مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت انواع مدل های x22 mvm

چرا Mvm x22 بخریم؟

چند سالی است که در بازار های جهانی و البته بازار ایران، ماشین های کراس اور از جمله Mvm x22 خیلی محبوب شده اند و البته فروش خیلی زیادی نیز داشته اند. امروز می خواهیم این کراس اور را که در رنج قیمتی مناسبی به بازار عرضه شده و فروش خیلی خوبی را تجربه کرده بررسی کنیم.

ام وی ام ایکس ۲۲ که در واقع همان چری تیگو۲ توسط مدیران خودرو تحت برند ام وی ام به بازار عرضه شد و توانست نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

در ادامه مقاله به بررسی مشخصات فنی، آپشن ها و ظاهر Mvm x22می پردازیم تا ببینیم آیا خرید x22 اتومات اقساطی ارزش بالایی دارد یا خیر.

طراحی Mvm x22

طراحی جلو ام وی ام ایکس ۲۲ نسبت به رقبایش اسپورت تر و جدید تر است. چراغ ها و جلو پنجره آن نیز خیلی شبیه تیگو ۴ است. روی کاپوت این کراس اوور، دو رگه طراحی شده که چهره آن را از سادگی دراورده است. رینگ هایی که روی این مدل استفاده شده، ۱۶ انیچی کرومیک با ۱۰ پره و است که طراحی خوب و اسپرتی دارد.

نکته ی خوب Mvm x22 این است که برخلاف بعضی از خودرو های چینی که فقط اسم شان کراس اور است، ارتفاع از سطح زمین آن بالا است و سعی کرده ارتفاع آن بالاتر از هاچ بک های معمولی باشد. جالب است بدانید که ارتفاع این ماشین از پژو ۲۰۰۸ و رنو ساندرو استپ وی نیز بیشتر است.

مدل های ام وی ام ایکس ۲۲

Mvm x22 با مدل های مختلفی به بازار عرصه شده که پر طرفدارترین آن مدل لاکچری و اکسلنت اسپورت است. در مدل لاکچری، سقف ماشین با بدنه یک رنگ است ولی در مدل اسپورت، سقف دو رنگ طراحی شده است.

مدل لاکچری و اسپورت هردو روف رک دارند اما در مدل اسپورت بکاپ نیز وجود دارد و یک مقداری سپر عقب آن هم اسپورت تر است.

تغییرات مدل های مختلف Mvm x22 ظاهری است و از نظر فنی تغییر خاصی ندارد. طراحی پشتی ام وی ام ایکس ۲۲ باید بگوییم انقدری که جلو اش تهاجمی و اسپورت است طراحی نشده ولی باز کماکان نسبت به رقبایی که در این رده دارد خیلی متفاوت تر است. در کل، نمای پشت خیلی ساده تر از نمای جلو آن است.

صندوق عقب Mvm x22

نکته مثبت ایکس ۲۲ نسبت به رقبایش و مخصوصا رنو ساندرو، صندوق عقب عمیق و البته جادار آن است که حدودا ۴۲۰ لیتر حجم دارد و یک چمدان بزرگ به راحتی در آن قرار می گیرد. صندوق عقب جادار جزو نکات مثبت این کراس اور است درحالیکه معمولا کراس اور ها خیلی صندوق بزرگی ندارند.

صندلی های عقب

خب صندلی عقب ام وی ام ایکس ۲۲ نسبتا راحت است و برای پا و سر فضای خوبی دارد. جالب است بدانید فضای کابین ام وی ام ایکس ۲۲ از ایکس ۳۳ که یک سگمنت بالاتر از ایکس ۲۲ قرار دارد، کمی بیشتر است و نکته خوبی که در مورد Mvm x22 وجود دارد این است که شیشه آن یک تیکه است و وسط آن چیزی نیست بنابراین سر نشینان عقب خیلی راحت می توانند بیرون را نگاه بکنند. ولی خب نکته خاص دیگری ندارد و فقط باید بگوییم که شیشه آن نیز برقی است.

طراحی داخلی Mvm x22

طراحی داخلی ام وی ام ایکس ۲۲ خیلی شبیه برادر بزرگ ترش یعنی ایکس ۳۳ است و خب  طراحی نسبتا اسپورتی دارد. مخصوصا خیلی جا ها که از نوار های نارنجی استفاده شده که داخل آن را اسپرت تر و جوان تر کرده است. پلاستیکی که این بالا و روی درها استفاده شده، پلاستیک خشک است ولی تمام رقیب های کراس اوری که در این رنج قیمت هستند همه در کابینشان از  پلاستیک خشک استفاده کرده اند. ولی لااقل Mvm x22 در قسمت وسط، یک طرح فیبر کربن گذاشته که طراحی داخلی آن را کمی بهتر و جوان تر کرده است. طراحی پشت امپر ها و پشت زمینه اش نیز یک مقداری طرح فیبر کربن دهرد.

آپشن ها و امکانات

Mvm x22 از لحاظ اپشن ها و امکانات رفاهی نسبت به رقبایش نسبتا شرایط خوبی دارد. صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی با بلوتوث که نویگیشن هم روی آن نصب شده همراه با نقشه ی شهر های ایران یکی از این امکانات است.

از دیگر امکانات این کراس اوور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سان روف
  • کروز کنترل
  • دکمه ای اس پی

یک نکته خیلی جالب در مورد ایکس ۲۲ این است که پشت امپر هایش خیلی متفاوت است و سمت چپ، کیلومتر شمار با عقربه ساعت گرد دیده می شود درحالیکه در سمت راست، دور موتور مشاهده می شود که جهت گردش آن پاد ساعت گرد می باشد و خیلی طرح جدید و متفاوتی دارد. نکته ی جالب اش این است که پشت امپر اش خیلی شبیه به بی ام دبلیو سری ۸ است. البته طراحی آن خودرو دیجیتالی است ولی در Mvm x22 آنالوگ است.

 

موتور Mvm x22

اکثر ماشین های چینی از نوع سدان یا کراس اور، موتور های ۱.۵ یا حدودا ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی دارند و روی این ماشین یعنی ام وی ام ایکس ۲۲ نیز موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی نصب شده است. همه ی این موتور ها حدودا بین ۱۰۵ یا حداکثر ۱۱۵ اسب بخار قدرت تولید می کنند. هرچند چنین موتوری، خیلی قوی به شمار نمی آید اما با توجه به اینکه با هدف استفاده ی شهری با مصرف سوخت کم طراحی شده کاملا ایده آل است.

خرید x22 اتومات اقساطی

برای خرید اقساطی x22 و سایر مدل های ام وی ام، تیگو و آریزو می توانید با کارشناسان آسیا خودرو در تماس باشید.

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *