مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تیگو 8

 چری تیگو ۸ -chery tiggo8 کی وارد ایران می شود؟

خودرو چری تیگو ۸ یکی از خودروهایی است که به تازگی به مرحله تولید رسیده است. این خودرو که محصول یک شرکت چینی است در سال ۲۰۲۰ به تازگی وارد مرحله عرضه شد. مدیران خودرو یکی از شرکت های بزرگی است که پرچمداری واردات این خودرو را در دست گرفته است و در حال حاضر معرفی این خودرو را انجام داده و سپس جهت تست این ماشین را به پیست اتومبیل رانی آزادی تهران برده و آن را مورد آزمایش و ارزیابی قرار داده است.

مشخصات و ویژگی های کلی چری تیگو ۸

مشخصات و ویژگی های کلی این خودرو می تواند باعث جلب نظر بسیاری از دوست داران خودروهای SUV یا به اصطلاح شاسی بلند شود. معمولا این ماشین ها از لحاظ ارتفاع بلندتر از سدان های معمولی هستند و بالطبع ویژگی ها و آپشن های بیشتری نیز دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

۱-میزان امنیت

امنیت خودرو چری تیگو ۸ با وجود بدنه محکم خودرو، ایربگ یا همان کیسه های هوا که هم در قسمت جلو و هم در قسمت های جانبی قرار گرفته اند به طور کامل تامین می شود.

۲-آپشن های خودرو

دومین مورد در خصوص آپشن هایی است که این ماشین دارد. وجود نمایشگر لمسی ۹ اینچی برای پاسخگویی به تلفن، نمایش پلی لیست موزیک، پخش ویدئو، نمایش تصویر پشت ماشین در هنگام دنده عقب و…، غربیلک فرمان دکمه دار به جهت راحتی و آسایش راننده و…همگی جز آپشن های خودرو تیکو ۸ چری محسوب می شوند.

۳-ویژگی های موتور تیگو ۸ چری

موردی بعدی که می توان در خصوص آن کنجکاو بود مربوط به ویژگی های فنی و موتور خودرو چری تیگو ۸ است. مسلما قدرت، شتاب و همچنین سرعت یک ماشین به موتور آن بستگی دارد. میزان ظرفیت موتور تیگو ۸ چری برابر ۱۵۰۰ سی سی است و این در حالی است که به علت وجود موتور توربوشارژی که این خودرو دارد، باز هم سرعت و شتاب زیادی را شاهد خواهیم بود. مورد بعدی قدرت موتور است که حدود ۱۵۰ اسب بخار است. این میزان قدرت موتور در نگاه اول برای یک خودرو SUV یا شاسی بلند به نظر ضعیف است، اما به علت طراحی منحصر به فرد تیگو ۸ چری، این میزان قدرت نه تنها کم نیست، بلکه حتی کافی و مناسب نیز است. میزان گشتاوری خودرو نیز بر روی شتاب و سرعت آن به صورت مستقیم تاثیرگذار است که در تیگو ۸ برابر ۲۳۰ نیوتن است.

۴-نمای جلوی خودرو

مورد بعدی که مربوط به نمای جلویی خودرو می شود، شامل جلو پنجره، سپر، چراغ ها و…است. به علت بزرگ بودن سپر، نمای ظاهری خودرو حالتی خشن به خود می گیرد. چراغ ها نیز کشیدگی منحصر به فرد خود را دارند. وجود دی لایت که به صورت خطی و ظریف زیر چراغ ها قرار گرفته است، سبب زیبایی دو چندان ظاهر خودرو شده است. جلو پنجره مشبک و بزرگ نیز به همراه سپر خودرو سبب می شود خودرو ظاهری مستحکم تر پیدا کند.

۵-نمای پشت خودرو

مورد بعدی در خصوص نمای عقبی خودرو چری تیگو ۸ است. چراغ های پشت نیز همچون چراغ های جلو کشیدگی دارند. خروجی های کرومی اگزوز نیز در دو گوشه سپر ماشین و به صورت کاملا کشیده قرار گرفته اند. تمامی این موارد سبب می شوند تا خودرو حالت خشن و تهاجمی که دارد را حفظ کند و به بیننده نیز انتقال دهد.

۶-فضای داخل کابین

یکی دیگر از مواردی که در هر خودرویی اهمیت زیادی دارد، مربوط به فضای داخلی کابین خودرو می شود. جنس روکش صندلی ها از چرم با کیفیت و درجه یکی است که احساس خوبی را به سرنشینان وارد می کند، طراحی روکش های درب ها نیز به حدی زیبا و شیک هستند که می توان آن ها را با خودروهای به روز اروپایی مقایسه کرد. وجود صفحه نمایش در عوض کیلومتر شمار نیز از جمله دیگر ویژگی های ممتاز این خودرو است.

چری تیگو ۸ کی وارد ایران می شود؟

در خصوص اینکه خودرو تیگو ۸ چری چه زمانی وارد ایران می شود، نظرات مختلف و متفاوتی وجود دارد. مسلما بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند پول خود را صرف خرید یک ماشین خارجی نو و جدید کنند، تا آن که بخواهند یک ماشین خارجی دست دوم و قدیمی تر را بخرند. در چنین شرایطی زمان دقیق ورود این خودرو به کشور اهمیت بسیاری پیدا می کند.

مدیران خودرو که یکی از بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده خودرو در کشور محسوب می شودبه محض تولید خودرو چری تیگو ۸ در کشور چین و همچنین ورود این خودرو به بازارهای داخلی چین و دیگر کشورها، چند عدد از این خودروها را خریداری کرد و سعی کرد تا این ماشین را در آب و هوای ایران و همچنین جاده های کشور مورد آزمون و بررسی قرار دهد.

در صورتی که این خودرو بتواند از این آزمون ها با موفقیت بیرون بیاید، مدیران خودرو واردات این ماشین را شروع کرده و سپس خط تولید آن را در داخل کشور راه اندازی خواهد کرد. در این بین گروه تجاری آسیا خودرو که محصولات مدیران خودرو و ایران خودرو را به فروش می رساند، خودرو تیگو ۸ چری را به محض ورود به بازار ایران در لیست خودروهای قابل فروش خودش خواهد گذاشت و شما می توانید با شرایطی کاملا استثنایی و ویژه این خودرو را خریداری نمایید.

طبق خبرهایی که از منابع مختلف و موثق دریافت شده است، واردات خودرو چری تیگو ۸ به ایران از آذر ماه آغاز خواهد شد؛ بنابراین در صورتی که هنوز خودرو مورد نظر خود را خریداری نکرده اید، بهتر است مدتی صبر کنید و به محض ورود تیگو ۸ چری به بازار ایران، آن را خریداری نمایید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *