مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
مقایسه خودرو تیگو 7 و تیگو 8

صفر تا صد  فونیکس (Fownix) تیگو ۷ پرو

شناخت صفر تا صد تیگو ۷ پرو می تواند یکی از مواردی باشد که برای متقاضیان خرید این مدل از خودروها دارای اهمیت زیادی است. تیگو ۷ پرو جز ۳ محصولی است که مدیران خودرو با نام تجاری فونیکس، به بازار عرضه کرده است. این سه محصول در واقع جز خودروهای لوکس مدیران خودرو و شرکت چری محسوب می شوند که نسبت به نمونه های عادی، دارای مزیت های بیشتری هستند. در ادامه در خصوص مزیت های این خودرو توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم کرد که در نهایت سبب شود تا تصمیم بهتر و عاقلانه تری را در زمینه خرید خودرو مدنظر خودتان بگیرید.

صفر تا صد تیگو 7 پرو

آشنایی با برند فونیکس

اولین مورد آن است که با برند فونیکس آشنا شوید. آشنایی با این برند می تواند سبب شود تا بدانید که دلیل گران تر بودن خودروهای فونیکس چیست و چرا باید این خودروها را نسبت به خودروهای معمولی تولید شده توسط چری، بیشتر مدنظر قرار دهید.

به طور کلی سه مدل خودروی تیگو ۷ پرو، تیگو ۸ پرو و همچنین آریزو ۶ پرو را که نسبت به مدل های معمولی شان، دارای آپشن های بیشتر و موتورهای تقویت شده هستند، مدیران خودرو تحت عنوان یک برند جدید، با نام فونیکس، روانه بازار کرده است. در این سه مدل خودرو، بیشتر سعی شده است تا به امکانات داخلی خودرو اضافه کنند و آن را از لحاظ امکانات رفاهی، تا حد ممکن مشابه با خودروهای اروپایی درآورند.

بیشترین تغییر را نیز در این میان، خودروی تیگو ۷ پرو، نسبت به تیگو ۷ معمولی داشته است. در ادامه برای آن که هرچه بهتر بتوانید این خودرو را بشناسید، از جنبه های مختلف، به تغییرات آن پرداخته ایم که سبب می شود اممان جزئی نگری بر روی تیگو ۷ پرو فونیکس برایتان فراهم شود.

بررسی تیگو ۷ پرو از لحظ ویژگی های ظاهری

تیگو ۷ معمولی دارای چراغ هایی زاویه دار و خاص است، این در حالی است که در تیگو ۷ پرو فونیکس، بسیاری از فاکتورها، از جمله چراغ های جلو و اصلی این خودرو، تغییر پیدا کرده اند. وجود این تفاوت ها در نمای پشتی تیگو ۷ پرو نیز به طور کامل مشهود و واضح است. چراغ های تیگو ۷ پرو فونیکس بسیار بیشتر شبیه به تیگو ۸ شده اند.

مورد بعدی که این خودرو را به تیگو ۸ تشبیه می کند، جلو پنجره ای است که در تیگو ۷ پرو تغییر پیدا کرده است. جلو پنجره تیگو ۷ در حالت معمولی کوچک تر از تیگو ۸ است. این در حالی است که جلو پنجره تیگو ۷ پرو، تغییر پیدا کرده است و بیشتر مشابه با تیگو ۸ شده است. جلو پنجره جدیدی که به تیگو ۷ پرو افزوده شده است هم از لحاظ ابعاد و اندازه بزرگ تر است و هم حالت کهکشانی مانند دارد و جلوه بهتری را به خودرو بخشیده است.

در بخش پشتی تیگو ۷ پرو فونیکس نیز می توانید چراغ های کشیده تر و نزدیک تر به هم را ببینید. از مبحث چراغ های این خودرو که بگذریم، می توانیم به بخش های جانبی ماشین برسیم. در قسمت های جانبی هر خودرویی، اولین چیزی که می تواند نظر ما را جلب کند، مربوط به رینگ های ماشین می شود. مدیران خودرو حتی رینگ های تیگو ۷ پرو فونیکس را نیز با تیگو ۷ معمولی تغییر داده است.

بررسی تیگو ۷ پرو از لحاظ ویژگی های داخل کابین

ویژگی های داخل کابین تیگو ۷ نسبت به ظاهر و حتی موتور این خودرو، تغییرات بیشتری پیدا کرده اند. در واقع می توان گفت که عمده تمرکز مدیران خودرو در تولید این مدل از خودروی فونیکس، بر روی آپشن ها و امکانات رفاهی است که در قسمت داخلی کابین، می توانید پیدا کنید.

اولین مورد سایز مانیتور یا همان پنل نمایشگر این ماشین است. سایز مانیتور به ۱۰.۲۵ اینچ رسیده است که نسبت به تیگو معمولی بزرگ تر شده و راحت تر می توانید با آن، کار کنید. دومین مورد مربوط به اضافه شدن گرمکن صندلی و آینه های جانبی برقی می شود. با وجود گرمکن های صندلی در فصل زمستان، می توانید از نشستن در ماشین لذت ببرید و به هیچ وجه سرمای بیرون را حس نکنید. آینه های جانبی برقی نیز به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی با خاموش شدن ماشین، جمع می شوند و جلو بروز تصادفات را می گیرند.

وجود سانروف دو حالته باعث می شود تا در زمان های مختلفی از جمله هوای بارانی و…بتوانید قسمت داخلی سانروف را باز کرده و از برخورد قطرات باران با شیشه سانروف لذت کامل را ببرید. موارد بعدی قرار گرفته در تیگو ۷ پرو نیز مربوط به کول باکس و همچنین شارژر وایرلس می شوند. کول باکس شما می تواند چند شیشه نوشیدنی را برای شما تا مدت زمان معینی خنک نگه دارد و لذت سفر را برایتان تکمیل کند.

سیستم تهویه ای که در تیگو ۷ پرو فونیکس قرار داده شده است نیز یکی دیگر از مواردی است که جذابیت قسمت داخلی کابین را افزایش داده است. این سیستم تهویه از نوع لمسی بوده و به مراتب می تواند تهویه بهتر و با کیفیت تری را برایتان فراهم کند.

صفر تا صد تیگو 7 پرو

بررسی تیگو ۷ پرو از لحاظ ویژگی های فنی و موتوری

اما تغییرات تیگو ۷ معمولی به تیگو ۷ پرو، در همین جا تمام نمی شود؛ بلکه این خودرو از لحاظ ویژگی های مربوط به موتور و گیربکس نیز تغییر پیدا کرده است. یکی از موارد مربوط به ظرفیت کلی موتور است، هم در تیگو ۷ معمولی و هم در تیگو ۷ پرو، ظرفیت موتور به ۱.۵ لیتر رسیده است که سبب کم مصرفی موتور خودرو می شود. با این وجود در تیگو ۷ پرو از یک موتور توربوشارژ استفاده کرده اند که می تواند قدرت موتور را بسیار بیشتر از چیزی که هست، نشان دهد.

جمع بندی

در این مقاله در خصوص صفر تا صد تیگو ۷ پرو، توضیحات لازم را ارائه کردیم. در این بین بهتر است بدانید که موارد بیشتری نیز باقی مانده است که می توانید به مقالات دیگری که مربوط به این خودرو می شود و در سایت آسیا خودرو به چاپ رسیده است، مراجعه کنید. خرید اقساطی ماشین تیگو ۷ دارای شرایط خاص و ویژه خود است که با مراجعه به سایت آسیا خودرو، می توانید از این شرایط آگاه شوید.

 

 

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *