مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

نوماد پرو کانتر میتسوبیشی؛ دفتر کار متحرک ایده آل برای خانه‌به‌دوش های دیجیتال!

شرکت کامیون و اتوبوس میتسوبیشی فوسو (Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation) به تازگی از نوماد پرو کانتر (NOMADPro Canter) رونمایی کرده است. این خودرو مفهومی از یک سبک زندگی کار از راه دور جدید پشتیبانی می کند، در شرایطی که ارتباط عمیق با دنیای بیرون را نیز ترویج می کند.

نوماد پرو کانتر بر اساس مفهوم بهره‌گیری از قدرت شفابخش طبیعت شکل گرفته و خود را به عنوان یک کامیون سبک که یک دفتر کار متحرک دارای مجموعه ای از امکانات رفاهی را در خود جای داده است، معرفی می کند. نوماد پرو کانتر بر اساس کامیون میتسوبیشی کانتر شکل گرفته که برای کاربردهای مختلف هم در ژاپن و هم در کشورهای دیگر استفاده می شود.

کامیون نوماد پرو کانتر؛ احساس نزدیکی به طبیعت حین کار

پروژه شرکت کامیون و اتوبوس “میتسوبیشی فوسو” متاثر از گسترش سریع دورکاری و خانه‌به‌دوش های دیجیتال است که تعریف دفاتر کار سنتی در سراسر جهان را تغییر داده است. از جمله مزایای این پدیده جدید می توان به کاهش زمان رفت و آمد و انعطاف‌پذیری کل زندگی اشاره کرد.

از سوی دیگر، گفته می شود که کار از خانه می تواند منجر به کم تحرکی و انزوای اجتماعی شود. برای مقابله با این مشکل، شرکت کامیون و اتوبوس میتسوبیشی فوسو دفتر کار متحرک نوماد پرو کانتر را برای ایجاد تعادل بین زندگی و کار و کمک به حفظ سلامت جسمانی و روانی افراد معرفی کرده است.

این کامیون دارای امکاناتی است که کار از راه دور را راحت می کند. نوماد پرو کانتر به یک میز و نیمکت قابل تنظیم مجهز است که فضای کار برای دو نفر را فراهم کرده و به راحتی قابل جمع شدن هستند. همچنین، یک تخت متحرک، یک آشپزخانه، سینک، و اتاق دوش از دیگر ویژگی های آن هستند که استراحت یا خواب در خودرو پس از انجام کار را ممکن می سازد. اگرچه فضای داخلی نوماد پرو کانتر جمع و جور است، اما بال سمت راست خودرو می تواند به طور کامل باز شود و به کاربران اجازه می دهد تا احساس نزدیکی به طبیعت هنگام کار را تجربه کنند.

منبع:عصرایران

 


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *