مشاهده مطلبمشاوره فروش
مشاهده مطلبفروش اقساطی محصولات فونیکس

اولوت؛ شاسی بلند چینی که برای روس ها ۱۰ هزار دلار گران تر است!

اِولوت آی-جوی(Evolute i-JOY) نام خودرویی در بازار روسیه است که حدود ۳۱ هزار دلار قیمت دارد. اِولوت در واقع همان دانگ فنگ گلوری ئی۳ و سرس ۳ است که با حضور در بازار روسیه نام و لوگوی اولوت را برسینه دارد. دانگ فنگ ئی۳ در بازار چین از ۱۹ تا ۲۱ هزار دلار قیمت دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با یک کراس اوور کاملا معمولی روبرو هستیم که طراحی ساده و قابل قبولی را همراه خود دارد. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۳۸۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۵۵ میلیمتر است.

ارتفاع از سطح زمین ۱۸۰ میلیمتر و وزن خالص خودرو نیز ۱۶۹۰ کیلوگرم است.

حرف ئی انگلیسی در نام گذاری و لوگوی اولوت به پیشرانه الکتریکی آن اشاره دارد. تک موتور الکتریکی ۱۷۷ اسب بخاری این کراس اوور گشتاوری برابر با ۲۲۵ نیوتن متر تولید می کند. انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری ۵۳.۶ کیلووات ساعت تامین می شود تا برد حرکتی خودرو حدود ۴۰۵ کیلومتر باشد.

زمان لازم برای شارژ باتری لیتیمی اولوت حدود ۸ ساعت محاسبه شده است. با استفاده از فناوری شارژ سریع ۷۵ کیلووات دی سی می توان ظرفیت باتری را طی ۳۵ دقیقه از ۲۰ به ۸۰ درصد آن رساند.

بیشینه سرعت ۱۶۰ کیلومتر برساعت و شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر نیز برابر با ۸.۹ ثانیه محاسبه شده است.

اولوت آی-جوی

در بخش جعبه دنده نمونه تک سرعته اتوماتیک در ارتباط با محور جلو استفاده شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های استاندارد آلومینیومی در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند.

کابین اولوت دقیقا به اندازه ظاهر آن ساده و کم جزئیات طراحی شده است. از امکانات این قسمت باید به سیستم صوتی با ۶ اسپیکر، شارژر بی سیم، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، گرم کن صندلی های جلو، تنظیم الکتریکی صندلی های جلو، سانروف پانورامیک، روکش چرم فرمان، روکش چرم مصنوعی برای صندلی ها و … اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز اولوت ویژگی هایی مانند: کروز کنترل، ورود بدون کلید، پایداری الکترونیکی، پاور ویندوز، گرم کن و تنظیم الکتریکی آینه، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ۶ ایربگ، ایزوفیکس، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز پارک اتوماتیک و نمایشگر فشار باد لاستیک ها را همراه خود دارد.


ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *