مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید ماشین چینی

با ۴۰ میلیون چه ماشینی بخریم؟ محصولات تیگو و آریزو چینی یا خودروی ایرانی؟

اگر این چند وقته قصد خرید ماشین چینی کرده باشید، حتما این حس سردرگمی برای شما هم پیش آمده است. که کدام را انتخاب کنم، با این تنوع زیاد بازار و البته قیمت سرسام آور و در بیشتر موارد غیر منطقی، قطعا انتخاب‌هایی که پیش رویمان داریم هم زیادند و هم بسته به کلاسی که مورد نظرمان است. کم! اگر بخواهیم بودجه کم و متوسط را هدف قرار دهیم، به تعداد زیادی خودروی چینی و البته ساخت وطن بر می‌خوریم. آسیا خودرو هوشمندانه ترین راه برای خرید خودروی شماست. ما به شما کمک می کنیم خودروی جدیدتان را با آگاهی کامل انتخاب کنید. و ماشین بعدی خود را با مشخصات مورد نظرتان، سریع و آسان بخرید.

موارد مهم برای خرید ماشین چینی

برای اینکه بتوانید در خرید ماشین چینی راحت‌تر تصمیم بگیرید، با مطلب زیر همراه باشید.

ظاهر و تنوع برای خرید ماشین چینی

خب اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ظاهر خودرو برایشان مهم است. همین اول بگوییم که باید به سراغ خودروهای چینی بروید. البته نیازی هم به گفتن نیست و اگر نگاهی بی‌اندازید، خواهید دید که از نظر ظاهری محصولات چینی به هیچ عنوان قابل قیاس با محصولات وطنی نیستند. حالا اسمش را تقلید می‌گذارید، باید اعتراف کنیم که خودروهای ساخت وطن از نظر ظاهر حرفی آنچنانی برای گفتن در برابر چینی‌ها ندارند. یک مقایسه ساده انجام می دهیم، ۲۰۷ را در نظر بگیرید. یک خودروی محبوب در میان جوان‌ها  تقریبا چند سالی می باشد که همین شکلی در خیابان‌ها ظاهر می‌شود. اما در همین کلاس هاچ بک‌های چینی زیادی مثل ام وی ام ۳۱۵ که کمی هم گران‌تر می باشد. خواهید دید که قطعا ظاهر زیباتری دارند.

این برتری ظاهری فقط مرتبط به فضای بیروی و بدنه نمی‌شود. از حق که نگذریم اتاق و صندلی محصولات چینی هم زیباتر هستند. ظاهرا چینی‌ها کارشان را خوب بلدند. ولی همه چیز که ظاهر نمی‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی عصر خودرو - شرایط فروش محصولات چری ویژه فرهنگیان اعلام شد

قدرت موتور برای خرید ماشین چینی

برای داشتن قدرت باید قید خیلی چیزها چون زیبایی ظاهری و امکانات فرعی را بزنید. مخصوصا اگر بخواهید انتخاب وطنی داشته باشید. دیگر اوج ظاهر و زیبایی محصولات وطنی را می‌توان در ۲۰۷ و نهایتا سورن یافت. مگر اینکه دست به جیب شوید و مقدار مشخصی خرج کنید.

وقتی بودجه تا بالا در نظر گرفته می‌شود، انتخاب‌هایی چون شاسی بلندها افزایش می‌یابد. شاسی بلند دوست‌ها، که تعدادشان کم هم نیست می‌توانند در این محدوده قیمتی از انواع چینی چون تیگو X33 و آریزو خریداری کنند. محصولاتی که مشابه وطنی ندارند و از این رو یکه تاز می‌شوند.

پس در واقع این شما هستید که باز هم در این رده و در بین محصولات موجود باید انتخاب کنید. چون اگر بحث قدرت است، می‌توان بر اساس تجریه صاحبان این خودروها گفت که محصولات چینی هم رده محصولات وطنی چیز زیادی نه تنها کم ندارند، بلکه در بسیاری از موارد برتری هم نشان می‌دهند.

ترجیح میدم ماشینم ظاهر نداشته باشه!

این جمله را حتما بسیار شنیده‌اید. البته واقعا مساله مهمی است و شاید بتوان آن را یکی از مهمترین دلایلی دانست که هموطنان عزیزمان را وا می‌دارد از بین محصولات ایرانی انتخاب داشته  باشند.

متاسفانه با وجود فراوانی خودروهای چینی در بازار و البته خیابان‌ها، هنوز به قدری که باید پشتیبانی لازم از آن‌ها وجود ندارد. بسیاری از اینکه نمایندگی‌های مربوطه هزینه‌های بسیاری بالایی را برای انجام کارهای ساده‌ای چون تعویض فیلتر هوا یا تنظیم باد لاستیک‌ها دریافت می‌کنند، شاکی هستند. قطعات این خودروها در مقایسه با محصولات مشابه به ویژه در رده‌های پایین بسیار گران‌تر بوده و کمتر یافت می‌شوند. به‌علاوه تعداد تعمیرگاه‌هایی که خودروهای چینی را برای تعمیر بپذیرند، هنوز به اندازه کافی زیاد نیست و در بیشتر موارد صاحبان خودرو مجبورند که به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و هزینه‌های بیشتری بپردازند. پس در این حوزه، انتخاب یک خودرو از برندهای ایرانی قطعا به نفعتان تمام خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در شرک آسیا خودرو تماس بگیرید.

خودرو چری | اخبار،‌ مقالات و ویدیو‌ها

من عاشق عوض کردن ماشین هستم

متاسفانه به دلیل سیاست‌هایی که بر بازار خودرو از سوی تولید کنندگان و وارد کنندگان حاکم می باشد. قیمت خودروی‌های چینی پس از خرید و به اصطلاح دست دوم شدن بسیار بیشتر از آنچه باید پایین می‌آید و همین امر خریداران را متضرر می‌کند. با اینکه نباید از خرید و فروش خودرو (منظور خرید و فروش خودروی شخصی) انتظار سود آوری داشت. اما قطعا هیچکس دلش نمی‌خواهد که ضرر زیادی هم کند. پس اگر می‌خواهید تا خودرویی که می‌خرید پس از دست دوم شدن هنوز هم مشتری‌های زیادی داشته باشد و در فروشش به مشکل بر نخورید، انتخابی غیر از وطنی‌ها نخواهید داشت. به‌علاوه در بین خودروهای وطنی دست دوم انواعی که مصرف کمتری دارند، بیشتر رونق دارد.

خرید ماشین چینی در آسیا خودرو

در سایت آسیا خودرو به راحتی می توانید مراحل آسان ما را برای خرید آنلاین ماشین خود دنبال کنید ، به قسمت محصولات بروید» نقد و بررسی جدیدترین مدل های ماشین را مطالعه کنید. با کارشناسان ما تماس بگیرید و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. پرداخت خود را انجام دهید و ماشین دلخواه تان را سوار شوید.

کلام آخر

ولی در آخر باز هم می‌گوییم، این شمایید که باید تصمیم بگیرید. اگر دوست دارید خودرویی که می‌خرید حداقل از نظر امکانات جانبی یا ظاهر در سطح خودروهای جهانی باشد، محصولات چینی در این زمینه واقعا بهتر عمل کرده‌اند.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی و شرایط محصولات تیگو و آریزو به سایت آسیا خودرو مراجعه و با ما تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *