مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

های فای Y با درهای پروانه‌ای در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی شد

HiPhi Y یک کراس‌اوور الکتریکی با درب‌های پروانه‌ای است که حداکثر برد آن به بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد.

های فای (HiPhi) یک استارتاپ چینی در حوزه تولید خودرو است که به دلیل طرح‌های نوآورانه‌اش شناخته می‌شود. این استارتاپ در نمایشگاه خودرو شانگهای، از مدل جدید خود با نام های فای Y رونمایی کرد. HiPhi Y یک کراس‌اوور الکتریکی با درب‌های پروانه‌ای است که حداکثر برد آن به بیش از ۸۰۰ کیلومتر می‌رسد. این خودرو سومین محصول برند های فای به شمار می‌آید.

طراحی ظاهری های فای Y شباهت قابل‌توجهی به مدل قبلی این برند یعنی های فای X دارد. بااین‌حال محصول جدید HiPhi‌ به سنسورهای لیدار مجهز شده است. بنابراین انتظار داریم تا این خودرو قابلیت‌های خودران بیشتری نسبت به سه محصول قبلی این برند داشته باشد.

استارتاپ چینی طرح خاصی را برای رینگ‌های های فای Y در نظر گرفته است که آن را طرح گلبرگ می‌نامند. خوشبختانه برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، رینگ‌های این خودرو ابعاد بزرگی دارند و با بدنه خودرو سازگار هستند. ابعاد HiPhi Y معادل ۴۹۳۸/۱۹۵۸/۱۶۵۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۹۵۰ میلی‌متر هستند. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع مولتی‌لینک است.

برای های فای Y، دو پیشرانه در نظر گرفته شده است. موتور اول ۲۴۷ کیلووات (۳۳۱ اسب بخار) و موتور دوم ۳۷۱ کیلووات (۴۹۷ اسب بخار) قدرت دارند. پیشرانه اول به همراه باتری ۷۶.۶ کیلووات ساعتی عرضه می‌شود، درحالی‌که موتور دوم به باتری ۱۱۵ کیلووات ساعتی مجهز است. این خودرو در قالب سه تیپ به بازار عرضه می‌شود که برد آن‌ها به ترتیب ۵۶۰ کیلومتر، ۷۶۵ کیلومتر و ۸۱۰ کیلومتر خواهد بود.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *