مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
قیمت آریزو ۵ صفر

قیمت آریزو ۵ صفر

در این مقاله قصد داریم به موضوع قیمت آریزو ۵ صفر  بپردازیم. این خودرو دارای دو ردیف چراغ LED دی ‌لایت است که با ساده‌ترین شکل در جناحین تحتانی سپر طراحی شده است. به صورت کلی نمای روبروی آریزو ۵ با داشتن  اِلمان‌های اندک، شکلی زیبا و دل‌نشینی دارد که مورد پسند افراد زیادی مخصوصا ایرانی ها واقع خواهد شد.

در نمای دو طرف این خودرو طراحان تاکید زیادتری بر بکارگیری از خطوط حجمی کرده اند تا حس اسپرت بودن را به بیننده القا نماید. خط شانه‌ای فوقانی از بالای چراغ عقب هم راستای دستگیره درها تا اطراف گلگیر جلو با شیب ملایم ادامه دارد. همینطور یک چین‌خوردگی بزرگ دیگر هم در قسمت میانه پایینی درها، از نزدیکی گلگیر عقب با شیب نسبتا یکسان نسبت به خط بالایی، تا اطراف گوشه تحتانی گلگیر جلو ادامه یافته است.

طراحی آریزو ۵ صفر

مدل طراحی رینگ‌های ۱۶ اینچی جنبه زیبایی دارد و بر زیاد شدن میزان جذابیت بصری نمای جانبی خودرو تأثیر زیادی داشته است. طول تقریبا کوتاه درب صندوق عقب به همراه شیب ستون C، نشانگر یک خودروی فست بک اسپرت در ذهن طرفداران ماشین خواهد بود.

طراحی شکل پنجره‌ها هم حالت نسبتا متقارنی داشته و ضلع پایینی آن دارای رنگ آمیزی کروم است که موجب جذابیت بسیار زیادی شده است و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می‌کند. مدل طراحی عقب آریزو ۵ دارای نمایی هوشمندانه است و با داشتن سادگی، بسیار جذاب و زیبا می‌باشد. شکل و فرم چراغ‌های پشت آریزو ۵ شباهت زیادی به انواع هیوندای النترا هاچ بک دارد و می‌توانیم بگوییم که از روی مدل آن الگوبرداری شده است.

طراحان آریزو ۵ تلاش نموده‌اند تا با درست کردن برجستگی و فرورفتگی‌های گوناگون روی درب صندوق عقب و سپر این خودرو، یک ظاهر بسیار فریبنده و زیبا ایجاد کنند.

همچنین در پایین‌ترین قسمت از سپر عقب هم یک قطعه پلاستیکی سیاه رنگ که دارای حاشیه‌های منحنی است وجود دارد که در دو انتهای کنار به چراغ‌های مه شکن، شب‌نمای باریک و کشیده تزئین شده است.

طراحی کابین چری آریزو ۵

در درون کابین به پیروی از نمای ظاهری خودرو، تلاش شده است تا حس و حالی اسپرت به افراد داخل ماشین انتقال دهد. این کابین از بهترین نوع متریال و با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است که در فضای داخلی به خصوص در قسمت داشبورد و پنل درب‌ها در قیاس با دیگر محصولات چینی موجود در بازار کیفیت نسبتا بهتری دارند.

 در ضمن به خاطر قیمت تقریبا بالاتر Arizo ۵ به نسبت خیلی دیگر از خودروهای سدان چینی موجود در کشور، با استفاده از یک کابین خوش مدل و خوش ساخت و با کیفیت تقریبا انتظار متقاضیان از این خودرو برآورده می‌شود.

طراحی منحصر به فرد این خودرو یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آریزو ۵ صفر می باشد.

طراحی داخلی چری آریزو ۵

این خودرو دارای صفحه نمایشگر لمسی ۷ اینچی است که این روزها به فهرست تجهیزات رفاهی بیشتر خودروها اضافه گردیده است و آریزو ۵ (به جز نسخه پایه) هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. در دو طرف صفحه نمایشگر، دریچه‌های تهویه وجود دارد و بر روی سطوح شیب دار قرار دارد که به سمت راننده و سرنشین متمایل گشته است.

یک ردیف دکمه که مربوط به سیستم مالتی مدیا به صورت مایل و شیبدار در پایین صفحه نمایشگر لمسی در اطراف یک کلید چرخان قرار دارد. در قسمت پایین‌تر کنسول میانی هم دکمه‌های سیستم تهویه و  کلیدهای دیگر وجود دارد و  در جلوی اهرم که برای تعویض دنده است یک فضای خالی مکعبی وجود دارد که مکان خیلی مناسب به منظور قرار دادن وسایلی مانند گوشی همراه و یا چیزهای دیگر ایجاد می کند.

غربیلک فرمان این خودرو شکل مناسبی دارد و بسیار خوش‌دست می‌باشد. در نوع فول آپشن به وسیله پوشش چرمی روکش شده است. پنل کیلومتر شمار این خودرو پشت غربیلک فرمان است و نمای بسیار زیبایی دارد و به حالت اسپرت طراحی گشته است. آریزو ۵ دارای یک صفحه نمایشگر TFT هم در میان دو عقربه ساعت شمار و دور سنج است تا راننده بتواند نسبت به برخی از اطلاعات ضروری آگاه شود.

در این خودرو فرم صندلی‌ها  نسبت محصولات وطنی خیلی بهتر می‌باشد و پوشش این خودرو دارای کیفیت بسیار مناسب و خوبی است. لذا اگرچه در ابتدا قیمت آریزو ۵ صفر کمی بالا به نظر می رسد ولی با در نظر گرفتن این آپشن ها قیمت منطقی دارد.

این خودرو دارای استراحتگاه بازویی است که میان صندلی‌های جلو هم با پوششی مشابه روکش شده و نرمی نسبتا مناسب و در حد انتظار دارد. فضای بین کنسول آرنج و پنل به منظور تعویض دنده  وجود دارد. یک اهرم ترمز دستی موجود است و دارای دو عدد جایگاه فنجان است که یکی از آنها به شکل جاسیگاری لیوانی شکل تزئین گشته است.

چری آریزو ۵ نیز دارای صندوقی است که گنجایش آن معادل ۴۳۰ لیتر می‌باشد که نسبت به خودروهای دیگر مثل تندر ۹۰ با ۵۱۰ لیتر فضای صندوق کمی کوچکتر می‌باشد، اما فضای صندوق آن را می‌توان با خواباندن صندلی‌های ردیف عقب بیشتر کرد.

سیستم تعلیق چری آریزو ۵ از عوامل موثر بر قیمت آریزو ۵ صفر

سیستم تعلیق در قسمت جلویی آریزو ۵ توربو، از مدل مک فرسون با فنر پیچشی و  در عقب آن از مدل پیچشی نیمه مستقل می‌باشد. این سیستم عملکرد بسیار مثبتی در  سیستم تعلیق آن دارد. لذا این سیستم موجب شده است که چری آریزو ۵ توربو از هندلینگ بسیار مناسبی برخوردار شود و  زمانی که در عبور از پیچ‌ها می‌باشد چسبندگی چشم‌گیری را به اجرا بگذارد. این ویژگی خود بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

ایمنی برتر چری آریزو ۵ از عوامل موثر بر قیمت آریزو ۵ صفر

شرکت‌های آسیا خودرو، محصولات تولیدی خود را از نظر میزان امنیت در موسسه ایمنی CNCAP مورد بررسی قرار می‌دهند و موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شده‌اند. چری آریزو ۵ نیز مانند دیگر خودروها موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی CNCAP شده است.

بررسی قیمت آریزو ۵ صفر با توجه به ویژگی های کلی آن

در کل بعد از کنار یکدیگر قرار دادن همه نکات مثبت و منفی آریزو ۵ توربو، می‌توانیم بگوییم که عملکرد آریزو توربو بگونه‌ای می‌باشد که نمی‌توانیم آن را یک سدان اسپرت تمام عیار بدانیم ولی نباید فراموش کنید که  دارای امکانات رفاهی زیادی است. همچنین از تجهیزات ایمنی متنوع، چالاکی قابل قبول، طراحی بسیا جوان پسند و … برخوردار است که موجب شده است در رنج قیمتش برتری‌های زیادی در مقایسه با رقبای خود داشته باشد. قیمت آریزو ۵ صفر در حدود ۷۷۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

جمع بندی

برای اطلاع از قیمت آریزو ۵ صفر و شرایط ثبت نام این خودرو به سایت آسیا خودرو مراجعه نموده و خودروی مورد نظرتان را از نمایندگی های معتبر تهیه نمایید.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *