مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

شاسی‌بلند جدید چینی در راه است!

پس از معرفی دنزا N۷، نوبت به دنزا N۸ رسیده و فروش این SUV جدید به تازگی در چین آغاز شده است. N۸ در دو نسخه برقی و PHEV عرضه خواهد شد و موقعیت آن ممکن است کمتر از Denza N۷ باشد.

به طور کلی، دنزا N۸ بر اساس زبان طراحی π-Motion ترسیم شده است.

در قسمت جلویی چراغ‌های روز مانند نیش در دو طرف وجود دارد که چشم‌نواز هستند.چراغ‌های اصلی آن تهاجمی بودن دنزا N۷ را ندارند و ساده و شکیل هستند.جلوپنجره نسخه پلاگین‌هیبرید مانند نسخه برقی کاملا بسته نیست.

در بخش عقب، یک اسپویلر نسبتا بزرگ، چراغ‌های متصل ساده و دیفیوزر ساده خودنمایی می‌کنند.انتهای سقف کمی خمیده است و ستون های سیاه رنگ، جلوه‌ای معلق ایجاد می‌کنند.دستگیره درب به جای طراحی محبوب بازشو و مخفی، از طراحی معمولی استفاده می‌کند.

همان طراحی همیشگی و کسل‌کننده خودروهای روز چینی در کابین دنزا N۸ دیده می‌شود.در داخل، یک صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی، یک فرمان دو پره و یک نمایشگر کیلومترشمار تماما دیجیتالی وجود دارد.دریچه تهویه هوای دایره‌ای و توربین مانند هم در این خودرو جالب توجه است.

دو پنل شارژ بی‌سیم بزرگ در جلوی شیفتر دنده کریستالی ارائه شده است.دنزا N۸ برای صندلی‌ها ۳ انتخاب را ارائه می‌دهد: پنج، شش یا هفت نفره.

علاوه بر این، مسافران در ردیف‌های عقب به دو میز کوچک دسترسی دارند.همچنین یک صفحه نمایش لمسی LCD برای کنترل تهویه مطبوع برای ردیف‌های عقب وجود دارد.سانروف بزرگی مجهز به آفتابگیر و قابل باز شدن است.

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT)، اطلاعاتی درباره پیشرانه این خودرو داده بود.نسخه PHEV از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با ۱۳۶ اسب‌بخار قدرت نیرو می‌گیرد.به طور خاص، مدل DM-i به یک موتور ۲۱۴ اسب‌بخاری مجهز خواهد شد؛در حالی که مدل DM-p به یک موتور ۲۱۴ اسب‌بخاری جلو و ۲۶۸ اسب‌بخاری عقب مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، نسخه BEV یا برقی، از یک موتور ۳۰۸ اسب‌بخاری در جلو برای مدل دو چرخ محرک، و یک موتور ۳۰۸ اسب‌بخاری جلو و ۲۶۸ اسب‌بخاری عقب برای مدل چهار چرخ محرک بهره می‌برد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *