مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
فروش اقساطی آریزو 6

آیا فروش اقساطی آریزو ۶ باعث افزایش قیمت آن می شود؟

در این مطلب به فروش اقساطی آریزو ۶ و خرید محصولات تیگو و آریزو می پردازیم. برای آنکه بدانیم آیا این خودرو ارزش افزایش قیمت را دارد در این مطلب به طور مختصر به بررسی ویژگی ها و مشخصات فنی چری آریزو ۶ خواهیم پرداخت و قیمت و شرایط فروش و پیش فروش آن را بیان خواهیم کرد.

معرفی

چری آریزو ۶ جز محصولات سدان های شرکت چری ، برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ با نام آریزو GX در نمایشگاه خودروی پکن ارایه شد. این خودرو که بر اساس پایه پلت فرم  آریزو ۵ توسعه یافته می باشد. این خودرو از لحاظ ابعادی، تفاوت چندانی با آریزو ۵ ندارد. حتی به لحاظ فنی نیز می  توان تا حدودی  چری آریزو ۶ را مشابه  آریزو ۵ دانست.

طراحی ظاهری چری آریزو ۶

چری  آریزو ۶ به لحاظ نمای ظاهری شباهت بسیار زیادی به آریزو ۵ دارد. چراغ های جلوی این خودرو کشیده تر از چراغ های  آریزو ۵ می باشد و تا طرفین خودرو نیز ادامه یافته است. در پیشانی چری آریزو ۶  همان جلو پنجره مشبکی به کار رفته است که در آریزو ۵ نیز به کار رفته است. با این تفاوت که اندکی از آن بزرگتر است. اما در قسمت های زیرین آریزو ۶  شاهد تفاوت های عمده ای با  آریزو ۵ هستیم. چرا که در این مدل، مجموعه ای از چراغ های مه شکن خوش فرم و نیز سپرهای جدید به کار رفته است که آن را زیباتر و جذابتر از  آریزو ۵ ساخته است.

استفاده از رینگ های جدید نیز تنها تفاوت عمده نمای جانبی چری آریزو ۶ با آریزو ۵ است. در نمای عقب چری آریزو ۶ ، چراغ های سه بعدی و بزرگتری به کار رفته است. حتی نوار کرمی که در آریزو ۵ وجود دارد. در  آریزو ۶ عریض تر و پهن تر شده است. و تا میانه چراغ های اصلی خودرو ادامه یافته است و زیبایی خاصی به آن بخشیده است. از دیگر ویژگی های ظاهری چری آریزو ۶ تغییر جای قاب پلاک از روی درب صندوق به روی سپر است. در حالت کلی می توان گفت آریزو  ۶ از لحاظ ظاهری طراحی مدرن و قابل قبولی دارد و برای کسانی که دوست دارند خودروی خاص داشته باشند مناسب می باشد.

ماشین چری فونیکس آریزو 6 پرو: قیمت، مشخصات و عکس | bama

کارایی و راندمان

موتور ۱.۵ لیتری توربو با کارایی بالا موتو آریزو ۶ دارای بازده گرمایی تا حد ۳۷.۱ درصد و حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر است. با به کارگیری فناوری های پیشرفته در موتور این خودرو، شتاب آن تا ۳۵ درصد افزایش یافته و مصرف آن تا ۶.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش یافته است. که شما را قادر می سازد بدون نگرانی بابت مصرف سوخت از رانندگی در دور موتور بالا لذت ببرید.

جدیدترین جعبه دنده CVT 9 سرعته با راندمان بالا نسل جدید گیربکس CVT 9 سرعته در آریزو ۶ دارای حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر و راندمان انتقال ۹۲.۵ درصد است. حالت دنده دستی نیز حسی مشابه دنده های دستی ۹ حالته در اختیار شما قرار می دهد. و از آنجا که در هماهنگی کامل با پیشرانه خودرو قرار دارد حداکثر راندمان و توان خروجی و تغییر دنده نرم را در کنار مصرف سوخت بهینه ممکن می سازد.

حالت های رانندگی اکو و اسپرت با روشن کردن حالت های رانندگی ECO و SPORT به وسیله دکمه تعبیه شده در صفحه کنترل مرکزی می توان با توجه به نیاز راننده و شرایط جاده شیوه رانندگی دلخواه را تعیین کرد. در حالت ECO قدرت در حالت متوسط و مصرف سوخت در حالت بهینه قرار می گیرد. در حالت SPORT به ۴ ثانیه برای رسیدن از سرعت ۱ به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ۹ ثانیه برای رسیدن از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مورد نیاز است تا از تجربه یک رانندگی پرشتاب و پرهیجان لذت ببرید.

تجهیزات جانبی چری آریزو ۶

چری آریزو ۶ از تجهیزات جانبی زیر برخوردار است.

کروز کنترل، خروجی هوا برای سرنشینان عقب، TPMS، فرمان برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه های جانبی تاشو برقی، GPS است. از دیگر امکانات چراغ ترمز LED، کیلس استارتر، سنسور پارک عقب، دی لایت، ۶ بلندگو و یک ساب ووفر، پنل روشنایی روی درب، ECO MODE، سنسور پارک خودرو در جلو، دکمه های چند منظوره روی فرمان، دوربین داینامیک عقب، صندلی با روکش چرم، سانروف، آینه های برقی، چراغ جلو با تنظیم الکتریکی، سیستم صوتی همراه با مانیتور ۹ اینچی، رینگهای ۱۶ و ۱۷ اینچی آلیاژی، حالت رانندگی اسپورت و عادی، بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن های هوشمند و تنظیم دستی صندلی راننده.

چری آریزو ۶ در ایران رونمایی شد + عکس | Z4Car

ثبت نام فروش اقساطی آریزو ۶

همان طور که پیشتر نیز گفته شد برای فروش اقساطی آریزو ۶ یک راه ثبت نام در سایت ما و ارائه درخواست خرید است. مدیران خودرو بنا به نوع فروش، تا ۴۵ روز کاری پس از ثبت نام  چری آریزو ۶ را به خریدار تحویل خواهد داد.  در ضمن صاحب هر کد ملی فقط یک بار در این سامانه می تواند درخواست خود را مبنی بر خرید محصولات مدیران خودرو ثبت نماید. ثبت نام نیز تنها از محل رنگ های فعال که در سیستم فروش موجود می­باشند امکان پذیر خواهد بود.

شرایط فروش اقساطی چری آریزو ۶

آریزو ۶ هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی قابل فروش می باشد. چنانچه خریداری تمایل داشته باشد چری آریزو ۶ را به صورت اقساطی بخرد باید وجه موردنظر را به عنوان پیش پرداخت، پرداخت نماید. و مابقی مبلغ را طی اقساط ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه، ۳۶ ماهه، ۴۸ ماهه و ۶۰ ماهه تسویه کند. همین طور اینکه زمان تحویل آریزو ۶ هم ۴۵ روز کاری می باشد. این محصول دارای ۵ سال گارانتی می باشد.

جهت خرید محصولات تیگو و آریزو و فروش اقساطی آریزو ۶ می توانید به سایت آسیا خودرو مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *