مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۰

چرا از فروش اقساطی خودروهای چینی در سال ۱۴۰۰ استقبال شد؟

ما در مطلب می خواهیم در مورد ثبت نام خودروی تیگو و همین طور چرا از فروش اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۰ استقبال شد، صحبت کنیم.

خودروی چینی از خودروهای تولید شده در گروه خودروسازی چری می باشد. که به دلیل قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است. این خودروها در کنار قیمت مناسب از عملکرد خوب و قابل قبولی نیز برخوردار بوده است. با توجه به اینکه این خودروها در سال های اول ورود به کشور متقاضیان خاصی برای خرید نداشتند. اما به مرور زمان این خودروها با آپشن ها و امکانات جدید توانستند کیفیت خود را به بازار ایران و جهان نشان دهند.

برخی افراد به دلیل مشکل مالی نمی توانستند این خودرو را خریداری کنند. از این رو می توانند از خدمات فروش اقساطی شرکت آسیا خودرو که توسط مجموعه های فروش اقساطی خودرو ارائه می شود بهره مند شده و این خودرو را به راحتی خریداری نمایند. فروش اقساطی خودروهای موجب کاهش هزینه های خرید خودرو می شود و دیگر خریدار نیازی نیست تا تمامی پس انداز خود را برای خرید خودرو صرف کند.

بررسی فروش اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۰

سال ۱۴۰۰ را یکی از گران‌ترین سال‌های تاریخ ایران به حساب می آید. وجود تورم، نرخ پایین درآمدها، بالاتر رفتن شاخص بیکاری، پایین‌تر آمدن سطح رفاه، کاهش قدرت خرید و همه دست به دست هم دادند تا سال سختی را به خصوص برای مردم کم درآمد بوجود آورند. که می توان گفت بیش از نیمی از مردم کشور ما را شامل می‌شوند. بنابراین بدیهی است که این افراد برای ماشین‌ دار شدن، چاره‌ای جز پناه آوردن به طرح‌های قسطی ندارند.

خودروهای تولید شرکت خودرو سازی چری نسبت به خودروهای دیگر در بازار ایران دارای آپشن های نسبتا بیشتری می باشند. با افزایش قیمت این خودروها مجموعه های فروش اقساطی خودرو امکان فروش اقساطی خودروهای چری را نیز برای علاقمندان به این خودرو فراهم آوردند. و در حال حاضر می توانید به صورت شرایطی و یا اقساط ماهانه این خودرو را خریداری نمایید. فروش اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۰ این شرایط را برای شما ایجاد خواهد کرد تا بتوانید هزینه های خرید خودرو را تا حد زیادی کاهش دهید و دیگر نیازی نیست تمام پس انداز خود را برای خرید خودرو صرف نمایید.

چرا خرید خودروهای چینی در سال ۱۴۰۰ جذاب شده است

تقاضا برای خرید خودروهای چینی به دلیل شکل و شمایل ظاهری و واردات آسان قطعات این نوع خودروها افزایش یافته و فعالان این حوزه به هر طریقی تولید این نوع خودروها را در کشور زنده نگه داشته‌اند و حالا برای خودروهای مونتاژی خود به دلیل استقبال زیاد مردم قیمت تعیین می‌کنند.

در این شرایط که واردات خودروهای خارجی متوقف شده تقاضا برای خرید خودروهای چینی از سوی مردم به شدت وجود دارد. بنابراین کسانی که تقاضا را پاسخگو باشند با هر قیمتی می‌توانند خودروها را به بازار عرضه کنند.

خرید کدام خودروهای چینی ریسک بالایی دارد؟

در حال حاضر بیشتر خودروسازان چینی که محصولاتشان در بازار کشور حضور دارد. با وضع مجدد تحریم های بین المللی اقدام به ترک بازار ایران و پایان شراکت خود با خودروسازان داخلی کرده اند. و همین موضوع باعث شده تا تامین قطعات مونتاژی خودروها توسط شرکت های داخلی تقریبا غیرممکن باشد.

اما محصولات شرکتی چری و محصولات برخی شرکت های چینی دیگر که توسط شرکت های بزرگ خودروساز داخلی مونتاژ و به بازار عرضه شده است. فراوانی بیشتری در بازار داشته و واردات قطعات یدکی آنان حتی توسط شرکت های خصوصی و یا افراد شخصی برای فروش در بازار می تواند توجیه پذیر باشد.

همچنین در بازار کشور چین سهم فروش قابل توجهی دارند و جزو خودروسازان بزرگ این کشور به شمار می روند. و علاوه بر این، کیفیت ساخت مطلوبی برای کاربران خود دارند. اما در این بین محصولاتی وجود دارند که حضور موفق و طولانی مدتی در بازار کشور نداشته و نتوانسته اند سهم فروش خوبی از بازار ایران داشته باشند.

به یکی از پرطرفدارترین خودروهای چینی ۱۴۰۰ می پردازیم:

چری x 22

این خودرو که یکی از مدل‌های برند چری است. برندی که از دهه‌ی هشتاد تا کنون با همکاری با مدیران خودرو خودروهای خود را در بازار ایران عرضه می‌کند. از خودروهای چینی پرفروش در بازار ایران است. برند چری از قدیمی‌ترین برند های چینی در بازار خودروی ایران است. به سبب عرضه ی خودروهایی با قیمت نسبتاً مناسب فروش بسیاری در کشور داشته است. چری x 22 یک هاچ‌ بک شاسی ‌بلند و کوچک‌ترین خودروی برند چری است. در حال حاضر این خودرو در دو تیپ اکسلنت و لاکچری در بازار خرید و فروش می‌شود که در دو نوع دنده دستی و خودکار طراحی و عرضه شده‌اند.

ظاهر مدرن و امروزی، طراحی زیبای کابین، استفاده از ۲ کیسه‌ی هوا، سنسور دنده‌ عقب، ترمز ABS و EBD، کمربند ایمنی کششی، سیستم HHC، سنسور باد چرخ‌ها و مصرف سوخت به‌ نسبت کم خصوصاً در مدلهای دستی از مزیت‌های این خودرو هستند. این خودرو دارای استانداردهای اتحادیه‌ی اروپا نیست و تست ایمنی شرکت‌های معتبر در این زمینه از جمله IIHS و C-NCAP را ندارد و با توجه به این نکته و با در نظر گرفتن توان خودرو بهتر است. تنها برای استفاده از خیابان‌ها، بزرگ‌ راه‌ها و جاده‌هایی با شرایط مساعد مورد استفاده قرار گیرد.

فروش خودروهای چینی اقساطی ۱۴۰۰ بازار ایران

در این بین باید خودروهای مدیران خودرو را جزو خوش فروش ترین خودروهای چینی بازار ایران بدانیم. زیرا همواره شرایط فروش بسیار خوب و اقساطی برای این محصولات در نظر گرفته شده است. چری تیگو ۵ و یا چری تیگو ۷ جزو پرفروش ترین شاسی بلندهای این خودروساز خصوصی است.

شما می توانید برای اطلاع فروش اقساطی خودروهای چینی ۱۴۰۰ با مراجعه به سایت نمایندگی آسیا خودرو، هم ثبت نام خودروی تیگو و همخودروی مورد نیاز خود را خریداری کنید و همین طور اینکه می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *