مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
استقبال خریداران از شرایط فروش آریزو ۸

استقبال گسترده خریداران از شرایط فروش آریزو ۸

شرایط فروش آریزو ۸ در دو هفته اخیر، طی دو نوبت فعال شده است. نتایج این طرح‌های فروش نشان دهنده استقبال خریداران از شرایط فروش آریزو ۸ است تا جایی که در هر دو نوبت، شرایط فروش این خودرو طی کمتر از ۱۰ دقیقه بسته شد. در این مطلب به بررسی دلایل این استقبال گسترده و برتری‌‌های آریزو ۸ در بازار کشورمان خواهیم پرداخت.

 

هر چند بازار ایران و حتی بازارهای جهانی، این روزها علاقه زیادی به خودروهای کراس‌اوور دارد، اما هنوز هم سدان‌ها جایگاه ویژه خود را برای خریداران حفظ کرده‌اند. این مسئله را می‌توان به‌خوبی در ثبت نام شرایط فروش آریزو ۸ دید، جایی که با توجه به استقبال بسیار بالای خریداران، تمام ظرفیت هر دو طرح فروش، طی دقایق ابتدایی تکمیل شد. با توجه به این استقبال گسترده، می‌توان پیش‌بینی کرد طرح‌های فروش بعدی آریزو ۸ نیز با استقبال بالایی مواجه شوند و به‌سرعت شاهد تکمیل ظرفیت آن‌ها باشیم.

 

فروش بالای آریزو ۸ در دو طرح فروش اول نشان داد بازار هنوز هم مشتاق یک سدان ارزشمند است و آریزو ۸ نیز هر آنچه از خودرویی در این کلاس بخواهید را ارائه می‌کند. ترکیبی از طراحی ظاهری، طراحی داخلی، سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین مشخصات فنی این خودرو باعث شده در عمل، بالاتر از تمامی رقبای خود در بازار ایران و البته حریفی بسیار قدرتمند برای سدان‌های وارداتی باشد. برای اطلاع از طرح‌های فروش آریزو ۸ و سایر محصولات فونیکس، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

 

دلایل استقبال از شرایط فروش آریزو ۸

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم، هر دو طرح فروش آریزو ۸، با استقبال بسیار بالای خریداران موجه شد. این مسئله دلایل مختلفی دارد اما بیش از همه می‌تواند ارزش خرید آریزو ۸ را نشان دهد. آریزو ۸ باید در بازاری رقابت کند که در عمل مدت‌ها در اختیار سدان‌های وارداتی با برندهای مطرح بین المللی بوده است. با این وجود، آریزو ۸ برگ‌های برنده زیادی دارد که می‌تواند در تقابل با رقبا رو کند.

 

یکی از موارد مهم، طراحی ظاهری و همچنین فضای داخلی آیزو ۸ است. طراحی بدنه کاملا مدرن است و این مسئله در مقابل رقبایی که چند سال از ورودشان به بازار می‌گذرد، به وضوح خود را نشان می‌دهد. فضای داخلی در کنار جدید بودن، سطح بالایی از لوکس بودن را هم ارائه می‌کند، چیزی در این کلاس قیمتی نایاب است. طراحی کابین، حس راندن یک خودروی لوکس در کلاس‌های بالاتر را ارائه می‌کند و در عین حال، از فناوری‌های مدرن در آن استفاده شده است. به این ترتیب تنها با نشستن در کابین آریزو ۸ می‌توانید به آن علاقه‌مند شوید و این مسئله می‌تواند یکی از دلایل استقبال گسترده خریداران از شرایط فروش آریزو ۸ باشد.

 

یکی دیگر از موارد مهم برای جلب نظر خریداران، سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی است. لیست امکانات آریزو ۸ بسیار گسترده است و نمی‌توان همه آن‌ها را در این بخش مطرح کرد اما مواردی مانند سیستم رانندگی خودران، طیف کامل رادارها، صندلی‌های راحت با تنظیمات برقی و سردکن و گرمکن، سیستم تهویه مستقل و اتوماتیک، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو و … تنها بخشی از این امکانات است.

 

برتری فنی آریزو ۸ به رقبای داخلی و وارداتی

در نهایت باید به مشخصات فنی آریزو ۸ اشاره کرد، جایی که هم اکنون این خودرو قویترین سدان تولید شده در کشور و البته قدرتمندتر از بسیاری رقبای وارداتی است. با توان ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور ۳۹۰ نیوتون متر و ترکیب آن با گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه، باعث شده آریزو ۸ خودروی سریعی باشد. به این ترتیب این سدان بزرگ، می‌تواند در کمتر از ۸ ثانیه به سرعت یکصد کیلوتر در ساعت برسد.

 

این ترکیب موتور و گیربکس باعث شده آریزو ۸ خودروی سریعی باشد اما از جنبه‌های راحتی آن کم نکرده است. به این ترتیب یک سدان بزرگ، جادار و لوکس در اختیار دارید که در رانندگی عادی کاملا نرم و بی‌صدا است. با این وجود هرگاه بخواهید سریعتر برانید، لوکس ترین سدان ایران آماده قدرنمایی است و به‌راحتی می‌تواند از پس رقبایش بر بیاید.

 

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر از آریزو ۸ هستید و یا می‌خواهید از جدیدترین شرایط فروش اقساطی آریزو ۸ مطلع شوید، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره خرید محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)
برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو (ام وی ام | فونیکس) به صورت نقدی و اقساطی، شماره خود را درج کنید.

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *