مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

نادر فقیه زاده و یک اثر هنری دیگر در جهان خودرو

آواتر Avatr برند متعلق به ائتلاف چانگان با دو کمپانی های مطرح چینی یعنی هواوی و CATL است. CATL شهرتش به تولید باتری خودروهای الکتریکی مربوط می شود. جالب است بدانید CATL بزرگ ترین تولیدکننده باتری لیتیم-یون در جهان است.

البته در رابطه با نامی که برای این برند نوپا استفاده می شود در منابع مختلف و حتی چینی هم آویتا مشاهده می شود و هم Avatr و رویکرد دقیقی در رابطه با آن وجود ندارد اما در رابطه با مدل ۱۲ استفاده از آواتر بیشتر دیده می شود.

یک نکته نیز در رابطه با تلفظ محصولات برند آواتر که کار خود را از سال ۲۰۱۸ آغاز کرده، باید گفت که این ها به شکل یازده و دوازده تلفظ نمی شوند! بلکه باید بگوئیم: آواتر یک یک ،  آواتر یک دو .

به هر ترتیب اکنون نسخه بعدی آویتا ۱۱ یعنی ۱۲ از راه رسیده است و آنچه اهمیت این خبر را برای ما افزایش می دهد حضور نادر فقیه زاده در پروژه مذکور به عنوان سرپرست تیم طراحی است.

این طراح ایرانی که سابقه همکاری با کمپانی ب ‌ام ‌و را دارد همانند برخی از طراحان برجسته دنیا در سکوت خبری چند سالی است که برای برند چانگان فعالیت می‌کند.

در تصویر نادر فقیه زاده را با یک دستگاه آویتا ۱۱ یا آواتر ۱۱ مشاهده می کنید

 

 

اکنون آواتر ۱۲ به شکل یک سدان فول سایز با شیب سقف کوپه و فرم فست بک از راه رسیده است.

آواتر ۱۲ از منظر ابعاد برابر با ۵۰۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۹۹ میلیمتر در عرض و ۱۴۶۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن ۳۰۳۰ میلیمتر است.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *