مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

آئودی یوتیوب را به خودروهای خود می‌آورد

آئودی برای خودروهایی که به سیستم اینفوتینمنت MIB 3 مجهز هستند، یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی راه‌اندازی کرده است.

آئودی برای خودروهایی که به سیستم اینفوتینمنت MIB 3 مجهز هستند، یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی راه‌اندازی کرده است. این فروشگاه اپلیکیشن‌های متنوعی دارد و ارباب حلقه‌ها به‌مرور بر تعداد آنها اضافه می‌کند. جدیدترین اپلیکیشنی که به این فروشگاه اضافه شده، یوتیوب است.

اپلیکیشن یوتیوب در سیستم اینفوتینمنت شماری از خودروهای مدل ۲۰۲۴ قابل نصب است. این مدل‌ها عبارتند از A4، A5، Q5، A6، A7، A8، Q8، e-tron و e-tron GT. یوتیوب اولین اپلیکیشن ویدیومحور در فروشگاه اختصاصی آئودی محسوب می‌شود. دسترسی به این پلتفرم از طریق نمایشگر خودروها اتفاقی کاملا مثبت است و رانندگان می‌توانند راحت‌تر از همیشه ویدیوهای مورد علاقه خود را تماشا کنند. این ویژگی در مواقعی که راننده منتظر خروج فرزند از مدرسه یا همسر از مرکز خرید است، بسیار مفید واقع می‌شود! همچنین در خودروهای برقی که راننده ناچار است مدتی را برای شارژ باتری صبر کند، یوتیوب یکی از بهترین ابزارها برای سرگرمی خواهد بود.

آئودی تأکید می‌کند اپلیکیشن موجود در سیستم اینفوتینمنت MIB 3 هیچ تفاوتی با اپلیکیشن یوتیوب موجود در تلفن‌های همراه ندارد. به‌همین خاطر رانندگان با محیطی کاملاً آشنا روبرو خواهند بود. شاید بگویید دسترسی به یوتیوب و تماشای ویدیو در نمایشگر خودرو، با ایجاد حواس‌پرتی برای راننده احتمال وقوع تصادف را بالا می‌برد. آئودی با شما هم‌نظر است، به همین خاطر پخش ویدیو را محدود به مواقعی کرده که خودرو در حالت پارک قرار دارد.

دنباله‌روی سایر برندهای فولکس واگن از آئودی

آئودی اولین عضو گروه خودروسازی فولکس واگن است که امکان پخش ویدیو از طریق سیستم اینفوتینمنت را فراهم می‌کند. به‌غیر از این برند لوکس، سایر برندهای گروه فولکس واگن نیز به‌تدریج به این قابلیت مجهز خواهند شد. فیس‌لیفت پورشه کاین جزو مدل‌هایی است که امکان پخش ویدیو در نمایشگر بزرگ ۱۰.۹ اینچی خود را دارد. البته این کراس‌اوور اسپرت، به‌جای یوتیوب، به پلتفرم Screenhits TV متصل است.

گفتنی است در فروشگاه اپلیکیشن آئودی، علاوه‌بر یوتیوب، اپلیکیشن‌های دیگری مثل اسپاتیفای، تیک تاک، یلپ، وبکس و The Weather Channel نیز در دسترس هستند.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *