مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
شرکت خودروسازی چری

چری برای کدام شرکت است

شرکت خودروسازی چری از سال ۱۹۹۷ میلادی فعالیت خود را در منطقه آنهوی چین شروع کرد و بر روی محصولات مینی ون، کراس اوور، سواری فعالیت می کند. شرکت چری در سال ۲۰۱۲ با تولید ۵۹۰ هزار دستگاه انواع خودرو، موفق شد جایگاه دهمین خودروساز بزرگ در کشور چین را از آن خود کرد. نمایندگی آسیا خودرو ارائه‌دهنده محصولات چری می‌باشد. جهت خرید محصولات چری می‌توانید به سایت مراجعه کنید.

تاریخچه چری

شرکت خودروسازی چری یک شرکت تحت کنترل کشور چین بوده که فعالیت خود را از اوایل هزار سوم میلادی آغاز کرد. از نخستین محصولات چری می توان به فنگ یون اشاره نمود که با استفاده از شاسی سیات ساخته شد. این شرکت فقط نمونه‌های ارزان قیمت را می ساخت و با صادرات نمونه های تولیدی به کشور‌های فقیر و با اقتصاد مشابه چین، دایره فعالیت خود را به خارج از مرز‌های چین بیشتر کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ نخستین خط تولید خارج از کشور خود را در کشور روسیه افتتاح کرد.

شرکت مدیران خودرو برند چری

شرکت خودروسازی چری به‌عنوان یک شرکت بزرگ در کشور چین شناخته شده و جزو بزرگترین تولید کنندگان خود را در کشور چین محسوب می شوند. در سال‌های اخیر شرکت چری با نگرش جدید بین المللی شدن و ارزی رقابت نهاده در جذب نیروهای متخصص از دیگر خودروسازان تراز اول دارد. شرکت چری با بیش از ۲۰ محصول در بیش از ۸۰ بازار بزرگ بین المللی حضور دارد و توانسته بزرگترین مرکز تست خودرو در آسیا را بنیان گذاری کند.

به عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو CHERY و MVM با حضور در عرصه فروش خودروهای کمپانی ذکر شده نه تنها موجب حضور خودرو های به روز و منحصر به فرد شده بلکه سبب شکسته شدن محدودیت قیمت‌ خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی این صنعت شده است.

خودرو‌های شرکت چری

این شرکت در حاضر انواع خودروهای هاچ بک، کراس اوور، سدان‌ و همچنین تولید خودرو‌های الکتریکی را در دستور کار خود قرار داده است.

کمپانی چری به واسطه همکاری با شرکت مدیران خودرو حضور فعالی در کشور ما داشته است. و طی دهه ۸۰ و ۹۰ شمسی بسیاری از تولیدات متفاوت برند چری وارد بازار ایران شده است. در دهه ۸۰ عرضه خودروهای چری قدیمی همچون چری ویانا بوده ایم اما فروش محصولات چری در دهه ۹۰ به ویژه با ارائه محصولات جدید با رونقی پیش از پیش روبرو شد.

برخی از مدل‌های برند های شرکت خودروسازی چری

تیگو ۵

تیگو ۵ شاسی بلند جدید چری از نوع شهری با ابعاد نسبتاً خوب می باشد. که از سال ۲۰۱۴ محصولات شرکت چری قرار دارد. این محصول سال ۱۳۹۵ کشورمان شد و پس از مدتی با ارائه نسخه فیس لیفت با حضور خود در ایران ادامه داد. چری تیگو ۵ از پیشرانه ۴ سیلندر طبیعی دو لیتری با قدرت ۱۳۸ اسب بخار و گشتاور ۱۸۲ نیوتن متر نیرو میگیرد. توان حاصل از این پیشرانه توسط یک جعبه دنده ۷ سرعته سی سی وی تی اتوماتیک راهی چرخهای جلو خواهد شد. تیگو ۵ در تیپ های مختلف وارد بازار کشورمان شده اند که اکسلنت آن به عنوان مدل فول آپشن از تجهیزات ایمنی و رفاهی برخوردار می باشد:

۴ کیسه هوا، نمایشگر ۷ اینچی، سیستم تهویه خودکار دوگانه، کروز کنترل دی لایت و… برخوردار می باشد.

تیگو ۷

تیگو ۷ به عنوان یک شاسی بلند تقریبا لوکس و مدرن از سال ۲۰۱۷ در سبد محصولات شرکت خودروسازی چری قرار گرفته و به واسطه‌ی از ظاهر مدرن و نیز بهره مندی از امکانات رفاهی مناسب مورد استقبال مشتریان گردید. این خودرو جایگاه خود را در میان شاسی بلند های حاضر در بازار ایران پیدا کرد. همچنین خودرو پس از مدتی از شروع عرضه در چین به نیست تولیدات شرکت مدیران خودرو را پیدا کرد.

چری تیگو ۷ نیروی خود را از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ مشترک با آریزو ۵ توربو دریافت می کند. توان خروجی  معادل ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور می باشد و توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه به سوی چرخ‌ها جلو فرستاده می‌شود.

آریزو ۶

شرکت خودروسازی چری خودروهای سدان خود را با نام آریزو به بازار عرضه می کند. این کمپانی در نمایشگاه خودرو پکن سال ۲۰۱۸ از خودروی ایران و آریزو جی ایکس رونمایی کرده که در ایران با نام آریزو ۶ شناخته شده است. این خودرو از نظر پیشرانه با چری تیگو ۷ برابری می‌کند و ایده‌ای از کیا اپتیما محسوب می‌شود. این خودرو از نظر ابعاد تفاوتی چشمگیر آریزو ۵ ندارد. آریزو ۶ به تیپ‌ ترونیک ۹ دنده مجهز است در حالی که آریزو ۵ دارای تیپ ترونیک ۷ دنده می باشد. این سدان چینی ۱۴۷ اسب بخار قدرت دارد و ویژگی های مانند سنسور نقطه کور، تریم داخلی کرمی و سنسور های همرنگ بدنه در نسخه مونتاژ آن حذف شده است.

آریزو ۵

آریزو ۵ یک خودروی سدان جمع و جور شهری می باشد. که به عنوان نسل جدید چری یا همان ام وی ام ۵۵۰ از سال ۲۰۱۶ وارد بازار کشور چین گردید. مدتی پس از ورود این خودرو به بازار چین از سوی مدیران خودرو به جاده های کشورمان راه یافت. چری آریزو ۵ یک پیشرانه تنفس طبیعی یک و نیم لیتری با توان ۱۱۶ اسب بخار و گشتاور ۱۴۱ نیوتن‌متر مجهز گردیده بود.

این نیرو توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی و یا سی وی تی اتوماتیک به سوی چرخهای جلو فرستاده می شود. اما بعد از مدتی شرکت مدیران خودرو اقدام به عرضه چری آریزو ۵ با موتور توربوشارژ کرد. این مدل جدید را آریزو ۵ توربو می‌نامند. پیشرانه چری آریزو ۵ توربو نیرویی برابر با ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند که توسط جعبه ۷ سرعته اتومات روانه چرخ های جلو می شود.

کلام آخر

نمایندگی آسیا خودرو، انواع محصولات شرکت خودروسازی چری را به صورت نقد و اقساط بلند مدت به فروش می رساند. جهت اطلاع بیشتر میتوانید برای خرید محصولات چری به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *