مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت تیگو 8

چرا نباید فروش اقساطی تیگو ۸ را از دست بدهیم؟

با انتشار خبر واردات و فروش اقساطی تیگو ۸ برای اولین بار در ایران، افراد زیادی با ثبت نام در نمایندگی های فروش از این خودرو استقبال کردند. بنابراین اگر شما هم از طرفدارن پر انرژی این خودروی با شکوه هستید تا آخر این مقاله ادامه دهید تا برخی شرایط فروش اقساطی را برای شما توضیح دهیم.

مقایسه شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ و طراحی ظاهری آن

تیگو ۸ از جمله شاسی بلندهایی است که در زیرمجموعه خانواده تیگو قرار گرفته و از تولیدات شرکت چری است. اگرچه این باور است که همه خودروهای خانواده تیگو مثل هم هستند، اما تیگو یک استثنای واقعی است. و در واقع چه از نظر فنی و چه ظاهری کاملا متفاوت از برادر خود تیگو ۷ است. ساده تر بگوییم تیگو ۸ بیشتر محبوب قشر جوان جامعه است.

طرح فروش اقساطی تیگو ۸

آسیا خودرو طرح‌های جدیدی را برای فروش نقد و اقساط این خودرو با تسهیلات ویژه و باز پرداخت، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه با پرداخت پیش پرداخت تدارک دیده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود طرح مناسب و دلخواه تان را انتخاب کنید.

نمایندگی فروش تیگو ۸

متقاضیان دریافت تسهیلات با خرید تیگو هشت می‌توانند به سایت آسیا خودرو جهت ثبت نام رجوع کنند. متقاضیان خرید می توانند از تسهیلاتی معادل ۴۰، ۵۰ و ۶۰ درصد مبلغ کل خودرو استفاده نمایند. همچنین متقاضیان می‌توانند به انتخاب خود بازپرداخت مبلغ وام را از ۱ سال تا ۵ سال انتخاب نمایند.

اغلب در ثبت نام اقساطی موعد تحویل خودرو ۳۰ روز کاری می باشد.

نرخ سود تسهیلات در فروش اقساطی تیگو ۸

نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده در فروش اقساطی این خودرو ۲۱ درصد و حداکثر میزان تسهیلات متعلقه ۶۰ درصد از مبلغ کل می باشد.

قیمت تیگو ۸ در فروش با اقساط

لازم است بدانیم چه در فروش نقدی و چه اقساطی قیمت خودرو تغییری نمی کند و صرفا سود تسهیلات از خریدار دریافت می‌گردد.

در ادامه مقاله به بررسی برخی ویژگی های این خودروی جذاب می پردازیم.

طراحی جلوی تیگو ۸

در نگاه اول، طراحی جلوی این خودرو نظر شما را به جلو پنجره، سپرعضلانی و چراغ‌های بزرگش جلب می کند. از همه مهمتر طراحی قسمت جلو و جلو پنجره تیگو ۸ است که نگاه ها را به سمت خود منعطف می‌سازد. بعد از آن سپر حجیم تر تیگو ۸ نسبت به تیگو ۷ است.

در طراحی چراغ های این خودرو قابلیت دی لایت در بخش فوقانی و چراغ های LED که چراغ های اصلی این ماشین می باشند در قسمت پایین قرار دارند. همین ویژگی‌ها موجب جذابیت زیاد این خودرو نسبت به دیگر اعضای خانواده تیگو شده است.

طرح کابین و بدنه و فروش اقساطی تیگو ۸

در رابطه با طراحی بدنه و بخش داخلی کابین و شرایط فروش اقساطی آن باید دید که اگر افزایش قیمتی هم است به دلیل ویژگی‌های بارزی است که در تیگو ۸ وجود دارد و در تیگو ۷ نیست. در حقیقت چنین ویژگی‌های برجسته ای در هیچ یک از خاندان تیگو به چشم نمی‌خورد.

اولین ویژگی بارز جادار بودن این خودرو در فضای صندلی‌ها است که ظرفیت گنجایش سرنشینان را بیشتر می‌کند. اضافه فضای این صندلی‌های عقب از صندوق عقب خودرو گرفته شده است. از قابلیت‌های این خودرو این است که در صورت نیاز به فضای بیشتر صندوق می توان با خواباندن صندلی‌ها به فضای صندوق عقب افزود.

کاور صندلی‌های این خودرو با رنگ قهوه ای حال و هوای لوکس و آرامش بخشی به فضای داخل کابین این خودرو می دهد.

دیگر ویژگی خاص این خودرو پنل لمسی و یک تکه بودن پشت آمپرو سراسری بودن آن تا وسط داشبورد است. همچنین این خودرو مجهز به منشی تلفنی و دوربین عقب برای پارک کردن است.

دانستن این ویژگی‌ها پیش از جستجوی شرایط فروش اقساطی تیگو ۸ ضروری است.

طراحی بخش پشتی تیگو ۸

بارزترین چیزی که در طرذاحی پشت این خودرو به چشم می خورد، طراحی چراغ های عقب است که به شکل کشیده و کاملا جدای از هم بوده که بر عکس سایر مدل‌های پیشین که چراغ های عقب را به هم متصل می کرد می باشد.

چراغ ترمز و خطر عقب بزرگتر تیگو ۸ باعث فراهم نمودن دید بهتر آنها می گردد. مخزن خروجی لوله اگزور به شکل دوتایی و در هر دو طرف سپر عقب قرار دارد که نگاهی مدرن تر و فروتن‌تر به این تیگو می‌دهد.

امکانات و آپشن ها و فروش اقساطی تیگو ۸

گذشته از شرایط تعیین شده برای فروش این محصول،  امکانات بسیار مدرن و چشمگیری برای این ماشین در نظر  گرفته شده است. برای مثال ایر بگ های ۶ تایی آن که دربرگیرنده ایربگ پرده ای، فوقانی  و جانبی می شود، به علاوه دریچه هوای مطبوع ۴ تایی در ردیف اول و دوم قادر است تا به صورت مجزا و مستقل هوا را تنظیم نماید. دوربین ۳۶۰ درجه تیگو ۸ نیز به همراه سنسورهای دنده عقب، کروز کنترل، فشار باد لاستیک ها و فرمان دارای سنسور نسبت به سرعت جملگی از امکانات برجسته و منحصر به فرد این ماشین می باشند. از دیگر ویژگی های آن می توان به رادار تصادف پشت و جلو، رادار نقطه  کور، سیستم  کمک در ترافیک، هشدار ایراد فنی و باز ماندن درب خودرو اشاره نمود.

ثبت نام خودروی تیگو

برای ثبت نام هر یک از خودروهای تیگو در ابتدا به سایت آسیا خودرو بخش فروش محصولات به صورت نقد و اقساط رجوع نموده و بعد از انتخاب خودروی مورد نظر کلیه ویژگی‌های فنی و ظاهری ماشین مورد نظر را بررسی نموده و با ارزیابی قیمت و مقایسه با رقبا پس از تصمیم به خرید از کلیه شرایط فروش و مدارک مورد نیاز اطلاع پیدا کنید.

جمع بندی

تیگو ۸ از محصولات جذاب تیگو های موجود در ایران است که همواره توسط نمایندگی آسیا خودرو نماینده شرکت وارد کننده مدیران خودرو عرضه می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله بررسی مشخصات تیگو ۸ پرو دو دیفرانسیل را بخوانید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *