مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

هونگ چی اچ۶؛ با ۲۸ هزار دلار از کیفیت ماشین چینی لذت ببرید!

هونگ چی مشتریان جوان را با سدان اچ۶ هدف گرفته است. تنوع ۱۰ کد رنگ برای بدنه، امکان سفارش تم دو رنگ و… هر چه جلوتر می رویم، ارزش بالای خرید این هونگ چی نسبت به برچسب قیمتی که همراه دارد، بیشتر نمایان می شود.

هونگ چی قطعا مهمترین برند خودرویی کشور چین است، این لقب نه از آمار فروش بالا بلکه با توجه به کلاس تولیدی آن در نظر گرفته می شود. هونگ چی تلاش دارد تا راه برندهای بزرگی مانند رولز-رویس و بنتلی را دنبال کند.

سدان اچ۶ جز جدیدترین محصولات هونگ چی است که که البته قیمت بسیار قابل توجهی نیز دارد و باید آن را یک محصول رقابتی و اقتصادی بدانیم!

هونگ چی اچ۶ در بازار چین از ۲۸۳۰۰ تا ۳۵۲۰۰ دلار قیمت دارد که نخستین بار در نمایشگاه شانگ های ۲۰۲۳ رونمایی شد.

هونگ چی مشتریان جوان را با سدان اچ۶ هدف گرفته است. تنوع ۱۰ کد رنگ برای بدنه و همچنین امکان سفارش تم دو رنگ(خاکستری+مشکی، سفید+مشکی، سبز+مشکی و قرمز+مشکی) از جمله راهبردهای هونگ چی برای هدف گذاری مذکور است.

در نمای ظاهری، بویژه قسمت دماغه سطح سنگینی از حضور عناصر کرومی را مشاهده می کنیم که هونگ چی تلاش کرده تا ذات لوکس برند خود را مورد تاکید قرار دهد.

خط کرومی فلزی روی درپوش موتور که به لوگوی روی جلوپنجره می رسد نیز همچنان حضور دارد.

هونگ چی اچ۶ از منظر ابعاد برابر با ۴۹۹۰ میلیمتر در طول، ۱۸۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۵۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۹۲۰ میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند.

هونگ چی، خروجی کرومی سیستم اگزوز دوقلو را در قسمت میانی سپر عقب جانمایی کرده است که این را هم بخشی از راهبرد جوان پسند خودرو اچ۶ درنظر می گیریم.

داخل کابین الگوی T شکل را در کنسول اصلی مشاهده می کنیم که اینجا هم ۴ رنگ تریم انتخابی پیش روی مشتریان قرار می گیرد. فرمان ۳ پره با روکش چرم، نمایشگرهای دیجیتال سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر، شارژر بی سیم، تعویض کننده دنده الکترونیک و… از جذابیت های کابین هونگ چی اچ۶ هستند.

از دیگر امکانات کابین باید به وای فای هات اسپات ۵جی، گرم کن و ماساژ صندلی ها و گرم کن فرمان اشاره کنیم.

هونگ چی اچ۶

در بخش ایمنی نیز سطح ۲ رانندگی خودران حضور دارد که البته همچنان نیازمند ارتباط دست راننده با فرمان است اما این سطح ایمنی شامل ویژگی هایی مانند: کروز کنترل تطبیقی، سنسورهای هشدار برخورد، دوربین های محیطی و… می شود.

هر چه جلوتر می رویم، ارزش بالای خرید این هونگ چی نسبت به برچسب قیمتی که همراه دارد، بیشتر نمایان می شود.

در بخش پیشرانه از تپنده ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۲۲۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر استفاده شده است. خودرو طی ۷.۸ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. متوسط مصرف سوخت نیز ۶.۵ لیتر اعلام شده است.

در تریم پرچمدار این هونگ چی از پیشرانه ۲۵۰ اسب بخاری با گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر استفاده شده است./عصرایران


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *