مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
آسیا خودرو

چرا آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶)؟

به زودی اسامی افرادی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام کرده بودند تا یکی از خودروهای محصولات چری را به صورت نقد از مدیران خودرو خریداری کنند، با قرعه کشی مشخص شده و این افراد باید جهت تکمیل مدارک و فرایند خرید و پرداخت، یکی از نمایندگی های مدیران خودرو را انتخاب نمایند. مطمئنا تمام متقاضیان به دنبال انتخاب نمایندگی فروشی هستند که بتواند تمام نیازهای شان را در کوتاهترین زمان ممکن رفع کرده ونگرانی های آنها را در خصوص مراحل خرید، تحویل خودرو و خدمات پس از فروش برطرف نماید.

طی سال های اخیر آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶) به عنوان یکی از برترین نمایندگان فروش خودرو با سابقه درخشان چند ده ساله در ارائه محصولات مدیران خودرو نشان داده که دغدغه این شرکت تنها فروش خودرو نیست، بلکه هدف اصلی آن، جلب رضایت و خرسندی هرچه بیشتر مشتریان است که موجب شده جهت خرید نقد و اقساطی خودرو و دریافت خدمات پس از فروش به این شرکت اعتماد کنند.

شرکت آسیا خودرو توانسته با بهره گیری از مهارت و تجربه بالای متخصصین و کارشناسان فروش خود، علاوه بر ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه خرید خودرو، بهترین خدمات تخصصی فروش و تعمیرات خودرو را به همه خریداران با هر توانایی مالی ارائه دهد.

 

مزایای انتخاب آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶) جهت تکمیل ثبت نام و تحویل خودرو

با انتخاب آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶) به عنوان نمایندگی رسمی مدیران خودرو جهت تکمیل فرایند خرید و تحویل خودرویی که در قرعه کشی برنده شدید می توانید مطمئن باشید که خدمات زیر را با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد:

 

دسترسی آسان به شعب در سراسر تهران جهت تکمیل ثبت نام و تحویل خودرو

نمایندگی فعال آسیا خودرو کد ۳۶۶ در شرق شهر تهران آماده خدمات رسانی برای ثبت نام و تحویل خودرو به متقاضیان عزیز است. همچنین آسیا خودرو با چندین شعبه فروش و تعمیرگاه تخصصی در سراسر تهران امکان برخورداری از خدمات پس از فروش سریع و باکیفیت را برای هموطنان عزیز فراهم نموده است.

 

تحویل اختصاصی خودرو با امکان تست و بررسی موارد فنی خودرو

با انتخاب نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶ از تحویل اختصاصی خودرو و خدمات منحصر بفردی طی فرایند تحویل برخوردار خواهید شد که مهمترین آنها عبارتند از:

  • امکان تست فنی و برق خودرو در محل شعب،
  • امکان رزرو تست درایو با هماهنگی قبلی،
  • کارواش تخصصی نانو،
  • پر کردن رایگان باک بنزین هنگام تحویل خودرو،
  • مشایعت ویژه با تقدیم گل و هدیه ویژه به رسم یادبود،
  • اسنپ رایگان برای رفت و آمد مشتریان در صورت نیاز،
  • سرویس تحویل در درب منزل،
  • امکان تکمیل ثبت نام و ارسال مدارک به صورت غیرحضوری برای متقاضیان سراسر کشور

 

خدمات فروش غیرحضوری توسط کارشناسان مجرب و حرفه ای

آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶) برای آن دسته از متقاضیانی که در تهران حضور ندارند، امکان تکمیل مراحل ثبت نام، پرداخت، ارسال مدارک و خرید را از طریق سایت و به صورت غیرحضوری نیز فراهم کرده است.

بنابراین، اگر از سراسر کشور در قرعه کشی شرکت کرده و برنده شدید نیازی نیست جهت تکمیل فرایند تا زمان تحویل خودرو به صورت حضوری به شعب آسیا خودرو در تهران مراجعه کنید.

فقط کافی است نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶ را به عنوان نمایندگی برگزیده خود در سایت انتخاب کرده و از طریق راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان ما در تماس باشید.

کارشناسان آسیا خودرو در تمامی مراحل ثبت نام و تکمیل مدارک تا دریافت خودرو درب منزل با شما در تماس هستند و تمام راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار می دهند.

با خدمات غیر حضوری آسیا خودرو، نگران نهایی شدن خرید خودرو و تحویل گرفتن آن در شهرستان ها نباشید. تمامی مراحل به صورت کاملا رایگان انجام گرفته و خودروی مورد نظرتان نیز به شهرستان محل سکونت شما ارسال می شود.

خدمات پس از فروش در تعمیرگاه های تخصصی چری

خدمات نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶ فقط به فروش خودرو محدود نمی شود. کارشناسان ما حتی پس از خرید خودرو نیز شما را تنها نمی گذارند.

ارائه خدمات پس از فروش و و پشتیبانی از مشتری از مهمترین اهداف مجموعه آسیا خودرو بوده و در این راستا تعمیرگاه های تخصصی محصولات چری را در سراسر تهران فعال نموده تا به بهترین نحو ممکن خدمات تعمیر و نگهداری از محصوات مدیران خودرو برای خریداران ارائه شود.

خریداران محصولات مدیران خودرو می توانند از طریق سایت اسیا خودرو یا تماس با کارشناسان، زمان مناسب جهت تعمیر تخصصی خودروی خود را در تعمیرگاه ها رزرو کرده و از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوند.

 

پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناسان آسیا خودرو

کارشناسان اسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶)آماده ارائه خدمات تخصصی مشاوره، پاسخگویی به سوالات و همچنین بررسی مشکلات و رسیدگی به شکایات مشتریان به صورت ۲۴ ساعته هستند.  اولویت اصلی این مجموعه، ارائه خدمات باکیفیت در جهت تکریم مشتریان و رضایتمندی آنها است.

 

روش های برقراری ارتباط با کارشناسان آسیا خودرو (نمایندگی مدیران خودرو کد ۳۶۶)

برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با کارشناسان ما می توانید به سایت  asiakhodro.ir یا صفحه اینستاگرام asiakhodro@ مراجعه کنید. همچنین می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره تخصصی  فروش شبانه روزی آنها بهره مند شوید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *