مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس
رونمایی از فونیکس FX برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

رونمایی از فونیکس FX برقی در نمایشگاه خودرو شیراز

نمایشگاه خودرو شیراز به‌عنوان نخستین نمایشگاه خودرویی کشور در سال جاری، با یک اتفاق ویژه همراه بود، جاییکه برای نخستین بار، فونیکس FX برقی در ایران رونمایی شد. رونمایی از فونیکس FX برقی در نمایشگاه خودرو شیراز بخشی از برنامه فونیکس برای زیر شاخه فونیکس NEV است و به‌زودی محصولاتی جدید دیگری نیز از این سری نیز به بازار ایران معرفی خواهند شد.

 

در نمایشگاه خودرو شرایط که تا روز جمعه، ۲۵ خرداد ماه جریان داشت، علاوه بر محصولات زیر برند فونیکس NEV، محصولات دیگری از برند فونیکس نیز به نمایش در آمد.

 

آشنایی با فونیکس FX برقی معرفی شده در شیراز

رونمایی از اف ایکس برقی سورپرایز ویژه فونیکس NEV در نمایشگاه شیراز است. فونیکس FX برقی با موتور قدرتمند، توان و شتاب کم نظیری را به پشتوانه موتور الکتریکی تولید می‌کند و از نظر طراحی، توجهات بسیاری را به‌سوی خود جلب خواهد کرد. این خودرو کاملا الکتریکی از مزایای ویژه‌ای مانند پیمایش گسترده الکتریکی، آلایندگی بسیار اندک، شتاب سریع، موتور بدون صدا و طراحی زیبا بهره می‌برد که جزییات بیشتر آن به زودی منتشر خواهد شد.

 

این خودرو در نمای ظاهری تغییراتی را نسبت به نسخه بنزینی شاهد بوده که حجم این تغییرات در جلوی خودرو بیشتر است. به این ترتیب جلوپنجره حذف شده و پورت شارژ نیز در جلوی خودرو قرار گرفته است. قدرت موتور برقی این خودرو معادل ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور آن معادل ۳۴۰ نیوتون متر است. با پک باتری استاندارد ۶۱ کیلوواتی نصب شده بر روی فونیکس FX، این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی معادل ۴۳۰ کیلومتر را طی کند.

 

لوکس‌ترین‌های فونیکس در غرفه نمایشگاه شیراز

علاوه بر فونیکس FX برقی، در نمایشگاه خودرو شیراز شاهد نمایش لوکس‌ترین محصولات فونیکس در ایران نیز بودیم. دو خودرو آریزو ۸ و تیگو ۸ پرو مکس، در غرفه فونیکس در شیراز حضور داشتند تا بالاترین سطح امکانات رفاهی و ایمنی را به نمایش بگذارند.

 

در شرایطی که بازار ایران از وجود خودروهای سدان سایز بزرگ، باشکوه و پر از امکانات چشم گیر خالی شده، آریزو ۸ به‌عنوان خودرویی فراتر از استانداردهای معمول در برابر بینندگان به نمایش در می‌آید تا یک بار دیگر ارتقا رانندگی را نشان دهد. این خودرو با موتور ۲ لیتر توربو شارژ و امکاناتی مانند رانندگی نیمه خودران سطح ۲.۵ و کابین مجهز به صندلی‌های پیشرفته و سیستم نمایش، صوتی و تهویه خودکار و وسایل رفاهی مانند کول باکس و سردکن و گرمکن صندلی سطحی متمایز از آرامش را به شما ارائه می‌دهد.

 

تیگو ۸ پرو مکس به‌عنوان پرچمدار خودروهای کراس‌اوور دو دیفرانسیل مونتاژی در بازار در این غرفه حضور دارد که تمام نیازهای یک خودرو در این سگمنت را داراست. این خودرو شاسی بلند با پیشرانه ۲ لیتری TGDI بازتعریفی بر خودروهای دو دیفرانسیل است. امکانات رفاهی متعددی مانند دوربین ثبت وقایع، عایق صوتی شیشه‌ها و سانروف، گرمکن فرمان و گرمکن صندلی‌های عقب در کنار سیستم‌ هوشمند پیشگیری از خطر ADAS بهترین وسیله نقلیه برای سفرهای خانوادگی و حضور در طبیعت است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات فونیکس و همچنین شرایط فروش این خودروها، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

فروش ویژه محصولات ام وی ام | نقدی و اقساطی | اقساط ۶۰ ماه | مدت و تعداد محدود | همین الان تماس بگیرید

تماس مستقیم

ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *