مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
خرید محصولات تیگو و آریزو

چرا محصولات تیگو و آریزو رو از آسیا خودرو بخریم؟

خرید خودروهای لوکس و شاسی بلند، مدت هاست که بازار خودروهای دنیا را فرا گرفته است و مصرف کنندگان ایرانی بیشتر خواهان خرید این نوع خودروها می باشند، به طور کلی این خودروها تسلط بهتری برای راننده فراهم می کند. به جرات می توان گفت که این روزها خرید محصولات تیگو و آریزو از بهترین گزینه های خرید در این نوع بازارها است. این خودروها امکانات مناسبی دارند و سواری آن ترم و راحت و کم استهلاک می باشد.

معرفی شرکت آسیا خودرو

آسیا خودرو بهترین راه برای خرید خودروی شما می باشد و به شما کمک می کند تا خودروی جدید همراه با آگاهی کامل انتخاب کنید و خودرو خود را با مشخصات مورد نظرتان سریع و آسان بخرید. در این سایت میتوانید آخرین اطلاعات و جدیدترین خودروها و همین طور مشخصات فنی آن ها را مطالعه کنید و در ادامه نیز با توجه به آپشن ها و امکانات هر خودرو را آگاهانه و هوشمندانه انتخاب کنید.

شرکت آسیا خودرو از برترین شرکت های فروش خودرو است و با توجه به تجربه چندین ساله در این زمینه و ارائه محصولات دو برند بزرگِ ایران خودرو و مدیران خودرو را بر عهده دارد. هدف این شرکت، نخست فروش خودروهایی با کیفیت مطلوب و بعد جلب رضایت و خرسندی هرچه بیشتر مردم ایران بعد از خرید خودرو می باشد.

شرایط خرید از آسیا خودرو برای خرید محصولات تیگو و آریزو

شرکت آسیا خودرو با همکاری با بهترین تولیدکننده های خودرو توانست شرایطی را فراهم کند که افراد با هر توانایی مالی و هر نوع سلیقه خاصی بتوانند بهترین خودروهای ممکن مانند انواع پژو، دانگ فنگ، چری، ام وی ام و هایما را بتوانند به راحتی تهیه کنند. شما میتوانید با مراجعه به شرایط فروش محصولات این شرکت اقدام به خریداری آن ها کنید.

 

طرح عمومی و سازمانی فروش اقساطی محصولات آسیا خودرو

در طرح عمومی فروش اقساطی افراد می توانند با پرداخت ۴۰ تا ۵۰ درصد از قیمت خودرو، خرید خود را انجام دهند.

در طرح سازمانی جهت رفاه حال بازنشستگان، فرهنگیان، کادر درمان و پزشکی و سایر افرادی که شاغل در سازمان ها و ارگان ها می باشند تا بتوانند با اطمینان خاطر و به راحتی خودرو مورد نظر خود را تهیه کنند. جهت اطلاع بیشتر می توانید به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید.

اگر علاقه به خرید محصولات تیگو و آریزو دارید، اطلاعات زیر می تواند کمک بسیاری به انتخاب درست شما کند.

خرید محصولات تیگو و آریزو

در این بخش به چند خودرو از خودروهای تیگو می پردازیم:

۱. تیگو ۸ پرو

دارای ظرفیت ۷ نفره می باشد، تک دیفرانسیل، موتور توربو ۴ سیلندر است و حجم آن ۱۵۹۸ سی سی، قدرت آن ۱۹۷ اسب بخار، تولید گشتاور ۲۹۰ نیوتن، این خودرو شتاب بالایی دارد بطوریکه ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پر میکند. جعبه دنده آن ۷ سرعته دو کلاچه می باشد و حجم باک آن ۵۱ لیتر است.

امکانات دیگر این خودرو؛

کروزکنترل تطبیقی، سامانه ترمز گیری خودکار در مواقع بروز خط، رادار نقطه کور و کنترل خطوط حرکتی، دوربین ۳۶۰ درجه، امکان تغییر وضعیت صندلی شاگرد توسط سرنشینان عقب، گرم کن و سرد کن صندلی های جلو، سیستم‌ صوتی  سونی، صندلی های برقی، قابلیت باز شدن درب برقی صندوق عقب با حرکت پا، سنسور باران، سیستم اتوهلد یا همان سیستم جلوگیری از عقبگرد خودرو را داراست.

برای اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه فروش سایت مراجعه کنید.

۲.تیگو ۵

تیگو ۵ دارای دیفرانسیل جلو، قدرت موتور ۱۳۸ اسب بخار، گشتاور ۱۸۲ نیوتن، شتاب ۱۳ ثانیه در صد کیلومتر، گیربکس ۷ دنده اتوماتیک، مصرف سوخت آن ۸.۹ در ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک ۵۵ لیتر می باشد.

امکانات دیگر این خودرو؛

سانروف، ورود بدون کلید، دی لایت، کلید استارت، کروزکنترل، صندلی برقی راننده، سنسور عقب، دوربین عقب، سنسور پارک جلو، تهویه اتوماتیک دوگانه و… از امکانات خودروی تیگو ۵ می باشد.

برای اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه فروش سایت مراجعه کنید.

۳. تیگو ۷

تیگو ۷ دارای دیفرانسیل جلو، قدرت موتور ۱۴۷ اسب بخار، گشتاور حداکثر ۲۱۰ نیوتن، ۶ سرعته دو کلاچه، حجم باک ۵۷ لیتر، مصرف سوخت ۶.۵ به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، شتاب صفر تا صد آن نیز ۱۰.۹ ثانیه می باشد.

امکانات دیگر این خودرو؛

سقف پارانومیکی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین جلو و عقب داینامیک، سنسور پارک، گرمکن صندلی برای سرنشینان جلو، کنترل سیستم صوتی برای غربیلک فرمان، کروزکنترل و… از دیگر امکانات خودروی تیگو ۷ می باشد.

برای اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه فروش سایت مراجعه کنید.

در این بخش به چند خودرو از خودروهای آریزو می پردازیم:

۱. آریزو ۵

خودروی آریزو ۵ دارای قدرت ۱۴۷ اسب بخار، گشتاور ۲۱۰ نیوتن، گیربکس ۷ سرعته، حجم باک آن نیز ۴۸ لیتر، دارای دیفرانسیل جلو، شتاب آن به ازای هر صد کیلومتر ۹.۸ ثانیه، مصرف سوخت ۶.۹ در صد کیلومتر، تعداد سرنشین ۵ نفر می باشد.

امکانات دیگر این خودرو؛

سیستم استارت و ورود بدون کلید، سانروف برقی، کنترل سیستم صوتی برای غربیلک فرمان، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، سیستم کمکی پارک، استاندارد آلایندگی، چراغ راهنمایی کننده تا درب منزل از دیگر امکانات خودروی آریزو ۵ می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه فروش سایت مراجعه کنید.

۲. آریزو ۶

خودروی آریزو ۶، دارای قدرت ۱۴۷ اسب بخار، گشتاور ۲۱۰ نیوتن، دارای گیربکس ۹ سرعته، استاندارد آلایندگی یورو ۵ پلاس، شتاب ۹.۲ ، حجم باک ۴۸ لیتر، دیفرانسیل جلو می باشد.

امکانات دیگر این خودرو؛

صندلی های جادار با روکش چرم، خروجی تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، طراحی داخلی مدرن، مانیتور ۹ اینچی، مجهز به کروزکنترل، نمایشگر پشت فرمان، فرمان برقی و… است.

برای اطلاع از قیمت، می توانید به صفحه فروش سایت مراجعه کنید.

کلام آخر

شرکت آسیا خودرو با سابقه طولانی در تلاش بوده تا شما راحت تر بتوانید بین خودروهایی که برای خرید آن ها تصمیم نهایی را نگرفته اید، انتخاب درست و شایسته ای داشته باشید.

شما می توانید برای خرید محصولات تیگو و آریزو و دیگر خودروها به سایت آسیا خودرو و یا نمایندگی های آن مراجعه فرمایید.

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *