مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
عکسهای تیگو 8

عکسهای تیگو ۸ – شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو

بررسی مشخصات چری تیگو ۸ همراه با عکسهای ماشین

اگر شما هم از علاقه مندان به خودرو هستید احتمالا درباره ی تیگو ۸ شنیده است. شما می توانید عکسهای تیگو ۸، این شاسی بلند فوق لوکس را در اغلب خیابان های ایران ببینید. خودرو های چری چندین سال است که در ایران وجود دارند و به خاطر کیفیت بالایی که داشتند توانستند در بین مردم از محبوبیت کافی برخوردار شوند.

بعد از عرضه ی تیگو ۷، نوبت به تیگو ۸ رسیده بود که با خبر مونتاژ آن هیاهویی بین افراد به پا شد. کسانی که به خرید ماشین های هفت نفره علاقه داشتند می توانستند تیگو ۸ را یکی از گزینه های پیش روی خود در نظر بگیرند. امروز ما قصد داریم تا به بررسی مشخصات آن و عکسهای تیگو ۸ بپردازیم.

 

 

 طراحی تیگو ۸ در عکسهای تیگو ۸

تیگو ۸ تا حدودی طراحی مشابه سانتافه و سورنتو داشته و یکی از شاسی بلند های لوکس به حساب می آید. کابین این خودرو بسیار مدرن طراحی شده و حتی برخی افراد این خودرو را با خودروهای روز اروپا مقایسه می کنند. اگر عکسهای تیگو ۸ را دیده باشید متوجه می شوید که نشانه هایی از کانسپت چری در آن دیده شده و درواقع چهره ای کاملا ویژه برند چری می باشد.

این خودرو با امکانات رفاهی که در کابین خود دارد باعث شده تا جذابیت بیشتری پیدا کند. در نهایت با دیدن عکسهای تیگو ۸ می توان گفت که با وجود شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو، یکی از ایده آل ترین ماشین ها در بازار به حساب می آید.

ویژگی های فناوری

تیگو ۸ دارای مجموعه ای از ویژگی های تکنولوژیکی است که برای یک وسیله ی نقلیه بسیار با ارزش است. کراس اوور در تریم‌ های Lux و Lux EX با ساعت هوشمند Chery عرضه می‌ شود، این دستگاه پوشیدنی به عنوان کلید هوشمند در اطراف مچ دست کاربر عمل می ‌کند.

این به کاربر اجازه می دهد تا از راه دور خودرو یا سیستم تهویه را روشن کند، شیشه ها و سانروف را باز کند و همچنین به کاربر اجازه می دهد به راحتی در صندوق عقب را باز و بسته کند. تیگو ۸ همچنین دارای ورود غیرفعال،  استارت غیرفعال و نگه داشتن ترمز است. همه این عملکردها در کنار هم استفاده از وسیله نقلیه را آسان تر می کند. شما با دیدن عکسهای تیگو ۸ به همه ی جذابیت های آن پی خواهید برد.

فضای درجه یک و لوکس در عکسهای تیگو ۸

شما در عکسهای تیگو ۸ شاهد کابین مجلل و منحصر به فرد آن خواهید بود.

همه مدل‌ های تیگو ۸ دارای صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی شش جهته با تنظیم حافظه هستند.

جالب است بدانید که صندلی ها به صورت ارگونومیک طراحی شده و دارای بالشتک با چگالی بالا هستند تا بهترین پشتیبانی را ارائه دهند. این امر به ویژه برای دو صندلی جلو که به گونه‌ ای طراحی شده ‌اند که حمایت بیشتری از لگن و بالاتنه دارند، صادق است.

جدا از فضای زیاد، چری اطمینان حاصل کرده است که از تمام امکانات رفاهی سر نشینان فراهم شده است. این شامل صندلی های عقب قابل تنظیم، سه پورت USB در سراسر کابین، یک پورت شارژ ۱۲ ولت در جلو و یک قفسه کت است.

امنیت بالای تیگو ۸

شما برای سفر کردن نیاز به یک وسیله ی نقلیه ی امن دارید که شما به راحتی می توانید آن را در تیگو ۸ بیابید.  تیگو ۸ دارای شش کیسه هوا به صورت استاندارد می باشد. این کیسه های هوا همه جانبه هستند و به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر حفاظت را برای همه سرنشینان ایجاد کنند. چری این نوآوری را حلقه نگهبان خود می نامد که سرنشینان را همیشه در امان نگه می دارد.

همچنین لیست کاملی از ویژگی‌های ایمنی که معمولاً در شاسی ‌بلند های بسیار گران ‌تر انتظار می ‌رود در این خودرو به چشم می خورد. این موارد شامل کنترل کشش (TCS)، کنترل پایداری چرخشی (RSC)، ترمزهای ABS با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و کمک ترمز اضطراری (EBA) است.

به منظور کمک به سرعت پارک، تیگو ۸ دارای کنترل فاصله پارک عقب (PDC)، دوربین دید عقب و نمای پارک ۳۶۰ درجه از دوربین های نصب شده می باشد.

علاوه بر این تیگو ۸ دارای قفل خودکار روی درایو، قفل ماشین از راه دور و بسته شدن خودکار شیشه ها، نظارت بر فشار باد لاستیک (TPM)، کمک سربالایی و کنترل سراشیبی (HAC) یک زنگ هشدار ضد سرقت و غیره می باشد که همه ی این موارد افراد را درباره ی شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو کنجکاو می کند.

کنترل هوشمند نور بالا در عکسهای تیگو ۸

چری تیگو ۸ پرو مجهز به سنسور نور است و به محض تاریک شدن هوا چراغ های جلو را روشن می کند. اما علاوه بر این شما در عکسهای تیگو ۸ هم شاهد هستید که به سیستم IHC مجهز شده است.

این سیستم می تواند خودرو های جلویی را تا فاصله ۴۰۰ متری با کمک دوربین تعبیه شده در پشت آینه وسط تشخیص دهد. در صورتی که خودرویی در نزدیکی وجود نداشته باشد، سیستم IHC فعال می شود و چراغ های جلو روی نور بالا تنظیم می شوند تا راننده حداکثر برد دید را داشته باشد.

اما اگر خودرویی نزدیک باشد، سیستم IHC چراغ ‌های جلو را خاموش کرده و به محض عبور خودرو، چراغ ‌های جلو دوباره روشن می شود. سیستم نوربالای خودکار، علاوه بر افزایش ایمنی تیگو ۸، می تواند برای سایر وسایل نقلیه نیز مفید باشد زیرا از تابش خیره کننده دیگر رانندگان (به خاطر شدت نور در حالت پرتو بالا) جلوگیری می کند.

دستیار ترافیک

برای رهایی از ترافیک آزاردهنده ای که باید رانندگان مدام با پدال گاز و ترمز درگیر باشند، تیگو ۸ با گزینه ای به نام TJA می تواند خیال رانندگان را راحت کند. این سیستم که برای سرعت‌های کمتر از ۶۰ کیلومتر در ساعت است، می‌تواند در صورت فعال شدن، پدال‌های گاز و ترمز را با حفظ فاصله ایمن تا خودروی جلویی فعال کند. این سیستم همچنین کنترل فرمان را برای حفظ حرکت خودرو بین دو خط فراهم می کند.

جمع بندی

می توان گفت که جدیدترین محصول چری، برند چینی ، آرزوهای بسیار بلند بالایی دارد. با دیدن عکسهای تیگو ۸ قطعا شما هم عاشق آن ها می شوید. این خودروی کامل مدرن به ویژگی های بسیار زیادی مجهز بوده که دل هر خریداری را می برد. امیدواریم که این مطالب در زمینه ی شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ پرو برای شما مفید واقع شده باشد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *