یک شاسی‌بلند اسپرت امروزی بنظر می رسد. این خودرو بر طبق زبان جدید طراحی خودروهای چری تولید شده است. بنابراین نسبت به  ام وی ام X22 پرو کمی بزرگ‌تر است ولی شباهت زیادی به چری تیگو ۸ دارد. در بخش دماغه جلو پنجره ۶ ضلعی مشبکی با قطعات کرومی دارد و دارای طراحی فضایی سه بعدی است که قبل از هر چیز توجهات افراد را به خود جلب می‌کند. ترکیب این بخش با چراغ های کشیده و سپر اسپرت ماشین حس قدرت زیادتری در قیاس با نمونه قبلی به افراد منتقل می‌نماید.

جمع بندی

با ثیت نام تیگو ۷ پرو در سایت آسیا خودرو می توانید خودروی مورد نظر خود را بی واسطه و با قیمت واقعی بدون دستکاری واسطه ها خریداری نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *