مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
تحربه رانندگی با تیگو 8

چرا قیمت فونیکس تیگو ۸ در ایران نسبت به چین بالاتر است؟

امروزه بازار خودروهای چینی در کشور ایران بسیار داغ است. قیمت تیگو ۸ در ایران بسیار مورد توجه است. خودرو تیگو ۸ یکی از خودروهای لوکس کمپانی چری می باشد، که عرضه این خودرو در ایران با استقبال خوبی روبرو شد. در این مقاله می خواهیم به علت بالا بودن قیمت فونیکس تیگو ۸ در بازار ایران بپردازیم.

وقتی که مشتری خودرو، هزینه‌ قابل توجهی برای خرید خودرو صرف می کند، در مقابل انتظار کیفیت بالایی را نیز از خودرو دارد.

کمپانی چری با خودروهای لوکسی که به بازار عرضه می کند، جایگاه خوبی در سطح جهانی کسب کرده است. و هر بار خودروهای جدید آن بسیار مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد.

برند چری با توجه به سابقه کمی که در صنعت خودروسازی دارد، اما محصولات آن در سطح جهانی در حال رقابت با دیگر محصولات موجود در بازار هستند، و این یک نقطه قوت برای این کمپانی جوان است.

خودرو تیگو ۷ اکسلنت یکی دیگر از خودروهای لوکس کمپانی چری است، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این خودرو به سایت مشخصات تیگو ۷ اکسلنت سر بزنید.

 

در این مطلب می‌خواهیم قیمت تیگو ۸ را با توجه به امکانات آن بررسی کنیم.

برند چینی چری بیش از پیش بر روی فناوری و کیفیت خودروهای خود شرط بندی می کند، و این امر باعث رقابت بیشتر آن برای سایر برندها می شود.

 امکانات خودرو تیگو ۸

یکی از جدیدترین مدل های کمپانی چری، چری تیگو ۸ جدید است، یک SUV باورنکردنی و ایده آل برای سفر، که فضای خوبی را برای همه همراهان شما ارائه می دهد.

طراحی چری تیگو ۸، دارای سبکی اسپرت با جزئیات بسیار ظریف و ظرفیت آن تا هفت نفر است. هزینه این خودرو بسته به نسخه متفاوت است.

 

 

در طراحی بیرونی چری تیگو ۸ می توان دید که، در جلو دارای یک جلوپنجره لانه زنبوری بزرگ است، که در وسط لوگوی برند را به همراه دو بال نشان می دهد.

چراغ های جلو و چرخ‌های ۱۸ اینچی آن، دارای طراحی سه‌بعدی هستند، و سبکی مدرن به چری تیگو ۸ می‌دهند.

تمامی چراغ های جلو از تکنولوژی LED استفاده می کنند. همچنین دارای چراغ های مه شکن جلو و عقب است. تمام پنجره های آن تاریک است، بنابراین راحتی بیشتری برای کل سفر فراهم می کند.

علاوه بر این، آینه های عقب آن برقی و تاشو هستند.

در ادامه مطلب قیمت فونیکس تیگو ۸ در ایران را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات فنی تیگو ۸ و تاثیر آن بر قیمت تیگو ۸ در ایران

تمامی نسخه های تیگو ۸ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو بنزینی، با حجم ۱۴۹۸ سی سی و حداکثر قدرت آن ۵۵۰۰ دور در دقیقه است.

نسخه های GL MT و GLS MT دارای جعبه دنده شش سرعته مکانیکی هستند. در حالی که این خودرو در نسخه GLX خود دارای گیربکس شش سرعته اتوماتیک DCT است.

فضای داخلی خودرو تیگو ۸ بسیار راحت، دلپذیر و جادار است، و فضایی برای ۷ سرنشین دارد.

صندلی‌های آن در نسخه GL MT با روکش پارچه‌ای پوشانده شده‌اند، اما در نسخه‌های GLS MT و GLC DCT از جنس چرم روکش شده‌اند.

 

مقایسه طراحی داخلی تیگو 8 پرو و فیدلیتی پرایم

دارای صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی با بهترین سیستم های سرگرمی مانند Apple CarPlay و Android Auto.

همه نسخه های خودرو تیگو ۸، با سیستم تهویه مطبوع عقب عرضه می شوند، اما نسخه های GLS MT وGLC DCT دارای کنترل آب و هوای دوگانه نیز هستند.

دارای گرمکن صندلی جلو، صندوق عقب آن ۸۹۲ لیتر گنجایش دارد، اما با استفاده از دو صندلی آن ۱۹۳ لیتر گنجایش دارد. دارای باز و بسته شدن الکترونیکی درب صندوق عقب است، که در صورت پر بودن دست، فعالسازی آن بسیار راحت است.

خودرو تیگو ۸ شامل شش کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم ترمز ABS EBD، دارای کنترل کشش و کنترل پایداری است.

با توجه به مشخصات فنی که گفته شد، قیمت فونیکس تیگو ۸ در ایران برای خرید این خودرو لوکس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

دارای ایزوفیکس صندلی برای صندلی کودک، دارای سیستم ایستایی در سربالایی و سرازیری، سیستم ترمز اضطراری، سیستم ضد سرقت با کلید و ایموبلایزر رمزدار و سیستم کنترل فشار باد لاستیک است.

خودرو تیگو ۸ دارای تجهیزات ایمنی عالی است، و همچنین با آزمایشات انجام شده توسط C-NAP موسسه ایمنی، امتیاز ۵ ستاره را به دست آورده است. با این حال مشخص است که، یکی از ایمن ترین خودروها تیگو ۸ است.

چرا خودرو فونیکس تیگو ۸ طرفداران زیادی دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید چری تیگو ۸ را انتخاب کنید. یکی از آنها به دلیل نام تجاری آن است که به لطف مدل های خودروی خوبش شهرت خوبی در سراسر جهان به دست آورده است.

با توجه به این استقبال جهانی، در ادامه قیمت تیگو ۸ در ایران را بررسی می کنیم.

اگر به دنبال خودرویی امن برای سفر و ماجراجویی خود و خانواده تان هستید، چری تیگو ۸ بهترین گزینه است!

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو تیگو ۸ پرو، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت تیگو 8 در ایران

قیمت تیگو ۸ در ایران

صنعت خودرو در چین از سال ۲۰۰۸ بزرگترین صنعت خودرو در جهان بوده است. از سال ۲۰۰۹، تولید سالانه خودرو در چین از اتحادیه اروپا و ایالات متحده و ژاپن در مجموع بیشتر شد.

برای مونتاژ یک خودرو چینی در ایران، ابتدا قطعات به صورت جداگانه از کشور چین وارد ایران می‌شود، سپس هزینه های اضافه تری جهت تولید این خودرو بر دوش شرکت های ایرانی کشیده می‌شود.

در کنار هزینه تولیدات این خودروها، هزینه گمرکی برای وارد کردن قطعات خودرو نیز برای شرکت های مونتاژ خودرو در ایران رقم می خورد.

به همین دلیل است، که خودرو های چینی در بازار ایران قیمت نجومی دارند.

قیمت تیگو ۸ در ایران با توجه به نسخه‌های مختلف این خودرو، بین یک میلیارد و نیم تا یک میلیارد و هفتصد میلیون رقم می خورد.

کلام آخر

در این مقاله مشخصات خودرو، پرطرفدار و لوکس تیگو ۸ را برای شما عزیزان شرح دادیم. همچنین دلایل قیمت بالای خودرو تیگو ۸ در ایران نیز بیان شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش اقساطی خودرو تیگو ۸ پرو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای آشنایی با دیگر محصولات ما به سایت شرایط فروش محصولات مدیران خودرو و چری مراجعه کنید.

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *